pRime.
Üye
Memnuniyetle:Flash lite 4 var flash 10 içeriğinin neredeyse tamamını açıyor.Broadcom bcm2727 gpu VAR!! 800mhz ile aradaki farkı kapatıyor ayrıca adreno gpu'dan çok daha üstün.Ram 256 ama android gibi tamamını sömürmediği için rahat rahat yetiyor artı 40 uygulamaya kadar açıp arka plana atabilirsin.Hd oyun mu istiyosun? Gir bakalım s^3 bölümüne neler varmış.ya bırakın ürün fiyatı belli eder laflarını.c6da flash player var mı ? ya da ram'i kaç ? işlemcisi kaç ghz ? gpu var mı ?bunlara cevap verin ?
) usb on the go, bakın bakalım yazın youtube'unuza neler çıkıyor ne işe yarıyor. Malzeme kalitesi (ezer geçer) biri ordan tayvan malıyla karıştırmış tayvan malının çin malıyla alakası yoktur onu da söyleyeyim. Çakma iphone üreten koreli şirketlere de benzemezler. 

