wolverinex
Üye
Qt yüklemek ve Nokia sleeping screen kurabilmek..
ARkadaşalr ne anna yükledim ne de belle...telefona Qt nin son versiyonunu kurup nokia sleeping screenin güncellenen son versiyonunu sorunsuz çalıştırmak istiyorum..Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum...dosya linkleri ile nasıl yapacağım konusunu cevaba eklemeniz dileğiyle ..............


