yarın c6 01 alacagım arkadaşlar ...

Sponsorlu Bağlantılar

pRime.

pRime.

Üye
ya bırakın ürün fiyatı belli eder laflarını.c6da flash player var mı ? ya da ram'i kaç ? işlemcisi kaç ghz ? gpu var mı ?bunlara cevap verin ?
Memnuniyetle:Flash lite 4 var flash 10 içeriğinin neredeyse tamamını açıyor.Broadcom bcm2727 gpu VAR!! 800mhz ile aradaki farkı kapatıyor ayrıca adreno gpu'dan çok daha üstün.Ram 256 ama android gibi tamamını sömürmediği için rahat rahat yetiyor artı 40 uygulamaya kadar açıp arka plana atabilirsin.Hd oyun mu istiyosun? Gir bakalım s^3 bölümüne neler varmış.
 


K1a2

Üye
Nokia'nın kalitesini 5800'dan ibaret sanan birine cevap vermek yersiz.
aynen öyle ve nokia 5800 çıkardığında hiçbir markada bu telefona yakın bir cihaz yoktu... Ve ve ve ayrıca 5800in çıkış tarihine bakmanı öneririm arkadaş

----------Eklendi @ 00:25:06 ---------- Yazıldı @ 00:23:26 ----------

Memnuniyetle:Flash lite 4 var flash 10 içeriğinin neredeyse tamamını açıyor.Broadcom bcm2727 gpu VAR!! 800mhz ile aradaki farkı kapatıyor ayrıca adreno gpu'dan çok daha üstün.Ram 256 ama android gibi tamamını sömürmediği için rahat rahat yetiyor artı 40 uygulamaya kadar açıp arka plana atabilirsin.Hd oyun mu istiyosun? Gir bakalım s^3 bölümüne neler varmış.
40 uygulamayi açıp arkaya atacağını sanmıyorum.. Hele bir tarayıcı ve uygulama oyun olunca hiç sanmıyorum.
 

thebackkk

Üye
kesinlikle ideos x5
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
hadi bunlar tamam.ya diğerleri ? nokia c6-01'i seçme sebebiniz nedir ben onu anlamıyorum.o ekran kartı 569 tl olan telefonda da var.hatta üstüne fazlalıkları bile var.


kapagında nokia yazdıgı icin mi ?

Amoled ekranlı,CBD ekranlı,usb on the go destekli,kaliteli 720p (ideos'un videosu slowmotion gibi adım adım ilerliyor)
Af olmasada ideos'un kamerasından çok çok iyi bir 8mp kamera ve çelik kasa.Ayrıyetten cihazın üstünde nokia yazıyor arkadas buda bir güvencedir isten anlayana.
 
pRime.

pRime.

Üye
Fazlası var cbd amoled, (trident ekranlarına benzemez aman ha :ehe ) usb on the go, bakın bakalım yazın youtube'unuza neler çıkıyor ne işe yarıyor. Malzeme kalitesi (ezer geçer) biri ordan tayvan malıyla karıştırmış tayvan malının çin malıyla alakası yoktur onu da söyleyeyim. Çakma iphone üreten koreli şirketlere de benzemezler. ;)
 

K1a2

Üye
Amoled ekranlı,CBD ekranlı,usb on the go destekli,kaliteli 720p (ideos'un videosu slowmotion gibi adım adım ilerliyor)Af olmasada ideos'un kamerasından çok çok iyi bir 8mp kamera ve çelik kasa.Ayrıyetten cihazın üstünde nokia yazıyor arkadas buda bir güvencedir isten anlayana.
marka güveni önemli....
 
pRime.

pRime.

Üye
aynen öyle ve nokia 5800 çıkardığında hiçbir markada bu telefona yakın bir cihaz yoktu... Ve ve ve ayrıca 5800in çıkış tarihine bakmanı öneririm arkadaş----------Eklendi @ 00:25:06 ---------- Yazıldı @ 00:23:26 ---------- 40 uygulamayi açıp arkaya atacağını sanmıyorum.. Hele bir tarayıcı ve uygulama oyun olunca hiç sanmıyorum.
www.youtube.com/watch?v=c5Z2fSBmptc
 
Uruloki

Uruloki

Üye
yalnız eklemek istiyorum multi şov görmek isteyen olursa N9 un incelemelerini beklesin derim
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Memnuniyetle:Flash lite 4 var flash 10 içeriğinin neredeyse tamamını açıyor.Broadcom bcm2727 gpu VAR!! 800mhz ile aradaki farkı kapatıyor ayrıca adreno gpu'dan çok daha üstün.Ram 256 ama android gibi tamamını sömürmediği için rahat rahat yetiyor artı 40 uygulamaya kadar açıp arka plana atabilirsin.Hd oyun mu istiyosun? Gir bakalım s^3 bölümüne neler varmış.

Farkı kapatmayı bırak daha bile fazla oluyo serdar,980 mhz ve direkt olarak cpu 646 mhz olarak program kullanımına aktarılıyor.
Yani uygulamanın Gpu kullanımına baglı olarak c6-01 1000 mhz'ye kadar islemcisi olan androidli bir telefonu uygulama performansından yerden yere vurur teorik olarak.Rakamlar herseyi göstermez.

Aynı sekilde ram olayıda öyle ideos'un rami 512 ona bisey diyemem iyi bir rakam ama c6-01 de 160 mb'a kadar ram kalabiliyor kullnım için..
 
pRime.

pRime.

Üye
Aynı sekilde ram olayıda öyle ideos'un rami 512 ona bisey diyemem iyi bir rakam ama c6-01 de 160 mb'a kadar ram kalabiliyor kullnım için..
İdeos çoğunu kullandığı için üstünlük olarak gösterilmemeli.
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
İdeos çoğunu kullandığı için üstünlük olarak gösterilmemeli.

Haklı olabilirsin klasik andoid fazla kullandıgını biliyorum ama kaç mb bıraktgını bilmiyorum açıkçası
 

K1a2

Üye
arkadaşlar bölmek istemem ama burda n8 veya 9 değil.. C601 tartışıyoruz
 
  • Beğen
Tepkiler: EroL
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
arkadaşlar bölmek istemem ama burda n8 veya 9 değil.. C601 tartışıyoruz

Tamam hocam sakin sadece bir mesaj var n9 ile ilgili adam video'yu koymus izle multitasking'i :ehe
 
pRime.

pRime.

Üye
videoda 40 tane uygulama yok arkadaşım göstermiyor 10-12 tane anca var ve n8 değil c601 i tartışıyoruz burda videoda n8 var
Fark etmez aynı donanım var zaten. Video'nun devamını izle.
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Alın C6-01 Anna ile aynı zamanda oyun hastaları da baksın Asphalt 6 da var. Telefon oyun aleti ya ona göre kalitesi belli oluyor. İşiniz gücünüz oyun zaten.

[video=youtube;DT2Dl3Mlc_w]http://www.youtube.com/watch?v=DT2Dl3Mlc_w[/video]

Bu video arada kaynamıs hocam sen kapagı koymussun zaten biz bosuna zorluyoruz :d:
 

nonamex

Üye
Symbian'ın multitasking'i bana dengesiz geliyor açıkcası, arka plana attığı işlemler ile ön plandaki işlemler arasında denge kuramıyor. O an önde olan uygulamaya öncelik vermek yerine arka plandakilerin işlemciyi sömürmesine izin veriyor, bu da yavaşlık yaratıyor.. MeeGo bu konuda güzel bir denge kurmuş.
 
Gökhan_F9

Gökhan_F9

Üye
Symbian'ın multitasking'i bana dengesiz geliyor açıkcası, arka plana attığı işlemler ile ön plandaki işlemler arasında denge kuramıyor. O an önde olan uygulamaya öncelik vermek yerine arka plandakilerin işlemciyi sömürmesine izin veriyor, bu da yavaşlık yaratıyor.. MeeGo bu konuda güzel bir denge kurmuş.

Android donduruyor evet ama zaten fazla sömürdügü için uygulamalara bisey kalmazdı öyle birsey olmasaydı :D
 


Üst Alt