gokturk_prensi
Üye
Ben Belle kurduktan sonra hard format attım. Telefon hafızasını biraz daha genişletmek için.
Ovi Mağaza, Ovi Maps, Shazam gibi programlar siliniyor ama sonradan yüklüyorum herhangi bir sorun olmuyor.
Bu şekilde açılışta ram miktarı 5-10 mb artıyor.
Tabi bunları yapmadan önce telefonu Depolama modunda bilgisayara bağlayıp Yığın Hafızadan Sys, Private, System, Resource gibi klasörleri siliyorum.
Nasıl yüklediniz geri ovi maps ve mağazayı ?

yabanci sitelerde asphalt 6 kasmiyor diyen bir kisi bile yok gercekten.