Keşke önce özellikleri yazsaydın...

resim koydum yokmu
500 gbhard disk kaç gb?
berbat ya çok ezik
----------Eklendi @ 19:33:24 ---------- Yazıldı @ 19:32:42 ----------
kantır oynatıyormu ?
Teşekkürler Kardeşimbilgisayar güzel işlemcine o/c yap cok daha iyi olur.
Ram 4gb ama yarım gb si görünmüyoryok arkadaşın ram 3,5 x64 kurulu zaten x86 olsa kullanılabilir 2.98 gb görünür gerisini kullanmaz

evet tam 4 gb ram war ama işletim sisteminden memnunumRamin 4 veya 4'ten fazla sanırım.
Tam anlamıyla kullanmak istiyorsan 64 bit işletim sistemi kurabilirsin.
Güldürdün beni akşam akşambenımkı soyle bak. 1.30 ghz , 512 ram 128 ekran kartı.![]()

