Çok acil. Yardımcı olur musunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

elek_muhammer

Üye
    Konu Sahibi
Çok acil. Yardımcı olur musunuz ?
Arkadaşlar telefon sevdamı artık bir kenara bıraktım çünkü nokia x6 var bende şuan çok yavaş.
Neyse konumuza gelelim :

Tablet alacam 3 ürün inceledim ve sizden öneri istiyorum:
1) Apple Ipad 2
2) Motorola Xoom
3) Samsung Galaxy Tab.

Apple bilirsiniz çok rahat ve kullanışlıdır ona mı güveneyim ?
Yoksa birçok özelliği üzerinde bulunduran yep yeni tazecik telefon motorolanın çıkardığı tablet mi ?
Yoksa ucuz ama kullanışlı galaxy tab mi ?

Fiyat konusunda problem olmaz da kullanmışsanız şikayetiniz falan ne yazmanızı rica ediyorum. -teşekkürler
 


nalcam22

nalcam22

Üye
motorola xoom mudur nedir sakın alma ya ıpon yada samsungal motorola xoom çok kötü
 
__xXx__

__xXx__

Üye
motorola xoom mudur nedir sakın alma ya ıpon yada samsungal motorola xoom çok kötü
tamamen katılıyorum kardeş sana

----------Eklendi @ 12:13:32 ---------- Yazıldı @ 12:11:23 ----------

Arkadaşlar telefon sevdamı artık bir kenara bıraktım çünkü nokia x6 var bende şuan çok yavaş.
Neyse konumuza gelelim :

Tablet alacam 3 ürün inceledim ve sizden öneri istiyorum:
1) Apple Ipad 2
2) Motorola Xoom
3) Samsung Galaxy Tab.

Apple bilirsiniz çok rahat ve kullanışlıdır ona mı güveneyim ?
Yoksa birçok özelliği üzerinde bulunduran yep yeni tazecik telefon motorolanın çıkardığı tablet mi ?
Yoksa ucuz ama kullanışlı galaxy tab mi ?

Fiyat konusunda problem olmaz da kullanmışsanız şikayetiniz falan ne yazmanızı rica ediyorum. -teşekkürler
arkadaşım sana tavsiyemde madem para sıkıntı değil senin için bence ipad al rahat et xoom la yada samsung galaxy tab la uğraşma millet boşuna böbreğini yada bekaretini satmıyor ipad için:D
 
Larismus

Larismus

Üye
appledan şaşma :oke:
 
buket2

buket2

Üye
apple çok pahalı bilemiyorum bütçen bunu rahatlıkla karşılayabiliyor mu? o zaman apple al derim...
motorola berbat bence tasarım falan kaba ve çok büyük kullanımı zor
galaxy tab fena değil ama bence yani kalitesine ve özelliklerine göre fiyatı biraz pahalı geldi bana
eğer başka bir markaya açıksan sana lg optimus pad'i tavsiye ederim açıkçası apple param yetmiyor zaten çok fazla para yatırmayı doğru bulmuyorum bu tip cihazlara nasıl olsa 3-5 ayda yenisi çıkıyor. bence uygun fiyatı ile optimus pad'i inceleyebilirsin. çift çekirdekli android 3.0 honeycomb işletim sistemine sahip güzel bir cihaz yapmışlar. bir de taşıması, kullanımı rahat iki elinle cep telefonu gibi rahatlıkla kullanabiliyorsun, 3d çekim yapabilen çift kameraya sahip...güzel parlak bir ekranı var...
 
Ocean258

Ocean258

Üye
bu tablerın yanında bıde lg optımus tablet var onuda araştırıp bakmanı tavsıye ederım kardes.. bende onu almayı dusunuyorum.. android 3.0 honeycomb,çift cekirdek işlemci,çift kamera,3D video kayıt, mutlı tasking, ozellıgı falan var tablette..
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Ipad'i tavsiye ederim. İnceleme fırsatı bulmuştum. Cihaz resmen kusursuz gibi. Zaten oyun/uygulama konusunda çok başarılı, kullanım kolaylığı arayüz herşey dört dörtlük fiyat/performans oranını beğenmediğim için Apple'dan nefret ederim ama para sorun değil dersen Ipad alabilirsin.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
kesinlikle Apple Ipad 2 derim
 
61semih

61semih

Üye
para sıkıntı deılse tercih belli apple
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ipad 2
 

elek_muhammer

Üye
    Konu Sahibi
ipad 2 pahalı ama htc flyer ı inceleme fırsatım oldu . onu mu alsam lg ye güvenmiyorum .
 
Ocean258

Ocean258

Üye
walla ben telefonunu kullanıyorum optımus black gayet memnunum kalitesinden ürünlerinin.. tabletını deneme şansım olmadı daha ama gordugum kadarıyla ıyı bırseye benzıyor.. bırsey dıyemem ılla 3 unde bırını alacagım dıyorsanda ıpad 2 ılk tercıhın olmalı
 

anti-apple

Üye
samsungun appleda olmayan bir ozellik varki bence baya faydali bir ozellik.ipad2de vaya 1de farketmez sim kart takip telle konusamazsin ama samsung galaxy tabde bu mumkun ve cok kullanisli.ama yok ben tel olarak kullanmam banane diosan secim sana ait tabi
 
Ocean258

Ocean258

Üye
hmm guzel hos bı ozellık eyvallahta adam tabletı telefonla konusmak ıcın almayacak kı gereksız bı ozellık olmus bence..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt