Ayın Üyeleri Seçimi Yapılsın.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
    Konu Sahibi
Site hakkında bölümünün alt kısmında Maxicep-Ayın üyeleri başlığının altındaki kırmızı yazıyı okursanız bu yazıya göre öneride bulunduğum anlaşılır, ama bu yazı değiştirilirse sorun da kendiliğinden hallolur ve ayda bir üye seçilir.
 


greenmile

greenmile

Üye
Ne yani,teknoloji temelli kategoriler bulunduran bir site olduğumuz için illa önceliklerimiz bu alanda yoğunlaşan kişiler olmak zorunda mı ? Belki mantıklı gelebilir;ama site içerisinde muhabbeti,sıcaklığı sağlayan konular teknolojiden ziyade diğer bölümlerde açılan sohbet konuları ve üyelerin davranışlarıdır

Ben ayın üyesi dendiği zaman çalışkanlığı,yardımseverliği, vs.özellikleriyle diğer üyelerden bir adım öne çıkan üyeyi anlıyorum,sizin görüşünüz farklıdır,buna da birşey diyemem.
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL ve Kingmortall

Revengeful

Emekli Yönetici
Ne yani,teknoloji temelli kategoriler bulunduran bir site olduğumuz için illa önceliklerimiz bu alanda yoğunlaşan kişiler olmak zorunda mı ? Belki mantıklı gelebilir;ama site içerisinde muhabbeti,sıcaklığı sağlayan konular teknolojiden ziyade diğer bölümlerde açılan sohbet konuları ve üyelerin davranışlarıdır

Haklısın fakat su konuda Ozan mobil bölümde aktif olanların seçileceğini kendisi söylemiş.
http://www.maxicep.com/maxicep-ayin-uyeleri/ayin-uyesi-nedir-nasil-olunur-ozelligi-nedir-57607.html
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Her ay seçtigimiz, 1 ay boyunca en aktif ve en yararlı paylaşım yapan "ayın üyelerini" buradan takip edebilir ve yorumlarda bulunabilirsiniz.

''Ayın üyelerini'' demiş.Bir ayın üyelerini dememiş ama. Belki 1 yılın ya da tüm yılların ayın üyelerini takip edebilirsiniz diyordur:hmmm

----------Eklendi @ 00:30:05 ---------- Yazıldı @ 00:26:44 ----------

Arkadaşlar fazla zorlamayın.Sizin söylediklerinize bakacak olursak üye olalı 1 ay olmuş,gelmiş şakır şakır teknolojik konu paylaşımlarında bulunmuş,tanımadığımız etmediğimiz bir üye de ayın üyesi seçilebilir ?
 
greenmile

greenmile

Üye
Her ay seçtigimiz, 1 ay boyunca en aktif ve en yararlı paylaşım yapan "ayın üyelerini" buradan takip edebilir ve yorumlarda bulunabilirsiniz.

''Ayın üyelerini'' demiş.Bir ayın üyelerini dememiş ama. Belki 1 yılın ya da tüm yılların ayın üyelerini takip edebilirsiniz diyordur:hmmm

----------Eklendi @ 00:30:05 ---------- Yazıldı @ 00:26:44 ----------

Arkadaşlar fazla zorlamayın.Sizin söylediklerinize bakacak olursak üye olalı 1 ay olmuş,gelmiş şakır şakır teknolojik konu paylaşımlarında bulunmuş,tanımadığımız etmediğimiz bir üye de ayın üyesi seçilebilir ?

Benim birşeyi zorladığım yok görüşlerimi bildirdim sonuçta istemediğinizi zaten seçmiyorsunuz,ben paylaşımlarda bulunsun gelsin konu açsın vs. de demedim.Her neyse fikirde beyan etmeyiz olur biter.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ayın üyesi olmak için, bizim aradığımız şartları, siteye yansıtmış olmanız gerekiyor kısaca, yani sitemiz eğer genel anlamda cep telefonu ve mobil cihazlarla alakalı bir siteyse, bu alanda sitemizde aktif olarak görülen arkadaslar seçilecektir.

ozan http://www.maxicep.com/maxicep-ayin-uyeleri/ayin-uyesi-nedir-nasil-olunur-ozelligi-nedir-57607.html konuda yazmış bunu.

Elbette paylasimci yeni bir üye seçilemez. Zaten şartlardan biri diğer uyelerle iyi geçinmesi, forumda aktif olması.
Belli bir aktiflik gösterip paylasimci üyelerin seçilmesi doğru olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye


Benim birşeyi zorladığım yok görüşlerimi bildirdim sonuçta istemediğinizi zaten seçmiyorsunuz,ben paylaşımlarda bulunsun gelsin konu açsın vs. de demedim.Her neyse fikirde beyan etmeyiz olur biter.
Ayın üyesini seçiyoruz.Konusunu açıyoruz,tebrikte bulunuyoruz; akabinde onlarca eleştiri,nasıl seçiyorsunuz,neye dayanıyor bu ? Beni niye seçmediniz .. gibi pm'ler mesajlar,,,
Bir şeyin ifade edilmesi için illa ki doğrudan söylenmesi gerekmiyor,sözüm yalnızca sana da değil.. 1 ayın üyesi var,seçilmiştir ve tebrik edilir.Yakışan budur.Sonra bu konuda bir haksızlık olduğunu düşünüyorsanız gider yeni bir konu açarsınız herkes düşüncesini o konuya paralel belirtir.Bu söylediğimin şu anki konuyla alakası yok,dünkü yazılanlardan da bahsedıyorum arkadaşlar.Ne diyeyim inşallah birgün sizler de yönetici olur ve seçim yapmanın,kişi elemenin o kadar basitçe yapılmadığını,kafa patlatıldığını anlarsınız
 
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
    Konu Sahibi
Her ay seçtigimiz, 1 ay boyunca en aktif ve en yararlı paylaşım yapan "ayın üyelerini" buradan takip edebilir ve yorumlarda bulunabilirsiniz.

''Ayın üyelerini'' demiş.Bir ayın üyelerini dememiş ama. Belki 1 yılın ya da tüm yılların ayın üyelerini takip edebilirsiniz diyordur:hmmm



----------Eklendi @ 00:30:05 ---------- Yazıldı @ 00:26:44 ----------

Arkadaşlar fazla zorlamayın.Sizin söylediklerinize bakacak olursak üye olalı 1 ay olmuş,gelmiş şakır şakır teknolojik konu paylaşımlarında bulunmuş,tanımadığımız etmediğimiz bir üye de ayın üyesi seçilebilir ?

Kırmızıyla yazılan yazı değişik yorumlara açık bir yazı. '1 ay boyunca en aktif ve en yararlı paylaşım yapan "ayın üyelerini"cümlesini okuyan 1 ayda birden çok ayın üyesi seçileceği sonucunu da çıkarabilir. Ayrıca teknoloji ve diğer bölümler niçin önemsenmiyor ki?
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
greenmile

greenmile

Üye
Ayın üyesini seçiyoruz.Konusunu açıyoruz,tebrikte bulunuyoruz; akabinde onlarca eleştiri,nasıl seçiyorsunuz,neye dayanıyor bu ? Beni niye seçmediniz .. gibi pm'ler mesajlar,,,
Bir şeyin ifade edilmesi için illa ki doğrudan söylenmesi gerekmiyor,sözüm yalnızca sana da değil.. 1 ayın üyesi var,seçilmiştir ve tebrik edilir.Yakışan budur.Sonra bu konuda bir haksızlık olduğunu düşünüyorsanız gider yeni bir konu açarsınız herkes düşüncesini o konuya paralel belirtir.Bu söylediğimin şu anki konuyla alakası yok,dünkü yazılanlardan da bahsedıyorum arkadaşlar.Ne diyeyim inşallah birgün sizler de yönetici olur ve seçim yapmanın,kişi elemenin o kadar basitçe yapılmadığını,kafa patlatıldığını anlarsınız


yönetime yakınlık ayın üyesi olmada etkili mi peki?
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
bence tartışmayı kesin ceza gelebilir böyle devam etsin bakalım :hmmm
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Ayın üyesi olmak için, bizim aradığımız şartları, siteye yansıtmış olmanız gerekiyor kısaca, yani sitemiz eğer genel anlamda cep telefonu ve mobil cihazlarla alakalı bir siteyse, bu alanda sitemizde aktif olarak görülen arkadaslar seçilecektir.

ozan http://www.maxicep.com/maxicep-ayin-uyeleri/ayin-uyesi-nedir-nasil-olunur-ozelligi-nedir-57607.html konuda yazmış bunu.

Elbette paylasimci yeni bir üye seçilemez. Zaten şartlardan biri diğer uyelerle iyi geçinmesi, forumda aktif olması.
Belli bir aktiflik gösterip paylasimci üyelerin seçilmesi doğru olur.
Ayın üyesi 1 kişi tarafından değil,tüm moderatörlerce seçilir bunu bi anlayın.Tabi ki her moderatörün kendine göre bir kriteri vardır; ama bu kriterler de mantıklı ve ete dişe dokunur olmalıdır.Yine de oy birliğiyle bir seçim söz konusu olduğu için çoğunluğun söylediğine uyulur.Genel manada he ay site içerisinde paylaşımlarıyla,aktifliğiyle vs. sivrilen birkaç üye vardır,tutup da olur olmadık bir üye de ayın üyesi olarak önerilmez.Bu ay da her ay olduğu gibi bahsettiğim şekilde sitede baş gösteren üyeler yönetimce masaya yatırırldı ve bu sonuca varıldı.Gerekli koşulları daha önce birçok kez belirttik.Bu konuda kesin kurallar yoktur.Ama biz birini seçiyorsak bu,onu muhakkak haketmiştir.Diğerlerinin haketmediği anlamına da gelmez bu,zaten daha önce de söylemiştim.Mesele ayın üyesi olmak değil,gönüllerin üyesi olmak; en güzel idrak budur diyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Ayın üyesi 1 kişi tarafından değil,tüm moderatörlerce seçilir bunu bi anlayın.Tabi ki her moderatörün kendine göre bir kriteri vardır; ama bu kriterler de mantıklı ve ete dişe dokunur olmalıdır.Yine de oy birliğiyle bir seçim söz konusu olduğu için çoğunluğun söylediğine uyulur.Genel manada he ay site içerisinde paylaşımlarıyla,aktifliğiyle vs. sivrilen birkaç üye vardır,tutup da olur olmadık bir üye de ayın üyesi olarak önerilmez.Bu ay da her ay olduğu gibi bahsettiğim şekilde sitede baş gösteren üyeler yönetimce masaya yatırırldı ve bu sonuca varıldı.Gerekli koşulları daha önce birçok kez belirttik.Bu konuda kesin kurallar yoktur.Ama biz birini seçiyorsak bu,onu muhakkak haketmiştir.Diğerlerinin haketmediği anlamına da gelmez bu,zaten daha önce de söylemiştim.Mesele ayın üyesi olmak değil,gönüllerin üyesi olmak; en güzel idrak budur diyorum.

hocam peki bişey soracam konu mesaj sayısı teşekkür online olma ayın üyesi olmayı etkilermi ve bütün bölümler (örnek spor bölümü) dahilmi
 
KARİZMATİX

KARİZMATİX

Üye
    Konu Sahibi
bence tartışmayı kesin ceza gelebilir böyle devam etsin bakalım :hmmm

Burası site hakkında görüş ve önerilerin olduğu bölüm, elbette görüşler bildirilecek, son sözü yönetim söyleyecektir.
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
bence tartışmayı kesin ceza gelebilir böyle devam etsin bakalım :hmmm
Bu şekilde konuşan arkadaş ya da arkadaşlara söylüyorum.Daha önce ne dediniz de bu şekilde ceza aldınız ? Şimdi kalkmış bizi karşısındakine sinirlenince hemen ceza vererek kendisini tatmin eden yönetim kılıfına koyuyorsunuz ? Ayıp ediyorsunuz !
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Bu şekilde konuşan arkadaş ya da arkadaşlara söylüyorum.Daha önce ne dediniz de bu şekilde ceza aldınız ? Şimdi kalkmış bizi karşısındakine sinirlenince hemen ceza vererek kendisini tatmin eden yönetim kılıfına koyuyorsunuz ? Ayıp ediyorsunuz !

tamam hocam özür dilerim ben konudan çıktım başım yanmasın gönüllerin üyesi olmaya devam spor bölümüne devam :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ' KalendeR '
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
hocam peki bişey soracam konu mesaj sayısı teşekkür online olma ayın üyesi olmayı etkilermi ve bütün bölümler (örnek spor bölümü) dahilmi
Ya hu hepsi etkiler:) Ama her aktif adamı,her mesaj yazanı ayın üyesi yapamıyoruz işte..1 kişi oluyor bu.Geçmiş aydan aklımızın kaldığı ve ayın üyesi oalrak seçilmeyen üyemiz ise gelecek aya sıfırdan başlatılıp bir değerlendirilmeye de alınmaz zaten.Tıpkı geçmiş ay gibi gelecek ay da aktifliğinden,duruşundan ödün vermemiş üyelerimizi de yeniden değerlendirmekten mutluyuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall

Burak

Üye
ek olarak, spam yapmayan bos konusup ınsanların canını sıkmayan, yararlı uye olanlar her zaman on planda. Bunu gecmıstede gordum gelecektede bole olcak. Az boş laf, cok emek, gayret. Saygı sevgi
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
ek olarak, spam yapmayan bos konusup ınsanların canını sıkmayan, yararlı uye olanlar her zaman on planda. Bunu gecmıstede gordum gelecektede bole olcak. Az boş laf, cok emek, gayret. Saygı sevgi
:good:
 

Burak

Üye
ve de bir paylasım yaparken, ayın uyesi olcam, rutbem artıcak gıbi seyler dusunmeyin. Bi degerı kalmıyor sonra.
Yapacagınız her paylasım ınsanların yararına olsun, rutbeye katkı veya yenı bı rutbe ıcın degıl...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt