Ayın Üyeleri Seçimi Yapılsın.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
greenmile

greenmile

Üye
ve de bir paylasım yaparken, ayın uyesi olcam, rutbem artıcak gıbi seyler dusunmeyin. Bi degerı kalmıyor sonra.Yapacagınız her paylasım ınsanların yararına olsun, rutbeye katkı veya yenı bı rutbe ıcın degıl...
Bu laflar bize mi? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
hasanin yoklugu ne kadar belli oluyi Yarabbim.)
kisa surede iyilesmen dilegiyle.d
 
  • Beğen
Tepkiler: ' KalendeR ' ve Revengeful
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
    Konu Sahibi
hasanin yoklugu ne kadar belli oluyi Yarabbim.)
kisa surede iyilesmen dilegiyle.d

Bu cümlene biraz açıklık getirirmisin? Hasan kimdir, burada olsa ne olurdu? Konu açılamaz ve görüşler bildirilemezmiydi? Konu hakkında görüş bildireceğin yerde bazı beklentiler içindesin.:angry:
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Bu cümlene biraz açıklık getirirmisin? Hasan kimdir, burada olsa ne olurdu? Konu açılamaz ve görüşler bildirilemezmiydi? Konu hakkında görüş bildireceğin yerde bazı beklentiler içindesin.:angry:
Gòrüsünü saygı çerçevesinde belirtsen kimse sana bişiy demez ama sen hasan kimdır burda olsa ne olcaktı gibi sözler kullanırsan tabiki kimse seni dinlemez kendi kendini yakma bence rahat dur
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
greenmile

greenmile

Üye
Bu cümlene biraz açıklık getirirmisin? Hasan kimdir, burada olsa ne olurdu? Konu açılamaz ve görüşler bildirilemezmiydi? Konu hakkında görüş bildireceğin yerde bazı beklentiler içindesin.:angry:
Hasan (Chavrash) admindir.Tarafsizliği,objektifliği ve güvenirliliği ile foruma farkini yansitmaktadir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
Bu cümlene biraz açıklık getirirmisin? Hasan kimdir, burada olsa ne olurdu? Konu açılamaz ve görüşler bildirilemezmiydi? Konu hakkında görüş bildireceğin yerde bazı beklentiler içindesin.:angry:
arkadaslar aciklik getirmis zatenbende fikrimi soyleyim.konu cok cok gereksiz o yuzden fikrimi soylemiyorum bileneden hasan dedim.hasta oldugundan beri gerek konu disinda gerek baska yerlerde gereksiz konular aldi basini gidiyor.diger gorevliler saolsun yetismeye calisyolar.onlarda olmasa site çöp yiginina dönecek.bu bir.ikincisi bu zamana kadar lafi edilmeyen tikir tikir isleyen ayin uyeligi yine hasann yoklugunda sorun haline geldi.o da feyzama (smdi o da kim dersn yeni ayin uyesi.bu ay ki) rasladi.tebrik edin gecin derim.yöneticilr zaten secerken dikkat ediyo her ayrintiyabu da benim gorusum okuyupsaygi duyman dilegiyle:)
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Çok terbiyesizsin böyle önerilerde bulunma. Günaha girersin bu güzel bayram gününde.
Ben tartışmayı geçtim , bu arkadaşın yorumuna gülüyorum :d: Çok terbiyesizsin :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
greenmile

greenmile

Üye
Ayin uyesi isyanini biz baslattik tuba lutfen bizi ayri tut .d
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
rica.)
 
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
    Konu Sahibi
Gòrüsünü saygı çerçevesinde belirtsen kimse sana bişiy demez ama sen hasan kimdır burda olsa ne olcaktı gibi sözler kullanırsan tabiki kimse seni dinlemez kendi kendini yakma bence rahat dur

Hasan kimdir sözünde ben bir saygısızlık görmüyorum, bahsedilen kişinin kim olduğunu sordum, o yok diye bu konu açılmadı. Ben sadece bölüm başlığına uygun bir öneride bulundum, dileyen katılır dileyen katılmaz, 'Kendini yakma rahatdur' gibi saçma öneride bulunmuşsun, yahu burası cehennemmi ki böyle diyorsun. Gereksiz tavsiyene ihtiyaç yok, konuyu asıl mecraından saptırma. Açtığım konu ile ilgili bir görüşün varsa yazarsın. Bir konu açtım neredeyse yargısız infaz yapılacak, bir kişinin kim olduğunu sormayı suç sayan zihniyete bakın, pes doğrusu.
 
