c601 alacagım tavsiye edermisiz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maxIm4

maxIm4

Üye
    Konu Sahibi
c601 alacagım tavsiye edermisiz?
5800 vardı arkadaslar babama verdım vatan da 530 tl c6.01, butcem tam bu kadar tavsiye edermisinz? +sı -si nedir falan... Simdiden tesekkurler
 


S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Şiddetle öneririm 5800 ' dan - si xpressmusic olmayışı sanırım + ları : amoled cbd ekran , 8mp kamera , ekranı falan çizilmez sanırım 1 ay oldu 1 tane çizik görene aşk olsun parmak izi kalıyor onuda tişörtünüzle geçirebilirsiniz 32 gbye kadar arttırılabilir hafıza daha vardırda hatırlamıyorum
 
slant1111

slant1111

Üye
güzel telefon ama en son güncelleştrmeleri en son o görür.üvey evlat gbi biraz
 
nadir_89

nadir_89

Üye
5800 vardı arkadaslar babama verdım vatan da 530 tl c6.01, butcem tam bu kadar tavsiye edermisinz? +sı -si nedir falan... Simdiden tesekkurler

bu fiyata daha iyi telefon yok al derim özellikle ekranı çok kaliteli kamerada af yok küçük güzel telefon bende 5800 satıp aldım bu fiyata en iyisi
 
u_cosar

u_cosar

Üye
ben kullanıyorum şuana kadar herhangi bir sorunu nu görmedim çok hoş ve güzel bir telefon tavsiye ederim
 
maxIm4

maxIm4

Üye
    Konu Sahibi
haklısın actıktan sonra gordum tesekkurler arkadaslar
 

Lenneth

Üye
Güzel bir telefon :)
 
JouLex

JouLex

Üye
herşeyiyle çok iyi telefon fiyatıda makul teknik özellklerinide saymaya gerek yok zaten..
 
SilentOne

SilentOne

Üye
600 tlye göre çok iyi diye bilirm sana ve bnim gbi 5800 dan geçince farkedecen ama sunu diyem kullanma kitapcıqını okumanı siddetle tavsiye ederim bocalayailirsn
 
maxIm4

maxIm4

Üye
    Konu Sahibi
dikkate alacagim usta bu dedigini, diger konularıda okudum, maxigönüldaşlar onay verdigine göre alim ozaman..
 
deadlydesire

deadlydesire

Üye
telefon bu fiyata çok ii ancak şarjı biraz sıkıntı:) kurcalarsan bi gün zor gidiyo max da 2gün :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
kurcalarsan 13 saat gider kafadan ama ilk aldıqın için ve kurcalayacqın için tasaruf moduna al uzn gider
 
forbidden5

forbidden5

Üye
güzel telefon ama en son güncelleştrmeleri en son o görür.üvey evlat gbi biraz
Güncellemeler aynı anda gelir bugüne kadar olduğu gibi tüm s3 lere aynı anda gelir dostum merak etme.... anna güncellemeside navide bütün s3 lere aynı anda geldi ...misal
 
SilentOne

SilentOne

Üye
biride oradan uvey evlet dio nokia aynı anda verir canını sıkma :D
 

53luturk

Üye
arkadaşlar ben 1 ay telefonları ınceledim we bu telefonu aldım inanın aldığıma bir gram pişman değilim nette her yorumu okudum şüpelerim wardı ama sımdı iyiki aldım diyorum. Samsung galaxy fit war kardesımde we ınanın bu telefon ona on basar. ekran kalıtesı super hele asphalt 6 oynunu oynamak bıle bu telde herseye bedel.
Şarja gelınce yıne samsung tan ıkı kat fazla gıdıor 2 gun cok oynamazsan gıdıyor. foto we wıdeo cekımı süper kim ne derse desin bakın bu telefonu almak ısteyenler we 550-600 lırası olanlar sakın dusunmesın bence alsın bende sızın gibi çok düşündüm bu telefon tıpıyle kalıtesıyle bu fıyata bedavaaaa.. aynı fıyattakı tellerle karsılastırılamayacak kadar süper tel. bu kadar öwdüm diye salladıgımı dusunmeyın bu benım ilk yorumum bu sıtede we bu yorumu benm durumumda olanlara yardım olmak ıcın yazmayı borç bildim =)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bomb City
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt