Trident A1000 3G Android 5MP Kamera 3.8 inç ekran

Sponsorlu Bağlantılar

aytoroz

Üye
arkadaşim agps internet uzerinden uyduyu bulmasidir gps direk uyduya bağlanarak ücretsiz navigasyon trident a1000 lerde sadece agps vardir gps yoktur ücretli agps vardir sadece
 


Jetlak

Üye
    Konu Sahibi
gps olmadan agps olmaz ayarlardan sadece tümleşik gps yi açmalısın ama uyduyu bulması uzun sürer veya internet paketi alırsın s10 saniyede navigasyona girersin akıllı telefon alıyorsan internet olmadan bir işe yaramaz zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: yunus16182

aytoroz

Üye
arkadaşlar trident a1000 in sadece bir ekran görunuşu var bir kaç çeşit ekranini gören varmi veya internette varmi gören varsa nerde soylerseniz memnun olurum
 

thekarga

Üye
Arkadaşlar Bu trident firması oldukça gayri ciddi bir firma sanırım. Burada bulunan cep telefonu modeli ile ilgili yaklaşık 4-5 aydır reklam, bilgi, vs. yayınlanıyor. Bende dahil eminim bir çok kişi bu telefonu bekliyor. Hatta bir çok kere firma ile telefonla görüştüm. Buradada firma ile görüşen arkadaşlar da olmuş. Her aramamda 10-15 güne kadar piyasada diyorlar. Bu ne biçim pazarlama stratejisi anlamadım. Olmayan bu ürünü sitelerinde 800 tl ye bile satmaya kalktılar. Şimdi aylardır bu telefonu beklemekten yoruldum ve birçok modeli alabilirdim, ha çıktı ha çıkacak diye beklemesem. Burada yaptıklarını etik bulmuyorum ve şikayet etmek istiyorum yetkili makamlara. Bu konuda destek olacak arkadaşlar bana özelden yada burdan ulaşabilirler mi?
Bir türlü gelmeyen şu 10 -15 günü bir netleştirelim bence.
Ya vardır ya yoktur. Böyle haksız reklam yada rekabetin anlamı yok...
 

aytoroz

Üye
slm akadaşlar bu a1000 boyle bi telefon galiba olsa çikardi sabrim taşti artik olmayan telefonu burda neden koymuşlar ya bizleri kandiriyorlar sanirim 6 aydir tarkip ediyorum hiç bir gelişme yok 6 aydan beri ayni göruntuler ayni yazilar başka bişi yok
 

yunus16182

Üye
arkadaşlar bu telefonlarda gps'de var agps'de var gps olmadan agps olmaz.eger gps'si ücretsiz kullanmak istiyorsan agps'yi kapatırsın ama uydu bulman zaman alır yok ben uyduları hızlı bulmak istiyorum diyorsan agps'yi açarsın faturana veya köntürüne biraz yansır.agps'nin özelligi şudur.gps'i kullanırken agps'yi açarsanız o an kullanmakta oldugunuz gsm baz istasyonunu kullanarak mevcut uyduları bulur cihazınıza bildirir ve daha hızlı uyduya bağlanır.agps'in özelliği hat üzerinden kullanabileceginiz uyduları daha hızlı bulmanıza yardımcı olur.olay budur yani bir cihazda agps yazıyorsa bunda gps yoktur diye bişi yoktur.
 

interwap

Üye
Almam gayri bu telefonu.
Çift hatlı, Google Android 2.3.4'lü, gyro sensörlü, 4.3" ekranlı, 8 MP kameralı çin modelleri çıktı bile. Çin tabletlerde var, telefonlarda da 1ghz çift çekirdek işlemcili modeller yakında çıkacaktır.
Telefon çıkmadan demode oldu.
 

assuliar

Üye
wt5 kullanıcısıyım şuan memleketimizde bulunan android çift hatlı en iyisi bu olduğu için problem çıkarmıyor desem yalan olur ama yinede keyifli A1000 in aynısı başka marka olarak 449 tl ye satışta;



ben asıl motorolanın çin piyasaları için çıkardığı 'motorola xt882' bekliyorum bu samsung galaxy ile yarışacak bir çift hatlı telefon;

 

interwap

Üye
wt5 kullanıcısıyım şuan memleketimizde bulunan android çift hatlı en iyisi bu olduğu için problem çıkarmıyor desem yalan olur ama yinede keyifli A1000 in aynısı başka marka olarak 449 tl ye satışta;



ben asıl motorolanın çin piyasaları için çıkardığı 'motorola xt882' bekliyorum bu samsung galaxy ile yarışacak bir çift hatlı telefon;


