mstf_l
Üye
Orası neresi ya hapishane gibi gel bizim okula akalımBizim yurtta laptop a falan izin yok.Sabahın 6 sında 1 saat etüt var ki okul 9 da açılıyor.Hatta bi ara cep telefonunuda yasaklamışlardı ama sonra başa çıkamadıkları için tekrar serbest yaptılar.Şu an ordan kurtulmak için elimden gelen herşeyi yapıyorum.![]()









