Symbian Belle artıları eksileri

Sponsorlu Bağlantılar

gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Ben Belle kurduktan sonra hard format attım. Telefon hafızasını biraz daha genişletmek için.

Ovi Mağaza, Ovi Maps, Shazam gibi programlar siliniyor ama sonradan yüklüyorum herhangi bir sorun olmuyor.

Bu şekilde açılışta ram miktarı 5-10 mb artıyor.


Tabi bunları yapmadan önce telefonu Depolama modunda bilgisayara bağlayıp Yığın Hafızadan Sys, Private, System, Resource gibi klasörleri siliyorum.

Nasıl yüklediniz geri ovi maps ve mağazayı ?
 


SilentOne

SilentOne

Üye
dead flash dab sonra bide hard format iyi oluyor bn annayı ole yükledim şahsen 5800 flashlarken kalan alışkanlık işte :)
 
mustimix41

mustimix41

Üye
asphalt 6 yı kasmadan oynuyorum ama operayı yuklemiyor sona dogru hata verio
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Bence atma. Soft yeterli
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Teşekkürler eğer hard format atarsam ihtiyacım olacak.

Rica ederim.

Ben her firmware attıktan sonra bu adımları uyguluyorum. En azından Ram'i 5-10 mb fazla kullanabiliyorum. Telefonun hızlanması ve hafızanın genişlemesi artı yönleri :)
 
  • Beğen
Tepkiler: gokturk_prensi
acayipbirisi

acayipbirisi

Üye
opera çalıştıramadım bir turlu :)

----------Eklendi @ 10:18:49 ---------- Yazıldı @ 10:17:13 ----------

anna dakı gıbı zir seslerı yok 25 tane cıktı ıcınden sızde de oylemı

yoksa annalı bırı zıl seslerını versın :)
 
Dampierre

Dampierre

Üye
hard format atip tlefonun icine etmeyin qt, quickoffice ve suruyle gerekli program gidiyor. Ayrica asphalt 6 nasil kasmiyor sende mcpaaa :D yabanci sitelerde asphalt 6 kasmiyor diyen bir kisi bile yok gercekten.
 
dreamwalker1979

dreamwalker1979

Üye
ben hard format attım birsey olmadı mass memory silinmedi :-)) telefonun içindeki secenekten yaptım ama simdi asphalt 6 ya giremiyordum simdi oynuyorum ama tam performans vermiyor acıkcası eskisi gibi...
 
mustimix41

mustimix41

Üye
ben yüklüyorum ama tıklayınca calışmıyor herkezde farklı bir durum :-))
dogru hrkeste farklı sorunlar bn dil tr deil diye anna ya dondum braz inceledktn sonra ama asphalt 6 tıkır tıkr calstı eger belleyi onumuzdeki zamanda glistiricler braz daha kullanılabilir hale getirirlerse belleye kesin donus yaparm :) muhtesem bi yazılım arayuzuyle falan...
 

aydnzara

Üye
Belle yükleyen Arkadaşlar,web tarayıcısında metin kopyala yapıştır,özelliği var mı? Varsa bende hemen yükliYicem...!
 

eraytncn

Üye
n97 miniye belle yükleyebilir miyiz arkadaşlar?
 

Eric_draven

Üye
fps soran arkadaşlar belle videoyu 30 fps ile çekiyor artı olarak fotoğraf kalitesi gözle görünür ölçüde yükseltilmiş...
 

cihatyılmaz

Üye
web browser gayet hızlı ve başarılı ayrıca kopyala yapıştır-yeni sekmede aç gibi seçeneklerin olması güzel
msjlarda cevap yazarken üstte diğer msjı görme bence gayet hoş qwerty klavye bence çok küçük oyzden kullanmıyorum alfanumerik te t9 la daha hızlı yazılıyor.

şuana kadar görüdüğüm tek eksiklik galeride veya resim çektikten snra resim üzerinde düzenleme yok buda henüz hazır olmamasına bağlanabilir.bide bende çektiğim resimler galeride görünmüyo ''dcim'' klasöründe görülüyor.
bide şu nokia video da flash çalıştırmak için bi mod yapsa çok iyi olucak :)))
 
wratH!

wratH!

Üye
web browser gayet hızlı ve başarılı ayrıca kopyala yapıştır-yeni sekmede aç gibi seçeneklerin olması güzel
msjlarda cevap yazarken üstte diğer msjı görme bence gayet hoş qwerty klavye bence çok küçük oyzden kullanmıyorum alfanumerik te t9 la daha hızlı yazılıyor.

şuana kadar görüdüğüm tek eksiklik galeride veya resim çektikten snra resim üzerinde düzenleme yok buda henüz hazır olmamasına bağlanabilir.bide bende çektiğim resimler galeride görünmüyo ''dcim'' klasöründe görülüyor.
bide şu nokia video da flash çalıştırmak için bi mod yapsa çok iyi olucak :)))
Arkadaşım o dcim olayı doğru ama fotoyu çekince direk galeriye geliyor dosya yönetcisinden girmeye gerek yok bende.
 

Denibo

Üye
Anna yada Belle'de Foto Çekerken Dokundugumuz Yeri Odaklama Gibi Özelliği Varmı İphonelerde Gibi Yani Dokundugumuz Yeri Odaklayıp Arka Planı Bulanık Olarak Gösterme
 


Üst Alt