Motorola'nın bu modelini bekleme. Türkiye'de tek SIM kart olarak çalışıyor. SIM1 CDMA şebekesi için.
 

greywolf0660

Üye
wt5 kullanıcısıyım şuan memleketimizde bulunan android çift hatlı en iyisi bu olduğu için problem çıkarmıyor desem yalan olur ama yinede keyifli A1000 in aynısı başka marka olarak 449 tl ye satışta;



ben asıl motorolanın çin piyasaları için çıkardığı 'motorola xt882' bekliyorum bu samsung galaxy ile yarışacak bir çift hatlı telefon;


yazmış olduğun siteden 26/09/2011 günü sipariş verdim. kapıda ödeme yapılıyor. cihaz elime geçince yorumlarımı paylaşacağım. kendimi feda ettim. iyi yönlerini kötü yönlerini bildircem arkadaşlar buna göre karar verirler. Ayrıca telefonun ram değeri sitede 256 mb yazılmış. yanlışlıkla yazılmış ram değeri 512 mb.
 

assuliar

Üye
hayırlı olsun nuher umarım memnun kalırsın ben daha önce WT5 aldığım için almadım yoksa bende girecektim riske birileri alıp yorumlarsa WT5 i satıp bende almayı düşünüyorum

----------Eklendi @ 13:42:00 ---------- Yazıldı @ 13:40:05 ----------

bu arada aşağıda paylaştığım maili Tridente yolladım cevap gelirse sizlerlede paylaşacağım

selamlar
sitenizde uzun zamandır tanıtımı yapılan A1000 bir türlü piyasaya çıkamadı ben internette benzer bir model gördüm ithalatçı firma olarak Trident yazmakta faturalı ve garantili deniyor aşağıdaki linkte bulunan telefon sizin garantinizdemidir. birde şu A1000 gerçekten çıkacakmı eyer cevabınız evet ise ne zaman çıkar.
 

greywolf0660

Üye
hayırlı olsun nuher umarım memnun kalırsın ben daha önce WT5 aldığım için almadım yoksa bende girecektim riske birileri alıp yorumlarsa WT5 i satıp bende almayı düşünüyorum

----------Eklendi @ 13:42:00 ---------- Yazıldı @ 13:40:05 ----------

bu arada aşağıda paylaştığım maili Tridente yolladım cevap gelirse sizlerlede paylaşacağım

selamlar
sitenizde uzun zamandır tanıtımı yapılan A1000 bir türlü piyasaya çıkamadı ben internette benzer bir model gördüm ithalatçı firma olarak Trident yazmakta faturalı ve garantili deniyor aşağıdaki linkte bulunan telefon sizin garantinizdemidir. birde şu A1000 gerçekten çıkacakmı eyer cevabınız evet ise ne zaman çıkar.

sipariş verdim ama hala sipariş beklemede görünüyor. mesaj attım kaç defa cevap veren yok. site boş herhalde...
 

hatipoglu_ali

Üye
arkadaşlar trident 2 gün önce beni aradı a1000 ile ilgili soru sormuştum. vedikleri cevap pek iç açıcı değildi. ürünü ne zaman çıkacağı ve fiyatı belli değil gibi ifadeler kullandı ben açıkçası umudumu kaybettim wt5 idare ediyor. yılbaşına kadar çıkmaz ise adam gibi telefon alacağım artık. çift telefona devam yani. 2 hafta sonra cebit fuarı var oraya gelirler son birkez sorup durumu öğrenelim.

kafayı artık bulandırmanın anlamı yok gibi.
 

aytoroz

Üye
selam arkadaşlar bende inceledim o ithalatçi firmanin sunduğu telefonlari ust kısım da yazdiği özellikleri alk kimındaki özellikleri yazan yerde farklilik fark ettim maxi diye bir firma ne olduğu belli olmayan güvenirliği nerden neresıne guveneceyım tridentin a1000 gelince oda nezaman çikacayi belli diyil gerçekten ne yapacami şaşirmiş durumdayim saygilar
 

greywolf0660

Üye
selam arkadaşlar bende inceledim o ithalatçi firmanin sunduğu telefonlari ust kısım da yazdiği özellikleri alk kimındaki özellikleri yazan yerde farklilik fark ettim maxi diye bir firma ne olduğu belli olmayan güvenirliği nerden neresıne guveneceyım tridentin a1000 gelince oda nezaman çikacayi belli diyil gerçekten ne yapacami şaşirmiş durumdayim saygilar

bu maxigsm.com sitesi yalandan bir site araştırdım. böyle bir alışveriş sitesi yok. sitedeki iletişim telefonuda başka bir şahıs telefonu. bu gün trident ile görüştüm. bu ay ortası veya sonu kesin çıkacak dediler. ekim ayında da çıkmazsa konu çöpe bence...

----------Eklendi @ 12:37:40 ---------- Yazıldı @ 12:32:49 ----------

çift hat kullanmak zorunda olmasam a1000 almam. ama çift hatlı android tabanlı kağıt üzerinde en iyisi bu. keşke htc, samsung gibi elek üstü markalarda bu çift hat android modeller çıkarsa.
 

hatipoglu_ali

Üye
bu maxigsm.com sitesi yalandan bir site araştırdım. böyle bir alışveriş sitesi yok. sitedeki iletişim telefonuda başka bir şahıs telefonu. bu gün trident ile görüştüm. bu ay ortası veya sonu kesin çıkacak dediler. ekim ayında da çıkmazsa konu çöpe bence...----------Eklendi @ 12:37:40 ---------- Yazıldı @ 12:32:49 ----------çift hat kullanmak zorunda olmasam a1000 almam. ama çift hatlı android tabanlı kağıt üzerinde en iyisi bu. keşke htc, samsung gibi elek üstü markalarda bu çift hat android modeller çıkarsa.
keşke çıkarsalar super olur da fiyatıda 1000 tl nin altında olmaz o zaman
 

greywolf0660

Üye
keşke çıkarsalar super olur da fiyatıda 1000 tl nin altında olmaz o zaman

hatipoğlu_ali arkadaşım 500 TL nin üstünde olursa almaya gerek yok. ben bu telefona 1000 TL'yi bırak 500 den fazla verene enayi derim.

----------Eklendi @ 15:12:04 ---------- Yazıldı @ 14:56:46 ----------

keşke çıkarsalar super olur da fiyatıda 1000 tl nin altında olmaz o zaman

markası trident olan bir telefona; enaz çift çekirdek 1 ghz işlemci, 16 milyon renk kapasitif multi touch ekran, 1 gb ram, 1gb ve üzeri rom, hd kayıt yapan flshlı kamerası, 3g, görüntülü görüşme, gps-a.gps, Android 2.3 sürümü, ekran 4 inch, çift hat olur ise bu telefona belki 1000 TL verilebilir.
 

assuliar

Üye
hatipoğlu_ali arkadaşım 500 TL nin üstünde olursa almaya gerek yok. ben bu telefona 1000 TL'yi bırak 500 den fazla verene enayi derim.

----------Eklendi @ 15:12:04 ---------- Yazıldı @ 14:56:46 ----------



markası trident olan bir telefona; enaz çift çekirdek 1 ghz işlemci, 16 milyon renk kapasitif multi touch ekran, 1 gb ram, 1gb ve üzeri rom, hd kayıt yapan flshlı kamerası, 3g, görüntülü görüşme, gps-a.gps, Android 2.3 sürümü, ekran 4 inch, çift hat olur ise bu telefona belki 1000 TL verilebilir.
hocam ağzından bal damlıyor işte şu anlattığın telefonu arıyorum biri şu telefonu toplasa çinde 1.000 - 1.250 tl arasına yok satar tabi malzemeyide biraz kaliteli kullanmak şartıyla
 

hatipoglu_ali

Üye
hatipoğlu_ali arkadaşım 500 TL nin üstünde olursa almaya gerek yok. ben bu telefona 1000 TL'yi bırak 500 den fazla verene enayi derim.

----------Eklendi @ 15:12:04 ---------- Yazıldı @ 14:56:46 ----------



markası trident olan bir telefona; enaz çift çekirdek 1 ghz işlemci, 16 milyon renk kapasitif multi touch ekran, 1 gb ram, 1gb ve üzeri rom, hd kayıt yapan flshlı kamerası, 3g, görüntülü görüşme, gps-a.gps, Android 2.3 sürümü, ekran 4 inch, çift hat olur ise bu telefona belki 1000 TL verilebilir.

benim de bahsettiğim trident değil takibiki a1000 500 tl den fazla olursa alınmaz.
benim esas bahsetmek istediğim htc samsung gibi markalar çıkarısa böyle tel 1000 tlnin altında olmaz demiştim.
 

greywolf0660

Üye
benim de bahsettiğim trident değil takibiki a1000 500 tl den fazla olursa alınmaz.
benim esas bahsetmek istediğim htc samsung gibi markalar çıkarısa böyle tel 1000 tlnin altında olmaz demiştim.

hatipoglu_ali arkadaşım ben yanlış anladım kusura bakma o zaman. keşke olsa ama olmaz. bizi böyle tırıvırı markalara muhtaç ederler. samsung dan bekliyorum çift hatlı android. ama ne zaman çıkar bilmiyorum.
 


Üst Alt