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
    Konu Sahibi
Sehriyar http://www.maxicep.com/site-hakkind...yapilsin-539961-mesaj3809008.html#post3809008
o rutbeyi 1000 kisi ister 1 kisi alir :D

:oke:

Ben bu konuyu ne bu rütbe için nede modluk için açmadım, o 1000 kişi arasında da asla olmam, belki bazılarının hayalini süsleyen modluk dahi teklif edilse asla kabul etmem, tıpkı başka forumlarda kabul etmediğim gibi, unutmayın bu konunun açılış amacı bölüm başlığına uygun olarak sadece bir öneriydi ama işi kendini yakmaya kadar götürenler oldu.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Forum ana sayfasında ayın üyeleri bölümü olmasına rağmen, ayın üyeleri değil de her ay sadece bir üye ayın üyesi seçilmekte, ayın üyesi seçme uygulamasında bir kişi üzerinde karar kılma konusunda hayli sıkıntı yaşandığı belirtilmektedir.
Yönetimin bu konuda zorlanmaması ve ayın üyeliğini hakeden diğer üyelerin de haklarını alabilmeleri için, eğer o ay hak eden üye varsa 5 kişiye kadar ayın üyesi seçilmesini öneriyorum. Böylece hem yönetim rahatlayacak hemde ayın üyeliğini hakeden ama kılpayı kaybeden üyeler de bu ünvanı almış olacak ve paylaşım yarışı daha hızlanacaktır.

Ayın üyesini seçerken zorlandığımız çok doğru, fakat bu bizim için sorun değil. Biz bu rütbeyi bir üyeye vermeyi daha doğru buluyoruz. Çünkü bir ay geniş bir zaman ve bu bir ay içerisinde -yeni yeni aktiflik gösterenleri görmezden gelerek- aktiflik gösteren üyeler arasından, diğer üyelerle olumlu iletişim kuran; mesajlarıyla üyelere forumdaki arkadaşlık ortamını hissettiren ve şart olmamakla birlikte paylaşımlarıyla üyelere yardımcı olan üyeyi seçmek daha uygun bizim için. Seçilen ayın üyesi arkadaşlar paylaşımcı olmayabilir; önceki tümcemde vurguladığım gibi paylaşım şart değil. Bu yazdıklarımdan ayın üyesi seçilecek üyenin, yakın zamanlarda yönetim tarafından uyarı almamış olması ve üyeleri rahatsız edici mesajlar göndermemiş olması gerektiği sonucunu da çıkartırsak, meselenin örnek üye yani.

Bu nedenle ayın üyesini birden fazla seçmeyi uygun görmüyoruz. Açıkçası bu ay iki aday üzerinde durduk, biri mobil teknoloji bölümündeydi diğeri de seçilen Dafny kardeşimizdi. Diğer arkadaşımız geçen bir iki ayda aktiflik göstermeye başladığından çoğu yönetici tarafından uygun görülmediği için seçilmedi. Bunların dışında iki aday daha vardı, ama biri ay içerisinde öbürü de geçen ay uyarıldığı için ve sorunları devam ettiği için tartışılmadılar bile.

Umarım anlatabilmişimdir, anlatamadıysam da yorgunluğuma verin. Yoldan henüz geldim.


 
  • Beğen
Tepkiler: KARİZMATİX ve Kingmortall
Necmati

Necmati

Üye
zaten her ay bir kişi aktif üyeliğe aday olmuyorki 2 milyonluk bir siteden bahsediyoruz her ay on kişi ayın üyeleri olsa ne anlamı kaldı
 
  • Beğen
Tepkiler: ' KalendeR '
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt