Yeter Artık!! S60v3 Kökten HACKED!!

Sponsorlu Bağlantılar

skyman_352451

Üye
bu yöntem çok iyi bencede opdaya zmanında imai numarasnını wrmiştim insan ister istemez uyuz oluyor deneyecegm soncu paylaşcm tel n82
 


nokialover

Üye
Hocam ben navi firmde telefonumu ve onun RM- modelini buldum ama bissürü şey var Carbon Black, ülke isimleri filan hangisini indircez.
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
navifrim de varilant var oraya product kodunu yaz o telefonunun rengini ülkeisini bulur
 

xErKaNx

Üye
dostum bu işi yapmaya kalksam heralde telefonu birdaha açamam çüki bilgim sıfır bu konuda. Sen yapsanda bana pm atsan bende yüklemeye çalışsam abartmış olurmuyum
 
Symbianist

Symbianist

Üye
Bu işler sen yap bana gönder ile olmaz. küçük bir hata verse telefon açılmaz. birşey olmaz tekrar yazılım yüklemek kolay ama bunu sen yapamazsın dediğine göre. bilen biri direkt ilk elden yapsa daha iyi olur. ben çok emin olduğum kaç tane firmware hackledim yüklerken hata verdi. ha ne oldu dersen telefon açılmadı ben de tekrar tekrar orjinal firmware yükledim ve de alışınca benim için telefon kurtarmak kolay bir hale geldi ama eğer bilgin sıfır ise korkutur seni telefon. dikkat etmek gerek. (ilgili arkaşın güvenilir biri olmadığından bahsetmiyoryumn farklı cenahlara kaymasın konu. sadece kul hatasız olmaz diyorum)
 

stylusrobb

Üye
Hakan kardeş ben yapamadım jafla olan kısmı ben sana özel mesaj gönderdim yardım edersen sevinirim :)
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
Hakan kardeş ben yapamadım jafla olan kısmı ben sana özel mesaj gönderdim yardım edersen sevinirim :)

geç cevap verdiğim için kusura bakma birader.. bayram telaşı,misafirler vs vs derken unutmuşum :)

şimdi http://www.maxicep.com/symbian-s60v...e-64-bit-sistem-uzerine-kurulmasi-377986.html linkten kurulumu ve dosyaları bulabilirsin.. anti virüs uyarı veririr kapat onu ;)

bayramın da mübarek olsun bu arada ;)

ek olarak özel mesaj hakkın dolmuş sanırım öm alamıyorsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhmd CR7
berkkaralar1

berkkaralar1

Üye
denedim ama hata verdi ve telefonu kullanılmaz hale getirdi, tekrardan normal versiyona döndüm bende, of yaa bi türlü hack yapamadım ne dert şeymiş bu :( tel N96 RM-247 de olmadı beyler.. nasıl bi telefondur bu 16gb hafızası olmasaydı parçalardım..
 

SleepYou54

Üye
Teşekkürler Paylaşım İçin
 

SleepYou54

Üye
Kardeşim Nokia Firmware Editörle rm437_510.21.010_prd.c00 Sadece BUDosyayı Açmaya İzin Veriyor Diğerlerinde Firmware Bulunnamadı Diyor Neyse Bu Dosyayı Açıyorum sys/bin İçine Mi Atacam installserver Dosyasını Sonra Paketle Dicez Dimi?
 
Emrullah_kaya

Emrullah_kaya

Üye
Güzel Paylaşım Tşkrler

----------Eklendi @ 18:32:56 ---------- Yazıldı @ 18:31:37 ----------

Güzel Paylaşım Kardeşim Tşkrler
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
önemli değil birader.. herşey sizler için :D

----------Eklendi @ 19:19:04 ---------- Yazıldı @ 19:16:32 ----------

Kardeşim Nokia Firmware Editörle rm437_510.21.010_prd.c00 Sadece BUDosyayı Açmaya İzin Veriyor Diğerlerinde Firmware Bulunnamadı Diyor Neyse Bu Dosyayı Açıyorum sys/bin İçine Mi Atacam installserver Dosyasını Sonra Paketle Dicez Dimi?

kusura bakma birader.. siyasi bir konu yüzünden banlanmış ve uzaklaştırma almıştım.. aynen dediğin gibi yapacaksın
 
berkkaralar1

berkkaralar1

Üye
hakan banada yardımcı olurmusun, N96 nın 20.50 ve 31.101 versiyonunda denedim olmadı, internet kapalı olcak demişsin sanırım açık unuttum, internetin kapalı olmasındaki faydayı bana açıkça anlatırmısın
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
hakan banada yardımcı olurmusun, N96 nın 20.50 ve 31.101 versiyonunda denedim olmadı, internet kapalı olcak demişsin sanırım açık unuttum, internetin kapalı olmasındaki faydayı bana açıkça anlatırmısın

onu jafla yazılım atarken yapın demiştim.. çünkü telefon loader moduna geçince windows update den driver arıyor.. telefonda 5 sn içinde pc görmeyince loader modundan çıkıyor jaf not found hatası veriyor.. ben bu dosyay ile hem 5800 ı hemde n79u hackledim.. gözünüzden kaçan bir nokta muhakkak olmalı
 
Symbianist

Symbianist

Üye
yav siz installserver atmaya çalışacağınıza rompatcher gömün. sonra installserver uymazsa ve dosya bozuk uyarısı verirse yeniden mi flash atacaksınız.
aslında başka bir yöntem daha biliyorum installsrverla uğraşmadan başka bir dosya gömerek de olur ama birkaç kendini bilmez çıkıp değişik yorumlarda bulunur diye uğraşmadım
 
berkkaralar1

berkkaralar1

Üye
onu jafla yazılım atarken yapın demiştim.. çünkü telefon loader moduna geçince windows update den driver arıyor.. telefonda 5 sn içinde pc görmeyince loader modundan çıkıyor jaf not found hatası veriyor.. ben bu dosyay ile hem 5800 ı hemde n79u hackledim.. gözünüzden kaçan bir nokta muhakkak olmalı

ya işte dediklerini aynen yaptım ama internet açık kalmıştı hafta sonu ben tekrar denerim interneti kapatırım, telefona nerdeyse 50 kere flash attım bozdum yaptım tekrar bozdum tekrar yaptım.... :D

----------Eklendi @ 10:19:22 ---------- Yazıldı @ 10:16:48 ----------

yav siz installserver atmaya çalışacağınıza rompatcher gömün. sonra installserver uymazsa ve dosya bozuk uyarısı verirse yeniden mi flash atacaksınız.
aslında başka bir yöntem daha biliyorum installsrverla uğraşmadan başka bir dosya gömerek de olur ama birkaç kendini bilmez çıkıp değişik yorumlarda bulunur diye uğraşmadım

kendini bilmez ben mi oluyorum yoksa :D, rompatcher nereye gömülüyor yine rofs2 yemi, ilk defa duydum anlatırmısın denemekte fayda var..
 
Symbianist

Symbianist

Üye
ya işte dediklerini aynen yaptım ama internet açık kalmıştı hafta sonu ben tekrar denerim interneti kapatırım, telefona nerdeyse 50 kere flash attım bozdum yaptım tekrar bozdum tekrar yaptım.... :D

----------Eklendi @ 10:19:22 ---------- Yazıldı @ 10:16:48 ----------



kendini bilmez ben mi oluyorum yoksa :D, rompatcher nereye gömülüyor yine rofs2 yemi, ilk defa duydum anlatırmısın denemekte fayda var..

flashtan iyi anlar mısın?

----------Eklendi @ 10:40:19 ---------- Yazıldı @ 10:33:36 ----------

yok kendini bilmez sen değilsin o yok şu anda burada. iyi anlar mısın derken anlattığımda uygulayabilir misin anlamında dedim. eğer işe yararsa konu açarız
 
berkkaralar1

berkkaralar1

Üye
flashtan iyi anlar mısın?

----------Eklendi @ 10:40:19 ---------- Yazıldı @ 10:33:36 ----------

yok kendini bilmez sen değilsin o yok şu anda burada. iyi anlar mısın derken anlattığımda uygulayabilir misin anlamında dedim. eğer işe yararsa konu açarız

flashtan anlamak olayını şöyle anlatim telefon bozulsa bile her türlü kurtarırım hiç bi problem olmaz, anlattığın yöntem işe yaramasa bile denemiş olurum, gerekmedikçe konuya resim koymanada gerek yok ben anlarım demek istediklerini ve konuyu açarsan sevinirim :)
 
Symbianist

Symbianist

Üye
tamam ama konuyu açmak uzun sürer onay falan bekler ben sana özelden anlatayım işe yararsa açarız konuyu
 
berkkaralar1

berkkaralar1

Üye
Hakan az önce tekrar denedim, interneti kökten kapattım ama bu sefer "Rebott failed" hatası verdi, hata yapmam mümkün değil, sen bi konuyu tekrar gözden geçirirmisin bi eksik vardır belki JAF ayarı vs..
 


Üst Alt