wt5 kullanıcısıyım şuan memleketimizde bulunan android çift hatlı en iyisi bu olduğu için problem çıkarmıyor desem yalan olur ama yinede keyifli A1000 in aynısı başka marka olarak 449 tl ye satışta;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ben asıl motorolanın çin piyasaları için çıkardığı 'motorola xt882' bekliyorum bu samsung galaxy ile yarışacak bir çift hatlı telefon;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
wt5 kullanıcısıyım şuan memleketimizde bulunan android çift hatlı en iyisi bu olduğu için problem çıkarmıyor desem yalan olur ama yinede keyifli A1000 in aynısı başka marka olarak 449 tl ye satışta;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ben asıl motorolanın çin piyasaları için çıkardığı 'motorola xt882' bekliyorum bu samsung galaxy ile yarışacak bir çift hatlı telefon;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
hayırlı olsun nuher umarım memnun kalırsın ben daha önce WT5 aldığım için almadım yoksa bende girecektim riske birileri alıp yorumlarsa WT5 i satıp bende almayı düşünüyorum
----------Eklendi @ 13:42:00 ---------- Yazıldı @ 13:40:05 ----------
bu arada aşağıda paylaştığım maili Tridente yolladım cevap gelirse sizlerlede paylaşacağım
selamlar
sitenizde uzun zamandır tanıtımı yapılan A1000 bir türlü piyasaya çıkamadı ben internette benzer bir model gördüm ithalatçı firma olarak Trident yazmakta faturalı ve garantili deniyor aşağıdaki linkte bulunan telefon sizin garantinizdemidir. birde şu A1000 gerçekten çıkacakmı eyer cevabınız evet ise ne zaman çıkar.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
selam arkadaşlar bende inceledim o ithalatçi firmanin sunduğu telefonlari ust kısım da yazdiği özellikleri alk kimındaki özellikleri yazan yerde farklilik fark ettim maxi diye bir firma ne olduğu belli olmayan güvenirliği nerden neresıne guveneceyım tridentin a1000 gelince oda nezaman çikacayi belli diyil gerçekten ne yapacami şaşirmiş durumdayim saygilar
keşke çıkarsalar super olur da fiyatıda 1000 tl nin altında olmaz o zamanbu maxigsm.com sitesi yalandan bir site araştırdım. böyle bir alışveriş sitesi yok. sitedeki iletişim telefonuda başka bir şahıs telefonu. bu gün trident ile görüştüm. bu ay ortası veya sonu kesin çıkacak dediler. ekim ayında da çıkmazsa konu çöpe bence...----------Eklendi @ 12:37:40 ---------- Yazıldı @ 12:32:49 ----------çift hat kullanmak zorunda olmasam a1000 almam. ama çift hatlı android tabanlı kağıt üzerinde en iyisi bu. keşke htc, samsung gibi elek üstü markalarda bu çift hat android modeller çıkarsa.
keşke çıkarsalar super olur da fiyatıda 1000 tl nin altında olmaz o zaman
keşke çıkarsalar super olur da fiyatıda 1000 tl nin altında olmaz o zaman
hocam ağzından bal damlıyor işte şu anlattığın telefonu arıyorum biri şu telefonu toplasa çinde 1.000 - 1.250 tl arasına yok satar tabi malzemeyide biraz kaliteli kullanmak şartıylahatipoğlu_ali arkadaşım 500 TL nin üstünde olursa almaya gerek yok. ben bu telefona 1000 TL'yi bırak 500 den fazla verene enayi derim.
----------Eklendi @ 15:12:04 ---------- Yazıldı @ 14:56:46 ----------
markası trident olan bir telefona; enaz çift çekirdek 1 ghz işlemci, 16 milyon renk kapasitif multi touch ekran, 1 gb ram, 1gb ve üzeri rom, hd kayıt yapan flshlı kamerası, 3g, görüntülü görüşme, gps-a.gps, Android 2.3 sürümü, ekran 4 inch, çift hat olur ise bu telefona belki 1000 TL verilebilir.
hatipoğlu_ali arkadaşım 500 TL nin üstünde olursa almaya gerek yok. ben bu telefona 1000 TL'yi bırak 500 den fazla verene enayi derim.
----------Eklendi @ 15:12:04 ---------- Yazıldı @ 14:56:46 ----------
markası trident olan bir telefona; enaz çift çekirdek 1 ghz işlemci, 16 milyon renk kapasitif multi touch ekran, 1 gb ram, 1gb ve üzeri rom, hd kayıt yapan flshlı kamerası, 3g, görüntülü görüşme, gps-a.gps, Android 2.3 sürümü, ekran 4 inch, çift hat olur ise bu telefona belki 1000 TL verilebilir.
benim de bahsettiğim trident değil takibiki a1000 500 tl den fazla olursa alınmaz.
benim esas bahsetmek istediğim htc samsung gibi markalar çıkarısa böyle tel 1000 tlnin altında olmaz demiştim.
