pelin_ Artık Albayyy :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sandrake

Sandrake

Üye
    Konu Sahibi
pelin_ Artık Albayyy :)
pelın_ terfi etmiştir olmuştur vatana millete hayırlı olsun TEBRİKLER Ablacım Hep bur kal tamam mı ? bizi bırakma :sarıl: :op:


 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_


pelın_

teşekkürler sagol :sarıl:
 
  • Beğen
Tepkiler: Sandrake
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Tebrikler, yine rütbe atladın bu ne hız. MaşaAllah :)
 

Mareşal

Üye
tebrik ederim abla
darısı başıma :)
 

pelın_

Sagol inş :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal
phasan

phasan

Üye
tebrikler
 
Elektr0

Elektr0

Üye
Tebrik ederim pelin öğretmenim... :sarıl::op::alkis:oke::yuru hediyenide aldım :pro:


bunlarda hediyeler... :)
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_

pelın_

ayy hepsi çok güzel bende sizi seviyorum ay canlarımbenım yaa:ağlarım::ağlarım::ağlarım:
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Tebrikler Pelin. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0 ve pelın_
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
tebrik ederim canım:op: pasta yapacaktım ama senin ki kadar güzel olmaz rezil olmayayım diye getirmedim :D
 
futbol123

futbol123

Üye
Tebrik ederim benimde general olmama az kaldı 2.000 küsür mesaj:P:
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Tebrikler Nice rütbelere
 
phasan

phasan

Üye
albay olduguna sevindim
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
tebrikler hocaam darısı başıma :good:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt