1 milyara casper notbook aldım arkadaşlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
1 milyara casper notbook aldım arkadaşlar
[h=3]ıntel core i3 işlemcili 2.55 ghz[/h]
windows 7 home basıc

350 gb haddisk

2 gb ram

512 mb ati radeon ekran kartı

iyi yapmışmıyım sizce :hmmm
 


one2one2

one2one2

Üye
fiyat normal gibi güle güle kullan ;)
 
futbol123

futbol123

Üye
kötü bir secim yapmışsın casper alınırmı? ekran kartı türü ne muhtemelen 64bit tir.
 
lolaman

lolaman

Üye
Bütçe sınırlıysa çok kötü 800 tl civarlarında bundan kat kat iyi bilgisayarlar var bunu alman olmamış para sıkıntısı yoksa git bir MacBook al.
 
Mau5Trap

Mau5Trap

Üye
Bütçe sınırlıysa çok kötü 800 tl civarlarında bundan kat kat iyi bilgisayarlar var bunu alman olmamış para sıkıntısı yoksa git bir MacBook al.
Tasarım ve ya müzik ile uğraşmıyorsan macbook almanın hiç bir anlamı yok.Ona vereceğin 4 milyar ile çok güzel bir monster alabilirsin :good:
 
futbol123

futbol123

Üye
Tasarım ve ya müzik ile uğraşmıyorsan macbook almanın hiç bir anlamı yok.Ona vereceğin 4 milyar ile çok güzel bir monster alabilirsin :good:
2.500tl ye satılıyor monster notebooklar
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Özellikler düşük,ayrıca Casper bilgisayarların yüksek özellikte olanları dahi tam anlamıyla randuman (performans) vermiyor.Bence o fiyata daha güzel bir şeyler bulabilirdin.Yani ben çok daha iyi özellikte bilgisayarlar gördüm o fiyata.Sevincini kırmak istemem ama bu böyle.Ben de 1 milyarlık malı gittim 1 350'ye aldım.Aceleye getirdim araştırmadım,netice böyle oldu.Yine de hayırlı olsun

----------Eklendi @ 14:57:17 ---------- Yazıldı @ 14:55:48 ----------

Bi dakika ya,başlık notbook'mu diyor:ahÖzür
 

disquel

Üye
1.200 e i5 li 1 gb e.kartlı varken bu hiç mantıklı değil..
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
beni idare ediyor ya internet müzik oyun falan zaten pek fazla kullanmıyorum odada duruyor çantada :ehe
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
fiyat/performans çok güzel kardeşim, hayırlı olsun şimdiden :oke:
 

mertcan96

Üye
abi kötü yapmışsın i3 yerine i7 almalıydın çünkü zamanında toplama bilgisayar aldım 2 sene sonra dvd rom oyunlar çıktı bendede cd rom açılyodu o yüzden bu sene bende aldım casper i7 blue raylı 2 sene sonra dvd raytırlı oyunlar kalkar görürüm ben sizi işlemci artırsınız yok blue ray alrısınız neyse yine hayırlı olsun...!!!
 
CmptrCanavarı

CmptrCanavarı

Üye
ya fiyat biraz yüksek ama ekran kartının düşük olmasıda okdr onemli değil sonuçta laptop almışsın oyun oynamayı dusunmuosun dimi eğer ben oyun oynucam diosan laptopu boşver :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Karanlık97

Karanlık97

Üye
Casper markası alanlar yemin ederim ..... << Anladın sen..

Birincisi servise gitmekten bilgisayar evdemi anlaşılmıyor..
Babam yıllar önce almıştı.. Sonra kırdı servise ikidebir gitmesinden ..
Sonra 2 ay sonra karne hediyesi olarak aldı babam..
Aynı şey hemen servise üstelik babama kazıklamışlar 2 GB ekran kartı dedi bir baktım 1GB töbe töbe al bu bilgisayarla döv beni.. xD
Yine hep servis oldu yemin ederim sinirlendim neredeyse kafasında parçalayacaktım babamın..
Bunun içinde ucuz satıyorlar..

NOT : Bu arada işsiz kalırsanız Casper Teknik Servisine girin her gün bir sürü PC gelecek iyi para kazanırsınız.. / CASPER MAĞDURLARI :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
ya fiyat biraz yüksek ama ekran kartının düşük olmasıda okdr onemli değil sonuçta laptop almışsın oyun oynamayı dusunmuosun dimi eğer ben oyun oynucam diosan laptopu boşver :)

oyun oynamıyorum zaten masaüstü pc var oyun falan onunla oynuyorum zaten tek internet ve müzik için aldım
 
Dampierre

Dampierre

Üye
biraz kazık yemişsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

beyaz_dis123
Cevap
16
Görüntüleme
1K
beyaz_dis123
Cevap
2
Görüntüleme
907
KomiserMemoli_12


Üst Alt