yaa e7 aldım ama hakkında hiçbirşey bilmiyorum!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mareşal

Üye
    Konu Sahibi
yaa e7 aldım ama hakkında hiçbirşey bilmiyorum!!
aldığım telefon hakkında hiçbirşey bilmiyorum sadece alo diyip mesaj atıyorum neler yapılabilir e7 ile??
 


Türe

Türe

Üye
ne yapmak istersn mesela ? E postana bakablrsn internete greblrsn fotograflarını ve vıdeolarını duzenleyeblrsn ornegn :oke:
 

Mareşal

Üye
    Konu Sahibi
teşekkür edrim program öneriniz varmı acaba neler kullanabilirim
 
Utku

Utku

Üye
Htc Sensation varken e7 alınır mı ya
 

Mareşal

Üye
    Konu Sahibi
ikisinide aynı gün aldım
 

karasahinemre

Üye
konunun bütçesi beni aşar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: FastBreaker

Devildare66

Üye
nimbuzz yükleyip face sohbete bağlanabilirsn.. yapamycağın şey yok aslında e7 gibi bi smartphone ile.. Htc sensation gibi symbian işletim sistemi kullanmayan telefonlar daha hızlı sadece.. menüleri daha animasyonlu filan oyuncak gibi ve multimedia yönünden daha zayıf e7 ye nazaran..
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal
den1905

den1905

Üye
hayırlı olsun nasıl güzelmi peki daha elimize alıp inceleme fırsatı bulamadık.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal
Türe

Türe

Üye
tepki süresi yavaş geldi bana e7 nin :hmmm
 
saruman_me

saruman_me

Üye
o cihazla bi çok şey yapabilirsin hocam gerçekten süper bi tlf çok idaalı söliye bilirim ki parasının tlf nu..
 

Mareşal

Üye
    Konu Sahibi
hayırlı olsun nasıl güzelmi peki daha elimize alıp inceleme fırsatı bulamadık.

sağolasın kardeş bende daha yeni aldım valla inceliyorum ama çok muhteşem bir cihaz heleki klavyee!!
 

nonamex

Üye
E7 nin tasarımı harika
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal

Mareşal

Üye
    Konu Sahibi
hariada lafmı yaa muhteşem:)
 
forbidden5

forbidden5

Üye
şöyle diyim işine yarıyabilicek olan herşeyi yapabilirsin tüm ihtiyaçlarını karşılıyacakdır heleki anna ve belle güncellemelerinden sonra tüm ihtiyaclarını daha hızlı yapabiliceksin :)
 
polluxea♪

polluxea♪

Üye
wala beni de aştı ne yalan söylüyüm :D konu bayaa bahalı :D :naughty:
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
Sensation varken onun yüzüne bile bakmazdım :ehe :ehe
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aynen katılıyom
 
  • Beğen
Tepkiler: gokturk_prensi
rafet383838

rafet383838

Üye
modem olarak kullanabılır hd video cekebılır e-postalarına bakabılır offıce belgelerı olusturabılırsın tv kanalları ızleyebılırsın navıgasyonu kullanabılırsın ovıden yuzlerce uygulama ındırebılırsın ama fazla ıse yarayan uygulama da yok gıbı :D HDMI kablosuyla HD televizyonda HD 720p video ızleyebılırsın
 
  • Beğen
Tepkiler: Mareşal
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt