Üniversite yerleştirme sonucu hakkında.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
minoo

minoo

Üye


Temel at yarışı oynuyormuş, fakat attan da hiç anlamıyormuş. Bir ata parasının tamamını yatırmış ve yerini almış;
Herkes bir at ismini bağırarak kendi atlarına destek veriyormuş, Fakat temelden hiç ses çıkmıyormu, çünkü ; temelin atı en geriden geliyormuş :D
Tabi bu temel hiç altında kalırmı başlamış bağırmaya;
Heeyyy gidi heyy , ataaa bak ataaa, katti önüne geturiyi hepsini :kop:



Ben şube verildiğini duymadım , maxi karşılarsa Trabzonda da bir şube açabiliriz :ehe

İyi ya daha ne merkez bankasının yanına düşmüşsun , maliye bakanlığın da sıkıntı olmaz, bak diğerlerine İMD den porç alanlar batanlar şirketini batıranlar yanlış sokaklara dalanlar neler var neler :ehe

Doğru söyledin :D Merkez bankam benim ya :sarıl: :ehe

Bu arada fıkraya bayıldım :d:
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun Anıl'ım; tebrik ederim.
Mezuniyet sonrası iş hayatını görmüş birisi olarak şu konuda seni rahatlatabilirim ki önemli olan -istisnalar hariç- ilgili alanın diplomasını alabilmektir. Birebir örtüşmese de şöyle düşün: Üniversite'ye girdiğinde hangi liseyi bitirdiğinin bir önemi oluyor mu?.. Olmaz. Ancak istisnalar vardır Robert vs...
O nedenle her türlü iş bulursun... Sana tavsiyem kendini okurken geliştirmen. Derslerini çok iyi takip et her şeyi ezberle demiyorum; mesela okurken güzel bir staj ayarlamaya çalış kendine ve pratik hayat konusunda kendini geliştir!..

Bir diğer tavsiyem, tamamen sözel ve derslerinin tamamına yakını sadece konuşarak geçen bir bölümden mezun olan benim işime en çok yarayan şey "ses kayıt cihazı" olmuştu.
Ne yap et bir parça paraya kıy ve güzel bir ses kayıt cihazı al. Sonra da ne yaparsan yap ama hiçbir dersi kaçırma ve kaydet. Anlaşılır olsun.
Ardından bilgisayara kaydet ve tertipli bir şekilde depola.

Ben bu yöntemle milletin 1 hafta çalışıp kaldığı derslerden 1-1,5 gün çalışıp geçiyordum.
Düşünsene, ilk derse bile daha 2 gün önce girmiş gibisin, ne kadarını unutacaksın ki :ehe

En sağdaki cihazı şidetle tavsiye ediyorum. 120 lira civarında sıfırı...
7 sene oldu hala tıkır tıkır çalışır :D Çok da kaliteli kayıt yapar.
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
:aha: böLümdaşım gönüLdaşım benim tebrik ederim hayırLı oLsun :D:D

iktisat teorisi ve siyaset biLimi :ah

ama iLk senede karşıLaşmazsın merak etme :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun Anıl'ım; tebrik ederim.
Mezuniyet sonrası iş hayatını görmüş birisi olarak şu konuda seni rahatlatabilirim ki önemli olan -istisnalar hariç- ilgili alanın diplomasını alabilmektir. Birebir örtüşmese de şöyle düşün: Üniversite'ye girdiğinde hangi liseyi bitirdiğinin bir önemi oluyor mu?.. Olmaz. Ancak istisnalar vardır Robert vs...
O nedenle her türlü iş bulursun... Sana tavsiyem kendini okurken geliştirmen. Derslerini çok iyi takip et her şeyi ezberle demiyorum; mesela okurken güzel bir staj ayarlamaya çalış kendine ve pratik hayat konusunda kendini geliştir!..

Bir diğer tavsiyem, tamamen sözel ve derslerinin tamamına yakını sadece konuşarak geçen bir bölümden mezun olan benim işime en çok yarayan şey "ses kayıt cihazı" olmuştu.
Ne yap et bir parça paraya kıy ve güzel bir ses kayıt cihazı al. Sonra da ne yaparsan yap ama hiçbir dersi kaçırma ve kaydet. Anlaşılır olsun.
Ardından bilgisayara kaydet ve tertipli bir şekilde depola.

Ben bu yöntemle milletin 1 hafta çalışıp kaldığı derslerden 1-1,5 gün çalışıp geçiyordum.
Düşünsene, ilk derse bile daha 2 gün önce girmiş gibisin, ne kadarını unutacaksın ki :ehe

En sağdaki cihazı şidetle tavsiye ediyorum. 120 lira civarında sıfırı...
7 sene oldu hala tıkır tıkır çalışır :D Çok da kaliteli kayıt yapar.

Sağolasın.Güzel dileklerin ve önerilerin için.ses kaydı harika öneri.Sony marka Mp3 var bende 192kbps kayıt yapıyor sıkıntı yok :D150 kağıda kıymıştım geçen sene :D
Dersleri yerinde ve zamanında takip etmek işin özü ve başarının özü:)

:aha: böLümdaşım gönüLdaşım benim tebrik ederim hayırLı oLsun :D:D

iktisat teorisi ve siyaset biLimi :ah

ama iLk senede karşıLaşmazsın merak etme :ehe
Allah razı olsun abi :)Elbet karşılaşacağiz abi ya nedir derdin siyaset ve iktisatla ? :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Oflu Fıkra Güzeldi :)
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Anılcım hayırlı uğurlu olsun.Tavsiyeler güzel, uyman dileğiyle..
Kabul edersse birkaç şey de ben söylemek isterim.Orada kafatasçı ırkçılarla karşılaşacaksın aynı sınıfta,Pkk sempatizanlarıyla,cemaatcisiyle vs... Tahriklere gelme ve sadece yoluna bak.Olaylara karışma:ehe
Derslerini de mümkün mertebe 1. sınıftan sağlama al ve en az bb ile notlarını derecelendir.Eğer okuduğun bölümde ortalama önemliyse ve sen de yüksek lisans düşüp üniversitede kalmayı düşünürsen 1-2 sınıflarda derslerini yüksek tutman daha önemlidir.3-4 sınıflarda ders sayıları azaldığı için puanlarını ne kadar yükseltirsen yükselt kat sayılar azalacaktır.
Ben de senin gibi çok çalışırım diye başlamıştım üniye;ama muhakkak insanı caydıran bir şeyler oluveriyor.Kız meselesi,ailevi sorunlar vs.. Sana diyebileceğim şu ki günde yarım saat konu tekrarıyla bölüm 1.'si olursun. Bütün sezon yatıp vıze fınal haftası tüm sezonu yutmaya çalışmaktan iyidir.Çok uzattım,tekrardan hayırlı olsun:)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Anılcım hayırlı uğurlu olsun.Tavsiyeler güzel, uyman dileğiyle..
Kabul edersse birkaç şey de ben söylemek isterim.Orada kafatasçı ırkçılarla karşılaşacaksın aynı sınıfta,Pkk sempatizanlarıyla,cemaatcisiyle vs... Tahriklere gelme ve sadece yoluna bak.Olaylara karışma:ehe
Derslerini de mümkün mertebe 1. sınıftan sağlama al ve en az bb ile notlarını derecelendir.Eğer okuduğun bölümde ortalama önemliyse ve sen de yüksek lisans düşüp üniversitede kalmayı düşünürsen 1-2 sınıflarda derslerini yüksek tutman daha önemlidir.3-4 sınıflarda ders sayıları azaldığı için puanlarını ne kadar yükseltirsen yükselt kat sayılar azalacaktır.
Ben de senin gibi çok çalışırım diye başlamıştım üniye;ama muhakkak insanı caydıran bir şeyler oluveriyor.Kız meselesi,ailevi sorunlar vs.. Sana diyebileceğim şu ki günde yarım saat konu tekrarıyla bölüm 1.'si olursun. Bütün sezon yatıp vıze fınal haftası tüm sezonu yutmaya çalışmaktan iyidir.Çok uzattım,tekrardan hayırlı olsun:)

Ya bakma ben çalışacağım dedim ama ortamı görünce fikir değişecek mutlaka :DBundan en az etkiyle kurtulmaya bakacağım :DEn baştan sıkı tutmak en iyisi:oke:
Teşekkürler güzel dileklerin ve önerilerin için.
 
minoo

minoo

Üye
İlk dönem daha bir heyecanlı olursun ama 2. dönem sallama sakın benim gibi :ehe
2.dönem hiç ders çalıştığımı hatırlamıyorum :d: Finalden çıkıp gezmeye gidiyorduk, yarın başka bir final varken :zuhaha:

Ne kadar kötü bir örneğim ya :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Samsunspor
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
böLümün en zor yanLarı :naughty:

ayrıca Adıyaman' da kankam var , bir dediğin iki oLmaz .. tanıştırırım seni :)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
tamam sen bir git heLe bugün aradım söyLedim biLe , nosunu veririm sana sağLamdır deLikanLıdır eveLaLLah
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ne iş yapar abi ? :)
 
minoo

minoo

Üye
Dolandırıcıymış Anıl :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Anıl Umut

Anıl Umut

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Selam.
Beyler ve Bayan :D
Bugün Adıyaman'a doğru yola çıkacağım yaklaşık 1 saat sonra.Anlayacağınız okul başlıyor yine :)

Bir müddet (Kasım'a kadar) pek aktif göremeyeceksiniz beni.Fakat bu durağanlığı son zamanlardaki aktifliğim ve,ortağım olan Pınar kapatacaktır.
Hoşçakalın,kendinize iyi bakın. Hakkınızı helal edin :)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Başarılar paşam.
 
minoo

minoo

Üye
Orti başarılar. Herşey gönlünce olsun inşallah. Yakın zamanda da bekliyoruz yeniden :op:
 
LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
Başarılar dilerim, yeni hapishane döneminde sabırlı ve bol eğlenceli günler dilerim :ehe
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Oraya varınca ağlama haa :D
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Başarılar Anıl
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt