Qt yüklemek ve Nokia sleeping screen kurabilmek..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

wolverinex

Üye
    Konu Sahibi
Qt yüklemek ve Nokia sleeping screen kurabilmek..
ARkadaşalr ne anna yükledim ne de belle...telefona Qt nin son versiyonunu kurup nokia sleeping screenin güncellenen son versiyonunu sorunsuz çalıştırmak istiyorum..Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum...dosya linkleri ile nasıl yapacağım konusunu cevaba eklemeniz dileğiyle ..............
 


wolverinex

Üye
    Konu Sahibi
bakan çok ama bi cvp yokmu???
 
najanaja

najanaja

Üye
nokia beta labs tan bubblelock un son versiyonunu indirip kur telefonuna onunla birlikte güncel qt kurulmuş olacak. Fakat yinede sleeping screen sanırım bu versiyonu sorunlu herkes sorun yaşıyor bende dahil qt lerim güncel fakat sleeping screen çalışmıyor ben eski sürüme geri döndüm ondan da memnunum. Yine de deneyebilirsin.
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
turkce dilinde kurmayin baska dilde kurun calisir
 
realplayer2

realplayer2

Üye
o ekran koruyucu beta olduğu için sıkıntı çıkıyo arkadaşlar ha bubble öyle diil mi o da beta tabiki beta uygulama yüklemeyin tavsiye etmem sonunda sıkıntıyı biz çekiyoruz
 

wolverinex

Üye
    Konu Sahibi
sanırım en iyisi tam sürümleri beklemek...
 
sibernetik

sibernetik

Üye
telefon dilini ingilizce yap sonra Sleeping Screnn in installerli olan sürümünü kurun sorun kalmaz. bende sorunsuz çalışıyor. dediğimi yapmazsan sleepig screene kursan ana menüsüne giremezsin. siyah ekran çıkar. ama ekran koruyucu olarak çalışır.
 
najanaja

najanaja

Üye
telefon dilini ingilizce yap sonra Sleeping Screnn in installerli olan sürümünü kurun sorun kalmaz. bende sorunsuz çalışıyor. dediğimi yapmazsan sleepig screene kursan ana menüsüne giremezsin. siyah ekran çıkar. ama ekran koruyucu olarak çalışır.

aynen dediin gibi yaptım tel dili ing. sonra installer olanı kurdum sonra tekrar dili tr yaptım fakat hala aynı menüsü gelmiyor siyah ekran sorun ne olabilir bi fikrin varmı. şu betalabs bi proyuda sorunsuz çıkarsa olmazmı yaaa.

----------Eklendi @ 23:49:50 ---------- Yazıldı @ 23:27:37 ----------

sorun çözüldü. kaldırıp dil değiştirmeden tekrar kurdun tr de oldu artık çalışıyo nihayet.
 
najanaja

najanaja

Üye
ya ne illet bi pro bu böyle. şimdi menüsü geliyor ayarlıyosun fakat ekran koruyucu olarak devreye girmiyor tuşlar kitlenince ekran simsiyah kalıyor. Benim sabrım daha fazla dayanmayacak anlaşılan adam akıllı çalışmayaa niyeti yok ben yine eskiye döneyim zaten fazla bi farklılık yok sadece kendi resimlerinden ekran koruyucu yapabiliyosun bunda geri kalan aynı.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
ben bunu bug olarak rapolardım beta labs'a çözüm olarak qt quick component'leri telefondan sil sonra Sleep Screen smart installer versiyonunu yükle, yüklerken en güncel componenteri internetten indirip yükleyeceği için çalışır dendi bana.
 
najanaja

najanaja

Üye
ben bunu bug olarak rapolardım beta labs'a çözüm olarak qt quick component'leri telefondan sil sonra Sleep Screen smart installer versiyonunu yükle, yüklerken en güncel componenteri internetten indirip yükleyeceği için çalışır dendi bana.

aynen dediin gibi yüklemiştim zaten ama hala sorunlu söylediğim gibi her yolla yükledim olmuyor olmuyor.
 

trontr

Üye
kardes ne programmış ya ben daha hiç yüklemedim sevmedim yani. siz neyini seviosunuz anlamadım. ne gibi avaantajları var sizce ??
 

wolverinex

Üye
    Konu Sahibi
ben hiç denemiyim en iyisi...kendi forumlarında da sorun üstüne sorun yazılyorlar nokia ya...bi şey de tam olsun nokia be..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ardanın verdiği linkle düzeliyor arkadaşlar yani seçkin arkadaşımızda konuda öyle yazmıştı bende oldu
 

madx

Üye
ben 3 gün önce yükledim. telefonumda anna falan yok ama bu sürümünün annayı desteklediğide yazıyor. sleeping screen uygulamasının yeni versiyonu. kendi resmini de ekran koruyucu yapabilme gibi yeni özellik eklemişler. ama biraz sarjı azaltıyor gibi geldi bana. sorunsuz kulanıyorum şimdilik. qt falanda daha önceden kurduğum programlarla yüklenmiş herhalde.
 
WanteD_232

WanteD_232

Üye
Euro 2 germany yükledim .. ardından bunu dediğiniz gibi telefonun dilini ingilizce yapıp smart installer ile kurdum sleeping screeni , tekrar türkçe yaptım telefonu ve çalıştı , teşekkürler ;)
 
Montagues

Montagues

Üye
telefon dilini ingilizce yap sonra Sleeping Screnn in installerli olan sürümünü kurun sorun kalmaz. bende sorunsuz çalışıyor. dediğimi yapmazsan sleepig screene kursan ana menüsüne giremezsin. siyah ekran çıkar. ama ekran koruyucu olarak çalışır.
Aynen tlfonu ing yaptım, öyle kurdum oldu.
 
nazif41

nazif41

Üye
arkadaşlar teli hacklerken bazı dosyalar silindiğinden dolayı yüklenmiyor o yüzden önce flaşlayın sonra mağazadan indirin ve kurun :oke:
tecrübe ile sabittir:good:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt