ßUr@k
Üye
Erkek olmanın neyi avataj ya![]()
çok şey avantaj bence ordada yazdığı gbii
)Erkek olmanın neyi avataj ya![]()
)
. bacım 12 yaşında dolabında rahat 200 ü geçgin şey vardır bende 4 pantolon 11 tişört 2 kazak 
erkek olmanın en ktu yanı sunnettir byk ihtimalle![]()


2-3 gün sonra normal yaşama dönüyosun
Kadınlar için en zoru hamilelik olsa gerek. 9 ay 10 gün içinde büyüt sonra git hastaneye sancıları çek doğur.Altını temizle, yemek ver.Büyüyünce farklı sorunlar falan filan![]()
Anaların altına Cennet ' in getirilmesi bu fedakarlığa bir ödüldür herhalde. İçimden geldi dur anamı öpmeye gidem![]()

Git tabi hakan 
erkek olmanın en ktu yanı sunnettir byk ihtimalle![]()

