Erkek olmanın avantajları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Necmati

Necmati

Üye
:hmmm
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
erkek olmanın tek dezavantajı kıyafet konusu. Fazla çeşit yok ama kadınlar için öyle bi sorun yok.Zaten yılda 1 çıkarım kıyafet alışverişine ya da 2 yılda 1 ama aklımda tasarladığımıda bulamayınca işte textilcilere verip veriştiriyorum :D. bacım 12 yaşında dolabında rahat 200 ü geçgin şey vardır bende 4 pantolon 11 tişört 2 kazak :D
evet iste bu bu.duygularima tercuman oldun. ne zaman dsari cikmak icin dolabimi acsam of ne gycem smdi erkek olsam bi kot bi tsört tamamdi dye cok ic gecrmsmdir
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
greenmile

greenmile

Üye
evet iste bu bu.duygularima tercuman oldun. ne zaman dsari cikmak icin dolabimi acsam of ne gycem smdi erkek olsam bi kot bi tsört tamamdi dye cok ic gecrmsmdir

hahahah birbirinizle çelişiyonuz nasıl tercümanlık bu tubiş:ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ya murat kıyafet görünce alıntı yaptım atladım ıste fıkrımı yazdım
okumadımkı onun yazdıgını
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt