Erkek olmanın avantajları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


kol@j

kol@j

Üye
bazı yerler fazla uçuk olmamış mı?

imzama da dikkat edin...

herşeyin doğru olması doğruya ulaşmak için yetmez
 
çapa5757

çapa5757

Üye
Erkekliğimizin değerini bilelim:oke:
 
M3L!H

M3L!H

Üye
Evet çok avantajlı hatta bi kız arkadaşım keşke erkek olsaydım diye dile getirmişti bi ara:kop:
 
ßUr@k

ßUr@k

Üye
    Konu Sahibi
çoğu kız öyle diyo :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:halay1::halay2::hoba:
 
-Crazy Girl-

-Crazy Girl-

Üye
kro seni:ehe
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
En iyi avantajı oturup kalkarken kızlarkadar dikkat etmemiz gerekmiyor.
 
ßUr@k

ßUr@k

Üye
    Konu Sahibi
burada yazmayanların dısında daha çok avantajı var...:D
 

Burak

Üye
:ehe
 
khytr89

khytr89

Üye
erkek olmanın tek dezavantajı kıyafet konusu. Fazla çeşit yok ama kadınlar için öyle bi sorun yok.Zaten yılda 1 çıkarım kıyafet alışverişine ya da 2 yılda 1 ama aklımda tasarladığımıda bulamayınca işte textilcilere verip veriştiriyorum :D. bacım 12 yaşında dolabında rahat 200 ü geçgin şey vardır bende 4 pantolon 11 tişört 2 kazak :D
 
Dafny

Dafny

Üye
erkek olmanın en ktu yanı sunnettir byk ihtimalle :ehe
 
khytr89

khytr89

Üye
erkek olmanın en ktu yanı sunnettir byk ihtimalle :ehe

2-3 gün sonra normal yaşama dönüyosun :D

Kadınlar için en zoru hamilelik olsa gerek. 9 ay 10 gün içinde büyüt sonra git hastaneye sancıları çek doğur.Altını temizle, yemek ver.Büyüyünce farklı sorunlar falan filan :ehe

Anaların altına Cennet ' in getirilmesi bu fedakarlığa bir ödüldür herhalde. İçimden geldi dur anamı öpmeye gidem :sarıl:
 
ßUr@k

ßUr@k

Üye
    Konu Sahibi
hahaha :D
 

konyarapp

Üye
2-3 gün sonra normal yaşama dönüyosun :D

Kadınlar için en zoru hamilelik olsa gerek. 9 ay 10 gün içinde büyüt sonra git hastaneye sancıları çek doğur.Altını temizle, yemek ver.Büyüyünce farklı sorunlar falan filan :ehe

Anaların altına Cennet ' in getirilmesi bu fedakarlığa bir ödüldür herhalde. İçimden geldi dur anamı öpmeye gidem :sarıl:

:ehe:ehe Git tabi hakan ;) Gerçekten erkeklerde 1 sünnet 2 askerlik ve 3.olarakta emekli oluncaya kadar çalışma kötülüğü var bu kadar :D
 
Dafny

Dafny

Üye
oh valla kebap :D
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
oh be iyiki erkegim vala ama işin kotusu kadın dırıdırı çekiyosun erkek olmanın en kotu durumu bu bence:ehe
 
hakan.c

hakan.c

Üye
kendimden gurur duymaya başladım :D
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Keşke ben de erkek olsam :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt