Belle'de macro modu var mı videoda? Biri yok dedi?evet titreşim öyle.. Bende ovite giriyormenüde kasma var ama arama butonu bunu görmezden gelmemi sağladı.. Video çekerken macro modu olması çok iyi olmuş
evet titreşim öyle.. Bende ovite giriyormenüde kasma var ama arama butonu bunu görmezden gelmemi sağladı.. Video çekerken macro modu olması çok iyi olmuş
Videoda macro varsa süper
evet titreşim öyle.. Bende ovite giriyormenüde kasma var ama arama butonu bunu görmezden gelmemi sağladı.. Video çekerken macro modu olması çok iyi olmuş
var. 10 cm den bnm el yazımı bile okunabilr kılıyor.Belle'de macro modu var mı videoda? Biri yok dedi?

tüm uygulamla anamenüde olduğu içn araa daa kullanışlı. en azından o asmıyor.Yıllardır şu Symbiandaki menü kasması olayını gideremediler.
bunu nasıl öğrenebiim?
video fps si artmışmı
var. 10 cm den bnm l yazımı bile okunabilr kılıyor.
----------Eklendi @ 00:11:32 ---------- Yazıldı @ 00:09:24 ----------
tüm uygulamla anamenüde olduğu içn araa daa kullanışlı. en azından o asmıyor.
----------Eklendi @ 00:13:15 ---------- Yazıldı @ 00:11:32 ----------
bunu nasıl öğrenebiim?
can pc ye at ordan kmplayer filan varsa ortam bilgisini aç orda yaklaşık 29-27fps olur ki win7 varsa onda yazıyor videoyu açmadan alt tarafta yani dosya açınca ki 24fps den fazla olucak ama anna ile arttığını biliyorum

mustafa camerapro zaten 30fps çekebiliyor önemli olan kendi uygulamasının çekmesi ki allaboutsymbian da var 30fps ve caf gelecek anna ile
