bu sorunların hiç biri bende yok nedense :S şarj sürem dahil herşey artmış sadece arama ve mesaj için kullanıyorum aradada face e bakdım 24 saattir acık ve şarj %80 eskiden o kum saati yerine ekran ışığı kısılıp öyle giriyordu şimdi onun yerine kum saati koymuşlar bu sana yavaşlık hissi veriyor olabilirki kesinlikle menülerarası geçiş çok hızlı eskiye göre uygulama kaybolma sorunu n8 de var bend hiç bi uygulama kaybolmadı tek şikayetim qt uygulamalarYükledikten sonra bazı program ve oyunlar uçtu..telefonun dilini ingilizceye cevirince geri geldi..ama tekrar turkceye cevirince yine kayboldu..Telefonun şarjı normalde 2 günde bitmesine rağmen şimdi 1 gun dayanmıyor. Menuler arası geçişte daha önce hızlı bir şekilde gerçekleşirken şimdi 1 sn lik kum saati çıkıyor..Tamamen tırt..Sorunları aynen nokia destek hattına mailledim bakalım ne cevap verecekler? Keşke yüklemeseydim(telefonum n8)
bu sorunların hiç biri bende yok nedense :S şarj sürem dahil herşey artmış sadece arama ve mesaj için kullanıyorum aradada face e bakdım 24 saattir acık ve şarj %80 eskiden o kum saati yerine ekran ışığı kısılıp öyle giriyordu şimdi onun yerine kum saati koymuşlar bu sana yavaşlık hissi veriyor olabilirki kesinlikle menülerarası geçiş çok hızlı eskiye göre uygulama kaybolma sorunu n8 de var bend hiç bi uygulama kaybolmadı tek şikayetim qt uygulamalar
Bir şey soracağım, bu dik klavye ekranı eskisi düzen olmuyor mu? Yani böyle tek tek hiç hoş değil de...
Telefonu yedekledim soft format attım oviden yükledim ondan sonra uygulamalara girip yazılım güncellemeden anna 1/2 güncellemelerini yükledim sonra yedeklediklerimi tekrar telefona attım telefon o günden beri akıyorhocam şarj süresi bende de azaldı gibi hissediyorum..sen oviden mi güncelledin yoksa flash mı attın?flash attınsa tüm dosyaları indirip öyle mi flash attın yoksa sadece seçili gelen 7-8 dosyayı mı? nasıl güncellediğini anlatırsan ona göre bi daha flash atacağım...şarj haricinde telefon gayet mükemmel ..hız,tarayıcı vs vs vs...
)beğendiğim şeyler geçişler biraz sanki hızlanmış..uyarı bildirimi..search..tarayıcı ehh işte..ama opera hala iyi..genel olarak arkadaşakatılıyorum..özellikle klavyenin küçülmesi..swype kullanımı bazen ızdırap olabiliyor ama alışmak gerekiyor..ana ekran ışığı azalmış sanki..tema kaynaklı pek sanmıyorum küçük bir fark..qt sorunu yüklemeye göre değişiyor..ben ing. Kullanıyorum şimdilik..rehber bana göre önceki daha güzeldi seçenek harflerin elenmesi daha hoştu..temalar canlı değil..yazılar iyice küçüldü buda eksi..c7 kullanıyorum c6 nasıl olurdu bilmiyorum.. Genel olarak anna umduğumuz gibi olmadı..hız yanında pratik kullanımda önemli..zaten uçacak değil..Bende izlenimlerimi yazayım, bana göre artı ve eksileri;artıları:Web tarayıcı hızlanmış gözle görülür şekildeDikey klavyeSplit ScreenEposta istemcisi gelişmiş eskiye göre çok daha iyiKamera geliştirilmiş hem ui hemde çekilen görülen daha düzgün ve netInternet radyoAjanda geliştirilmişEksileriDikey klavyede yazma dili İngilizce seçili olsa bile tuşlar yeterince büyük değil(3.5" enine dar ekranda bu kadar oluyor) ben mikro klavye diyorum bana göre değilEski renkli görüntü gitmiş çoğu yer renksiz yeni temalar denedim eski canlılığı alamadımDil sorunu var, Türkçe seçince eski uygulama ve oyunların kısayolları gidiyorİkonlarını beğenmedimResim galerisinde kinetik kaydırma hiç iyi olmamış, eskiden 300-400 resmi tek parmak hareketiyle takılmadan kaydırırken şimdi 50şer 50şer gidiyorMüzik çalarda da kaydırmayı beğenmedimYalnız tüm bunların üstüne yakın zamanda yeni güncelleme gelecek mevcut sorunların çözümü için o zaman daha net şeyler söylenebilir.
şimdilik ilk gözükenler..daha çıkar merak etmeyin
