minoo
Üye
Temel at yarışı oynuyormuş, fakat attan da hiç anlamıyormuş. Bir ata parasının tamamını yatırmış ve yerini almış;
Herkes bir at ismini bağırarak kendi atlarına destek veriyormuş, Fakat temelden hiç ses çıkmıyormu, çünkü ; temelin atı en geriden geliyormuş
Tabi bu temel hiç altında kalırmı başlamış bağırmaya;
Heeyyy gidi heyy , ataaa bak ataaa, katti önüne geturiyi hepsini
Ben şube verildiğini duymadım , maxi karşılarsa Trabzonda da bir şube açabiliriz
İyi ya daha ne merkez bankasının yanına düşmüşsun , maliye bakanlığın da sıkıntı olmaz, bak diğerlerine İMD den porç alanlar batanlar şirketini batıranlar yanlış sokaklara dalanlar neler var neler![]()
Doğru söyledin
Merkez bankam benim ya

Bu arada fıkraya bayıldım



böLümdaşım gönüLdaşım benim tebrik ederim hayırLı oLsun 




