Hacılar Pcnin Özellikleri İyimi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
Hacılar Pcnin Özellikleri İyimi
 
  • Beğen
Tepkiler: By_GaBLiN


rock83

rock83

Üye
Keşke önce özellikleri yazsaydın...
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
resim koydum yokmu
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
Allah Allah Hemen Yenisini Koyuyorum
ekledimm
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
Bence İyi :oke:

----------Eklendi @ 17:44:07 ---------- Yazıldı @ 17:43:52 ----------

Hangi Program Bu
 
  • Beğen
Tepkiler: enkazcı

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
program deil
"can you run it amd" diye bi site war rastgele oyun seçtim (özellikleri görmek için) sonrada ss alıp buraya koydum :)
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
hard disk kaç gb?
 
Mau5Trap

Mau5Trap

Üye
500 dür tahminimce.
 
'Patron

'Patron

Üye
berbat ya çok ezik

----------Eklendi @ 19:33:24 ---------- Yazıldı @ 19:32:42 ----------

kantır oynatıyormu ?
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Ramin 4 veya 4'ten fazla sanırım.

Tam anlamıyla kullanmak istiyorsan 64 bit işletim sistemi kurabilirsin.
 

Jetlak

Üye
yok arkadaşın ram 3,5 x64 kurulu zaten x86 olsa kullanılabilir 2.98 gb görünür gerisini kullanmaz
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
bilgisayar güzel işlemcine o/c yap cok daha iyi olur.
 

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
hard disk kaç gb?
500 gb

berbat ya çok ezik

----------Eklendi @ 19:33:24 ---------- Yazıldı @ 19:32:42 ----------

kantır oynatıyormu ?

kantırı geç bütün oyunları son çözünürlükte oynuyorum.artistlik yapması kolay snde resim eklede bakalım

----------Eklendi @ 20:58:40 ---------- Yazıldı @ 20:57:15 ----------

bilgisayar güzel işlemcine o/c yap cok daha iyi olur.
Teşekkürler Kardeşim

yok arkadaşın ram 3,5 x64 kurulu zaten x86 olsa kullanılabilir 2.98 gb görünür gerisini kullanmaz
Ram 4gb ama yarım gb si görünmüyor :)

Ramin 4 veya 4'ten fazla sanırım.

Tam anlamıyla kullanmak istiyorsan 64 bit işletim sistemi kurabilirsin.
evet tam 4 gb ram war ama işletim sisteminden memnunum
 
'Patron

'Patron

Üye
benımkı soyle bak. 1.30 ghz , 512 ram 128 ekran kartı. :pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: 'Şeref'

enkazcı

Üye
    Konu Sahibi
snnki dahada ezik :d:
bari kantırı kaldırıyormu :d:
 
'Patron

'Patron

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: Mau5Trap, PureFood ve 'Şeref'
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bence gayet iyi.
 
mert_1047

mert_1047

Üye
Güzel makina 4670 yerine 4850 olsaydı oyun vs... için daha da süper olurdu ama bu haliylede güzel.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt