Symbian Belle artıları eksileri

Sponsorlu Bağlantılar

EngineerRVI

EngineerRVI

Üye
    Konu Sahibi
Symbian Belle artıları eksileri
görünüş açısından anna dan kat kat üstün ve gayet hızlı.bnce şuan tek sorun titreşim ve dokunmatikteki bug.Bazen geç algıma mevcut ona karşılık titreşimde his kaybı var
 


abdulkerim

abdulkerim

Üye
ovi suite bağlanmıyor wi-fi yada 3g den internete bağlanmıyor denemediğim ayar kalmadı:(
 
EngineerRVI

EngineerRVI

Üye
    Konu Sahibi
ovi suit te yapılandırma vardı sanırım ben şuan bağlanabiliyorum. benimki takır takır giriyor :)
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
evet titreşim öyle.. Bende ovite giriyor:hmmm menüde kasma var ama arama butonu bunu görmezden gelmemi sağladı.. Video çekerken macro modu olması çok iyi olmuş
 
pRime.

pRime.

Üye
evet titreşim öyle.. Bende ovite giriyor:hmmm menüde kasma var ama arama butonu bunu görmezden gelmemi sağladı.. Video çekerken macro modu olması çok iyi olmuş
Belle'de macro modu var mı videoda? Biri yok dedi?
 
  • Beğen
Tepkiler: mcnpl4
EngineerRVI

EngineerRVI

Üye
    Konu Sahibi
aynen macro mod benimde hoşuma gitti
 
anil_sz

anil_sz

Üye
Başarılı ozamamn :D
 

aydnzara

Üye
Web tarayıcısında metin kopyala yapıştır var mı? Kardeşler.
 
  • Beğen
Tepkiler: oguzk582
Dampierre

Dampierre

Üye
evet var web tarayicida metin kopyalama
 

nonamex

Üye
evet titreşim öyle.. Bende ovite giriyor:hmmm menüde kasma var ama arama butonu bunu görmezden gelmemi sağladı.. Video çekerken macro modu olması çok iyi olmuş

Yıllardır şu Symbiandaki menü kasması olayını gideremediler.
 
engin_erg

engin_erg

Üye
iyi güzel ama hala kullanılabilir değil bi çok uygulama ve oyunlarda yükleme konusunda sıkıntılı yükleme yapamıyorsun ben tekrar 14.02ye döndüm anna'nın da türkiye versiyonu gelsin ona geçicem
 

atalay6116

Üye
Merhaba arkadaşlar acaba bu bellede kulaklık kullanan var mı ben takıyorum ama görmüyor...
 
Utku

Utku

Üye
Videoda macro varsa süper
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
evet titreşim öyle.. Bende ovite giriyor:hmmm menüde kasma var ama arama butonu bunu görmezden gelmemi sağladı.. Video çekerken macro modu olması çok iyi olmuş

video fps si artmışmı
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
Belle'de macro modu var mı videoda? Biri yok dedi?
var. 10 cm den bnm el yazımı bile okunabilr kılıyor.:ehe

----------Eklendi @ 00:11:32 ---------- Yazıldı @ 00:09:24 ----------

Yıllardır şu Symbiandaki menü kasması olayını gideremediler.
tüm uygulamla anamenüde olduğu içn araa daa kullanışlı. en azından o asmıyor.

----------Eklendi @ 00:13:15 ---------- Yazıldı @ 00:11:32 ----------



video fps si artmışmı
bunu nasıl öğrenebiim?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
can pc ye at ordan kmplayer filan varsa ortam bilgisini aç orda yaklaşık 29-27fps olur ki win7 varsa onda yazıyor videoyu açmadan alt tarafta yani dosya açınca ki 24fps den fazla olucak ama anna ile arttığını biliyorum
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
var. 10 cm den bnm l yazımı bile okunabilr kılıyor.

----------Eklendi @ 00:11:32 ---------- Yazıldı @ 00:09:24 ----------


tüm uygulamla anamenüde olduğu içn araa daa kullanışlı. en azından o asmıyor.

----------Eklendi @ 00:13:15 ---------- Yazıldı @ 00:11:32 ----------


bunu nasıl öğrenebiim?

camerapro dan video çekimine geç yukarda yazıyo


----------Eklendi @ 00:17:21 ---------- Yazıldı @ 00:17:01 ----------

can pc ye at ordan kmplayer filan varsa ortam bilgisini aç orda yaklaşık 29-27fps olur ki win7 varsa onda yazıyor videoyu açmadan alt tarafta yani dosya açınca ki 24fps den fazla olucak ama anna ile arttığını biliyorum

naptın yaaa :D :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
mustafa camerapro zaten 30fps çekebiliyor önemli olan kendi uygulamasının çekmesi ki allaboutsymbian da var 30fps ve caf gelecek anna ile
 
mustafakamikaze

mustafakamikaze

Üye
mustafa camerapro zaten 30fps çekebiliyor önemli olan kendi uygulamasının çekmesi ki allaboutsymbian da var 30fps ve caf gelecek anna ile

nası ya bende camerapro da 25 fps diyo :S telefonda yokken camerapro nasıl 30 fps çekebilir ilkkkez duydum
 


Üst Alt