Symbian Belle artıları eksileri

Sponsorlu Bağlantılar

mcnpl4

mcnpl4

Üye


camerapro dan video çekimine geç yukarda yazıyo


----------Eklendi @ 00:17:21 ---------- Yazıldı @ 00:17:01 ----------



naptın yaaa :D :D

grdim 15 vardı ayarlara baktım 25 ve 30 da var 30 u seçtm ama doğru mu bilmem v.1.0. u yükleyebilimm pek vaktim yok açıkcası

----------Eklendi @ 00:37:46 ---------- Yazıldı @ 00:36:03 ----------

bi programla işlemci hızı video fps fln öğreniliyordu ama..
 


mustimix41

mustimix41

Üye
bizim türklerden yokmu belle sızıntısını kurcalayıp geliştirebilecek baba yiğitler yaa:))
 
forbidden5

forbidden5

Üye
Yıllardır şu Symbiandaki menü kasması olayını gideremediler.
arkadaşın kullandığı belle alpha sürümü bellenin resmi versiyonunda giderilmiş olur tahminimce ben henüz anna güncellemesini bile yüklemedim telefonda 35 40 a yakın uygulama var ama menü kasması yaşamıyorum tabi uygulamalar düzenli şekilde hepsi ana menüye ekli değil kategorilerine göre klasör halinde ve menüde 0 kasma annasız symbian sanırım bunun faydası vardır kasmaya karşı
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Birde suan bellede ram optimizasyonu yok sanki oyunlar kasıyor falan.
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Bende kasan oyun yok:hmmm asphalt ta kasmadı
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Sen türkiyede ilk yükleyenlerdensin olsun o kadar hatta ilk bile olabilirsin :ehe
 
SilentOne

SilentOne

Üye
kiminde kasıyo kiminde kasmıyor çok ilginç
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
merak ediyorum ne zaman gelcek bu belle ard arda 2 sürüm düştü naviye
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Hacı benim telefon çok zıt mobil maxicepe 2 saat giremez öküz gibi siteye hemen giriyo. Birilerinde kasma varsa bende yoktur. Yoksa da bende vardır:)
 
mustimix41

mustimix41

Üye
wifi den nete giriyorum yalnız tarayıcı bence cok ii muhtesem hız
asphalt 6 deneyen warmı calısıomu
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Çalışıyo
 
dreamwalker1979

dreamwalker1979

Üye
bende menüye giripte geri gelme ok tuşu arasıra kasılıyor belle yüklemeden önce çin annası kullnıyordum tüm proğramları hafıza kartıma yükledim hepsini tanımadı ama mesala opera calışmıyor asphalt 6 giriyor tam oyuna başlayacak atıyor yeniden kurdum ama nafile, dudu recorder çalışıyor ama bip sesinden kurtulamadım rom pacther plus yüklediğim halde.tarayıcı cok sağlam hızlı ve operadan daha iyi diyebilirim su an akıcı...onun haricinde su anlık sıkıntı yaşamadım halen kurcalıyorum.. aslında belle yükleyip temiz bir hard format atmak gerekir ama üşeniyoruz belkide bu kasmalar ondan olabilir hem hafıza kartına mass hafızayı boşaltmak en mantıklısı bu kişilerden yorum almak lazım :-))
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
bende menüye giripte geri gelme ok tuşu arasıra kasılıyor belle yüklemeden önce çin annası kullnıyordum tüm proğramları hafıza kartıma yükledim hepsini tanımadı ama mesala opera calışmıyor asphalt 6 giriyor tam oyuna başlayacak atıyor yeniden kurdum ama nafile, dudu recorder çalışıyor ama bip sesinden kurtulamadım rom pacther plus yüklediğim halde.tarayıcı cok sağlam hızlı ve operadan daha iyi diyebilirim su an akıcı...onun haricinde su anlık sıkıntı yaşamadım halen kurcalıyorum.. aslında belle yükleyip temiz bir hard format atmak gerekir ama üşeniyoruz belkide bu kasmalar ondan olabilir hem hafıza kartına mass hafızayı boşaltmak en mantıklısı bu kişilerden yorum almak lazım :-))
Bende hard format atmak istiyorum ama üşengeçlik :islik
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Benim telefon dead olmuştu ve tüm hafızalar temizlenmişti ve üstüne belle kurdum. Bende asphlt fln o yüzden kasmıyo belkide.
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Dead mi yapsam naapsam ehehe :D
 
mustimix41

mustimix41

Üye
hard format attıgımız da suan yuklu olan bellemiz oldgu gibi kalakmı peki ?sorun yasatması çakma oldugundan dolayı 4 dosya değiştirip yuklenio ya der dosyalar anna dosyaları format sonu karman corman bişeyle karsılasmayalım dead falan?
 
dreamwalker1979

dreamwalker1979

Üye
Benim telefon dead olmuştu ve tüm hafızalar temizlenmişti ve üstüne belle kurdum. Bende asphlt fln o yüzden kasmıyo belkide.

bak işte belki o yüzden tertemiz bir format olmuştur aslında yapmamız gerekende o sonra o kasıyor bu kasıyor deriz hafıza kartımızıda biçimlendirmeli sonra telefona takmalı tertemiz oluyor eski dosyalarla cakışma olması muhtemel..sende hangileri calışmıyor yada kasıyor mesala menü kasıyormu ? opera calsıyormu? dudu recorder bip sesi varmı ? :-))
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Ben Belle kurduktan sonra hard format attım. Telefon hafızasını biraz daha genişletmek için.

Ovi Mağaza, Ovi Maps, Shazam gibi programlar siliniyor ama sonradan yüklüyorum herhangi bir sorun olmuyor.

Bu şekilde açılışta ram miktarı 5-10 mb artıyor.

Tabi bunları yapmadan önce telefonu Depolama modunda bilgisayara bağlayıp Yığın Hafızadan Sys, Private, System, Resource gibi klasörleri siliyorum.
 
dreamwalker1979

dreamwalker1979

Üye
hard format attıgımız da suan yuklu olan bellemiz oldgu gibi kalakmı peki ?sorun yasatması çakma oldugundan dolayı 4 dosya değiştirip yuklenio ya der dosyalar anna dosyaları format sonu karman corman bişeyle karsılasmayalım dead falan?

yok hafıza kartı hariç tertemiz olur yedekle resimlerini yada müziklerini sonra hafıza kartın varsa biçimlendir telefona tak sonra tekrar geri yükle o kadar korulacak birsey yok ama cok uygulama oyun yükleyen eriniyor silbaştan oldugu için :-))
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Yok yok. Ben belleyi doğaçlama flashlıcaktım ondan dead olduğ siz flashtan sonra soft format atın *#7370# harda gerek yok. SOftta e tamamen temizlenir
 


Üst Alt