Flash İle Orjinal İçeriği Geri Yükleme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Flash İle Orjinal İçeriği Geri Yükleme
C6-01 için navifirmden tüm dosyaları indirmeme rağmen orjinal resimleri ve videoları flashtan sonra telefonda görememiştim. Bi kaç arkadaşın da bu konuda yakınması olmuştu. Phoenix programını kurcalayarak olayı çözdüm :)

http://www.maxicep.com/symbian-3-ge...atilir-n8-uzerinden-anlatilmistir-441267.html

Bu konuda anlatılanları harfiyen yapıyoruz arkadaşlar. Basit bir işlem zaten 5 fare tıklatması gerekiyor sadece flash için.

Yalnız. Refurbish tuşuna basmadan önce aşağıdan options'a girip orda gördüğümüz dosyalardan en alttaki memcard yazan dosyayı çift tıklayınca özellikleri çıkıyor. Altta üç adet çek işaretli yer var. Bunlardan sadece optional olan işaretli oluyor standart olarak. memcard dosyası için bunlardan ilk ikisini işaretleyip optional'in önündeki çek'i kaldırıp ok diyoruz ve geri dönüp refurbish tuşuna basıp normal flash işlemini yapıyoruz.



Bu sayede orjinal resimler falan geliyor hafıza kartında yüklü olarak.

Forumda var mıydı bilmiyorum ama yeni konu olduğu için kilit falan atılana kadar gören görür :) maksat yardımcı olmak :)

İyi forumlar dilerim arkadaşlar...
 
  • Beğen
Tepkiler: esatgelmedi ve technoshark


spartuas

spartuas

Üye
Teşekkürler Bak bu bilgi iyi oldu :oke:
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize...
 
gkyrn

gkyrn

Üye
Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize...[/QUOT

işe yarıyorsa gerçekten mükemmelsin.ama yarayacağını düşünüyürum çok mantıklı geldi. 2 ay bu yanıtı almayı bekledim.emeğine sağlık..:alkis
 
mirzasinan

mirzasinan

Üye
aynı konu içerisine yazabilirdin bunun için konu açmana gerek yok :oke:
 
mfb2

mfb2

Üye
Ben o dosyayı indirip hiçbirşey yapmadan direkt yüklemiştim ilk aldığımda telde ne varsa yüklenmişti
 
toligargala

toligargala

Üye
arkadaşlar flash yemiyor benim telefon nedense denemediğim yol kalmadı phoenixle...olmuyor
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
Aldığın hata nedir kardeş?
 
toligargala

toligargala

Üye
nihayet yardım edecek biri çıktı :) şimdi kardeş phoenixle yükleme talimatı varya n8 için aynısını c6-01 için uyguladım söyle hata alıyorum telefon test modunda açılıyor yüklemeye çalışırken buraya kadar her şey normal sonra ingilizce olarak telefonu kurtarma ekranı çıkıyor ... 1.cihazı usbden çıkar 2.bataryayı sök 3.geri tak telefonu aç tekrar dene diyor ingiilizce
 
okitox

okitox

Üye
    Konu Sahibi
flash atmadan önce hafıza kartını biçimlendir. telefona hard format at. sonra pcye bağlayıp (ovi suite modunda fakat ovi suite programı kapalı olacak) phoenix'i aç. naviden dosyaları indirmişsindir sanırım. refurbishe bastıktan sonra telefona dokunma. aldığın hata kablo bağlantısıyla ilgili bir hata sanırım. çok pro değilim ama sürekli flash atıyorum öyle bir sorunla karşılaşmamıştım hiç. tekrar dene bakalım.
 
toligargala

toligargala

Üye
tamam kardeş bi deneyeyim

----------Eklendi @ 17:07:33 ---------- Yazıldı @ 16:45:40 ----------



----------Eklendi @ 17:10:06 ---------- Yazıldı @ 17:07:33 ----------

olmadı gene aynı
 
toligargala

toligargala

Üye
RM601_MC19_Turkey_2gb_6.0fpsx bu dosya navifirmde yok yada ben bulamadım elinde olan varmı arkadaşlar
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Şimdi deniyorum o resimler geri gelirse çok teşekkür ederim
 
79mm79

79mm79

Üye
nihayet yardım edecek biri çıktı :) şimdi kardeş phoenixle yükleme talimatı varya n8 için aynısını c6-01 için uyguladım söyle hata alıyorum telefon test modunda açılıyor yüklemeye çalışırken buraya kadar her şey normal sonra ingilizce olarak telefonu kurtarma ekranı çıkıyor ... 1.cihazı usbden çıkar 2.bataryayı sök 3.geri tak telefonu aç tekrar dene diyor ingiilizce

aynı hatayı bendede verdi ama telefon açıldı. bende iptal dedim çıktım phoenixten. telde bir sorun yok fakat nokia sleeping screeni yükleyemiyorum. flash atmazdan önce hiç bir sorun yoktu. şimdi nokia suite ile yazılımı baştan yükleme yapıyorum. orjinal yazılıma döner sanırım. yada hata yaptığım bir yer varsa yardımcı olursanız sevinirim. buarada telefonum c6-01 :)
 
toligargala

toligargala

Üye
aynı hatayı bendede verdi ama telefon açıldı. bende iptal dedim çıktım phoenixten. telde bir sorun yok fakat nokia sleeping screeni yükleyemiyorum. flash atmazdan önce hiç bir sorun yoktu. şimdi nokia suite ile yazılımı baştan yükleme yapıyorum. orjinal yazılıma döner sanırım. yada hata yaptığım bir yer varsa yardımcı olursanız sevinirim. buarada telefonum c6-01 :)
flash laman lazım telefonu flash atamıyorsan pc de nokia ile ilgili bütün programları kaldı you unninstaller gibi bir pro ile yada format at daha iyi .. ovi yi kur phoenix 2011 sürümünü kur http://www.maxicep.com/symbian-3-ge...atilir-n8-uzerinden-anlatilmistir-441267.html http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/flash-ile-orjinal-icerigi-geri-yukleme-549251.html
burada denilenleri harfiyen ıygula telefonun ilk haline dönecek...
 
79mm79

79mm79

Üye
flash laman lazım telefonu flash atamıyorsan pc de nokia ile ilgili bütün programları kaldı you unninstaller gibi bir pro ile yada format at daha iyi .. ovi yi kur phoenix 2011 sürümünü kur http://www.maxicep.com/symbian-3-ge...atilir-n8-uzerinden-anlatilmistir-441267.html http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/flash-ile-orjinal-icerigi-geri-yukleme-549251.html
burada denilenleri harfiyen ıygula telefonun ilk haline dönecek...
o konuyu okuyarak flashlamaya çalıştım. Ancak arkaeaştaki gibi hata verdi. Forumda c6-01 için yazılım vardı onu yükkemiştim hata verip flashlama tamamlanmamasına rağmen tel açılmıştı. O yazılımdaki bazı yerle hoşuma gitmedi naviirmden 25.7 sürümü indirip phoenixle attım gene aynı hatayı aldım. Fakat gene çalıştı. Şimdiki sorunum ise nokia sleeping screen batteey monitor 2.2 gibi bazı programları yükleyemiyorum. Qt programlarınıda forumdan indirdim kurdum ama sonuç değişmedi. Şimdi telefona hard format atsam orjinal yazılıma dönermi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt