Nokia N9 2011 Sonunda Türkiyede!!!

Sponsorlu Bağlantılar

OğuzcanAbi

Üye
:oha:
 


Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
n950 nereden alabilirim yardimci olurmusunuz istanbulda siz nereden aldiniz guzelmi cihaz

N950 Geliştiricilere ücretsiz olarak dağıtılan bir cihaz. Maalese satın alınılamıyor ve satılmıyor :)
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
16 gb 1.500 ee 64 gb neden satılmıyo hep 2.planda kalıyoz
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ibrahim, haluk abi burda 1500tl den bahsediyoruz ya bunun işletim sistemi bedava zaten niye 1500tl ki sorun burda o fiyata daha yüksek donanımı sunan cihazlar abi yapmayın 3 senelik çip bu cihazın ederi en fazla 1200tl abi ne yapıyorsunuz
 
gokturk_prensi

gokturk_prensi

Üye
ibrahim haluk abi burda 1500tl den bahsediyoruz ya bunun işletim sistemi bedava zaten niye 1500tl ki sorun burda o fiyata daha yüksek donanımı sunan cihazlar abi yapmayın 3 senelik çip bu cihazın ederi en fazla 1200tl abi ne yapıyorsunuz

Nokia 1000 tlden çıkarsa satış rekoru kırabilir..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ya 1000tl değil 1200tl den çıksın yine kırar ama 1500tl nedir sanki titanyum kaplı sadece polikarbonat yapı ki o da plastik yani
 
uribaju

uribaju

Üye
1300 idealdir bence ve zamanla duser zaten .suanki dovizide dusunmek gerekir..
 
punisher123

punisher123

Üye
Polikarbonat sıradan plastik değildir,diğer firmaların kullandığı ucuz plastikten kalitelidir,ancak fiyatı artıran etken bu olamaz,bu arada engadgette gördum,kazakistana 8 eylulde geliyormuş,679 dolardan satılacak dio sanırım..
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Polikarbonat sıradan plastik değildir,diğer firmaların kullandığı ucuz plastikten kalitelidir,ancak fiyatı artıran etken bu olamaz,bu arada engadgette gördum,kazakistana 8 eylulde geliyormuş,679 dolardan satılacak dio sanırım..



bu haberi gödün mü 500$ 16GB olanı birde amazonun kar koyduğunu düşünelim yani 450$ olsun şu an dolar 1.7 seviyesinde çarpın 765 tl yapar birde vergi deyin olsun 1100tl ee 1500tl bir yerde 1100tl nerde
 

nonamex

Üye
Dostum haklısın donanım olarak iyi ama işletim sistemi ? Bkz. IOS. Çift çekirdeğe ihtiyaç duymadan SGS2 ile kapışıyor ? MeeGo, IOS'a kıyasla aynı performansı verdiğinden fiyatına göre iyi bir telefon N9. Bkz iPhone 4. Hemde şu gibi durumları göz önünde bulunduralım; Döviz ve İndirim.

Her kuruşuna değeceğini düşünüyorum. (Bana göre 1-2 tane eksisi var (Qwerty ve SD Kart yuvası))

EDIT: ki Overclock durumunu saymıyorum bile. Overclock edilmiş bir N9'un karşısında durabilecek bir cihaz göremiyorum.Bkz Nokia N900 %100 Overclock ediliyor(1.2 Ghz) N9 %100 Overclock (2 GHZ) Sen düşün yani :)

Stabil sekilde overclock edilebiliyor mu onu merak ediyorum. HTC Desire HD 2. ghze overclock edilip stabil calisan cihazlardan..
 
PureFood

PureFood

Üye
Ya 2012 ortalarında 1100 civarına düşsün de alalım :D Düşmezse ya andorid ya da N8 alıırm o zamana :D
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Stabil sekilde overclock edilebiliyor mu onu merak ediyorum. HTC Desire HD 2. ghze overclock edilip stabil calisan cihazlardan..

bios dan olduğu için sorun yok


----------Eklendi @ 12:51:09 ---------- Yazıldı @ 12:50:16 ----------

@ismet çoğu yerde fiyatı 1000-1200tl arası hatta kazakistanda 1203tl kazakistan yahu 1500 değişir bence
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood
Hex4d0r

Hex4d0r

Üye
Ya illaki 1500Tl den ucuz olur. Adam belki şu anki kurlara göre yorum yaptı. Olmazsa yurtdışından bi şekilde gümrükden sokarız :) Birde beni düşündüren birşey MicroSIM yuva var. Ufak SIM kartlardan olacak ?
 
PureFood

PureFood

Üye


bios dan olduğu için sorun yok



@ismet çoğu yerde fiyatı 1000-1200tl arası hatta kazakistanda 1203tl kazakistan yahu 1500 değişir bence

Ya kazaklar 1200 se bizde daha aşağı satsınlar . Eğer 1100 civarı olursa cidden alıcam staj paramı biriktirmeye başlıyorum. Eğer yok inmezseN8 düşünmekteyim kamera çok cezbediyor
 

nonamex

Üye
ibrahim, haluk abi burda 1500tl den bahsediyoruz ya bunun işletim sistemi bedava zaten niye 1500tl ki sorun burda o fiyata daha yüksek donanımı sunan cihazlar abi yapmayın 3 senelik çip bu cihazın ederi en fazla 1200tl abi ne yapıyorsunuz

Harbi, omap 4 serisi chipset koymak varken..

----------Eklendi @ 13:17:45 ---------- Yazıldı @ 13:16:11 ----------

 
OneByOne*

OneByOne*

Üye
Hani ditorsunuz ya 2.0 ghz filan sgs2 nin dual core 1.2 ghz + overclock hakli degil miyim :off:

----------Eklendi @ 13:36:47 ---------- Yazıldı @ 13:36:29 ----------

:ah
 
Uruloki

Uruloki

Üye
ya ibrahim gümrük olmaz bana ve evet simkart bildiğin iphone sim kartlarından küçülttürecen ve başka cihaz alıncada büyüttürecen
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Arkadaşlar içerisindeki Anna ikonlara çok alışığım o yüzden pek yeni gibi gelmedi gözüme :ehe . Adı N9 acaba gerçekten 1500 TL nin hakkını verebilecek kadar iyi mi?
 
Uruloki

Uruloki

Üye
@Rambo_FT 1500tl tam belli değil
 

nonamex

Üye
Arkadaşlar içerisindeki Anna ikonlara çok alışığım o yüzden pek yeni gibi gelmedi gözüme :ehe . Adı N9 acaba gerçekten 1500 TL nin hakkını verebilecek kadar iyi mi?

Hayir. 1100 lira ederi..
 


Üst Alt