lisede yurtta kalmak doğrumu

Sponsorlu Bağlantılar

mstf_l

mstf_l

Üye
Bizim yurtta laptop a falan izin yok.Sabahın 6 sında 1 saat etüt var ki okul 9 da açılıyor.Hatta bi ara cep telefonunuda yasaklamışlardı ama sonra başa çıkamadıkları için tekrar serbest yaptılar.Şu an ordan kurtulmak için elimden gelen herşeyi yapıyorum.:ehe
Orası neresi ya hapishane gibi gel bizim okula akalım :ehe
 


'Lorelai

'Lorelai

Üye
Laptop bilemem de diğerleri oluyor galiba :s
 
'Lorelai

'Lorelai

Üye
Anladım ,tamam :)
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Laptop bilemem de diğerleri oluyor galiba :s
Laptop yonetimin insiyatifinde bazıları direk izin verir bazıları kisisel izin almak gerekir bazıları hic izin vermez :oke:Opera mini kendini astı onun adına ozur dilerim kusura bakmayın :(
 
DPool

DPool

Üye
Bizimkiler izin vermiyo :off:
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Laptop bilemem de diğerleri oluyor galiba :s
Laptop yonetimin insiyatifinde bazıları direk izin verir bazıları kisisel izin almak gerekir bazıları hic izin vermez :oke:

----------Eklendi @ 10:50:59 ---------- Yazıldı @ 10:29:52 ----------

Laptop bilemem de diğerleri oluyor galiba :s
Laptop yonetimin insiyatifinde bazıları direk izin verir bazıları kisisel izin almak gerekir bazıları hic izin vermez :oke:

----------Eklendi @ 11:46:59 ---------- Yazıldı @ 10:50:59 ----------

Laptop bilemem de diğerleri oluyor galiba :s
Laptop yonetimin insiyatifinde bazıları direk izin verir bazıları kisisel izin almak gerekir bazıları hic izin vermez :oke:
 

Kedi Yavrusu

Üye
evet opera bayaa bi aşmış kendini :D
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi

kararasız kaldım bunu okuyunca yurda gitsemmi gitmesemmi :ehetürk kızları bu duruma geldiyse durumn vahimdir.
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
burda sormak yerıne bence eger kararlıysan gıt bı yurdu gör kuralları nasıl otur konus
ona göre karar ver
cunku yurda göre deısır hepsı
 
TheeBeLaa

TheeBeLaa

Üye
    Konu Sahibi
zaten muhakkat yurda gitmemlazım çünkü buranın liseleri kötü bi akrabağamız öğretmenlisesine gidiyo oraya gidebilirsem yurdunu ögreneyim ondan
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
zaten muhakkat yurda gitmemlazım çünkü buranın liseleri kötü bi akrabağamız öğretmenlisesine gidiyo oraya gidebilirsem yurdunu ögreneyim ondan

hayırlısı olsun hakkında ne dyım
 
DPool

DPool

Üye
Şunuda unutma ev ortamına alışık biriysen yurda kolay kolay alışamazsın :good:
 

mojotr

Üye
Arkadaşım ben Güzel Sanatlar Lisesinin Resim bölümünde okuyorum ve 6 ay turizm otelciliğin yurdunda 200 tane farklı okuldan kişilerle tek başıma kalmak zorunda kaldım..lise 3 ve 4 ler en kademeliler lise4 ler para toplar ister döver ister odalarını temizlettirirler...yemeği senden önce alırlar geceleyin uyurken yatağını ıslatırlar gecenin 3ünde uyandırıp etüt yaptırırlar.. bi ara illallah geldi neyseki ayrıldım..ama ciddi söylüyorum gitmeden en az 3 kişiyi dövdüm..karar senin sana şimdi orada çok güzel bir ortam olacak demek istiyorum ama hiçte öyle olmuyor malesef. daha anlatacak o kadar kötü yanı varki onlarıda sen sorarsan söyleyeyim.
 
mstf_l

mstf_l

Üye
Arkadaşım ben Güzel Sanatlar Lisesinin Resim bölümünde okuyorum ve 6 ay turizm otelciliğin yurdunda 200 tane farklı okuldan kişilerle tek başıma kalmak zorunda kaldım..lise 3 ve 4 ler en kademeliler lise4 ler para toplar ister döver ister odalarını temizlettirirler...yemeği senden önce alırlar geceleyin uyurken yatağını ıslatırlar gecenin 3ünde uyandırıp etüt yaptırırlar.. bi ara illallah geldi neyseki ayrıldım..ama ciddi söylüyorum gitmeden en az 3 kişiyi dövdüm..karar senin sana şimdi orada çok güzel bir ortam olacak demek istiyorum ama hiçte öyle olmuyor malesef. daha anlatacak o kadar kötü yanı varki onlarıda sen sorarsan söyleyeyim.
Arkadasım senin kaldıgın yer oyleydi diye her yer oyle olmak zorunde mesela bizim okulda oyleymis eskiden ama simdi bize bikac esek sakası dısında bisey yapmadı abilerimiz ve ustune ustluk bu hayatta kimseden gormedigimiz destegi gorduk onlardan ama senin dedigin gibide olabilir gidecegi yer en iyisi arastırmak ortamını
 

Benzer Konular



Üst Alt