İhtiyarlık kaç yaşında başlar ? :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
cik cik
 


fireman87

fireman87

Üye
Bence ihtiyarlık 26'da baslar ;)
 
vapur dumanı

vapur dumanı

Üye
Hiç kimse fazla yaşamış olmakla ihtiyarlamaz. İnsanları ihtiyarlatan ideallerinin gömülmesidir. Seneler cildi buruşturabilir. Fakat heyecanların teslim edilmesi ruhu buruşturur. İnsanlar yaşadıkça yaşlandıklarını sanırlar halbuki yaşamadıkça yaşlanırlar.
W.GLADSTONE
ŞİMDİ BU EDEBİ AVUNMALARI BIRAKIN,GİDİN VE VAKİT ÇOK GEÇ OLMADAN NE YAPACAKSANIZ YAPIN BE KARDEŞİM:P:
 
greenmile

greenmile

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful
Kingmortall

Kingmortall

Üye
erkekler 30 dan sonra kadınlar 35 den sonra :naughty:
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
insan ne zaman hayal kurmayı bırakıpta anıları yaşarsa o zaman yaşlanmış demektir
 
  • Beğen
Tepkiler: ChavRash ve Revengeful
LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
​60 dedimi tamamdır :ehe
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Gençlik kaç yaşında başlar diye sorulmuş olsayadı 13 14 denilirdi. Burdan yola çıkarsak insanların yaşlanma yaşı
bazı özelliklerini haybetmesi ile başlar :naughty:
 

Burak

Üye
yaş 70 iş bitmiş :d:
 
-efşan

-efşan

Üye
Değişkenlik gösteren bir durumdur. Ummadığınız anda gelir bazı şeyler. Ve Nadide'nin dediği gibi hayal kurmayı bırakırsınız. Sadece anılar ile mutlu olur yahut pişman olursunuz. Çok zor olur inanın bana. Her an aklınıza ölüm gelir. Korksanız dahi yapacak birşeyinizin olmaması yakar canınızı
 
zaza

zaza

Üye
Değişkenlik gösteren bir durumdur. Ummadığınız anda gelir bazı şeyler. Ve Nadide'nin dediği gibi hayal kurmayı bırakırsınız. Sadece anılar ile mutlu olur yahut pişman olursunuz. Çok zor olur inanın bana. Her an aklınıza ölüm gelir. Korksanız dahi yapacak birşeyinizin olmaması yakar canınızı
her an aklımda ölüm var evet ama istediğimden, yani çaresizlik ve korkudan değil istiyorum olmuyor. Sanırım ALLAHın sevdiği kulu değilim çabucak almıyor beni :(
 
-efşan

-efşan

Üye

her an aklımda ölüm var evet ama istediğimden, yani çaresizlik ve korkudan değil istiyorum olmuyor. Sanırım ALLAHın sevdiği kulu değilim çabucak almıyor beni :(
Isteme nedenin nedir kardeşim? Bir zamanlar banada kolay geliyordu ölüm kelimesi... Lakin şimdi sadece korku oldu içimde. Hani derler ya yumurta deliğe dayandı... Hakkı vardır.
Yaşamak! Sağlıklı yaşamak. Herşeye bedel.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt