n950 nereden alabilirim yardimci olurmusunuz istanbulda siz nereden aldiniz guzelmi cihaz

ibrahim haluk abi burda 1500tl den bahsediyoruz ya bunun işletim sistemi bedava zaten niye 1500tl ki sorun burda o fiyata daha yüksek donanımı sunan cihazlar abi yapmayın 3 senelik çip bu cihazın ederi en fazla 1200tl abi ne yapıyorsunuz
Polikarbonat sıradan plastik değildir,diğer firmaların kullandığı ucuz plastikten kalitelidir,ancak fiyatı artıran etken bu olamaz,bu arada engadgette gördum,kazakistana 8 eylulde geliyormuş,679 dolardan satılacak dio sanırım..
Dostum haklısın donanım olarak iyi ama işletim sistemi ? Bkz. IOS. Çift çekirdeğe ihtiyaç duymadan SGS2 ile kapışıyor ? MeeGo, IOS'a kıyasla aynı performansı verdiğinden fiyatına göre iyi bir telefon N9. Bkz iPhone 4. Hemde şu gibi durumları göz önünde bulunduralım; Döviz ve İndirim.
Her kuruşuna değeceğini düşünüyorum. (Bana göre 1-2 tane eksisi var (Qwerty ve SD Kart yuvası))
EDIT: ki Overclock durumunu saymıyorum bile. Overclock edilmiş bir N9'un karşısında durabilecek bir cihaz göremiyorum.Bkz Nokia N900 %100 Overclock ediliyor(1.2 Ghz) N9 %100 Overclock (2 GHZ) Sen düşün yani![]()
Stabil sekilde overclock edilebiliyor mu onu merak ediyorum. HTC Desire HD 2. ghze overclock edilip stabil calisan cihazlardan..
bios dan olduğu için sorun yok
@ismet çoğu yerde fiyatı 1000-1200tl arası hatta kazakistanda 1203tl kazakistan yahu 1500 değişir bence
ibrahim, haluk abi burda 1500tl den bahsediyoruz ya bunun işletim sistemi bedava zaten niye 1500tl ki sorun burda o fiyata daha yüksek donanımı sunan cihazlar abi yapmayın 3 senelik çip bu cihazın ederi en fazla 1200tl abi ne yapıyorsunuz
Arkadaşlar içerisindeki Anna ikonlara çok alışığım o yüzden pek yeni gibi gelmedi gözüme. Adı N9 acaba gerçekten 1500 TL nin hakkını verebilecek kadar iyi mi?
