mcnpl4
Üye
camerapro dan video çekimine geç yukarda yazıyo
----------Eklendi @ 00:17:21 ---------- Yazıldı @ 00:17:01 ----------
naptın yaaa![]()
![]()
grdim 15 vardı ayarlara baktım 25 ve 30 da var 30 u seçtm ama doğru mu bilmem v.1.0. u yükleyebilimm pek vaktim yok açıkcası
----------Eklendi @ 00:37:46 ---------- Yazıldı @ 00:36:03 ----------
bi programla işlemci hızı video fps fln öğreniliyordu ama..
)
asphalt ta kasmadı

