erkek olmanın tek dezavantajı kıyafet konusu. Fazla çeşit yok ama kadınlar için öyle bi sorun yok.Zaten yılda 1 çıkarım kıyafet alışverişine ya da 2 yılda 1 ama aklımda tasarladığımıda bulamayınca işte textilcilere verip veriştiriyorum

. bacım 12 yaşında dolabında rahat 200 ü geçgin şey vardır bende 4 pantolon 11 tişört 2 kazak