elek_muhammer
Üye
Çok acil. Yardımcı olur musunuz ?
Arkadaşlar telefon sevdamı artık bir kenara bıraktım çünkü nokia x6 var bende şuan çok yavaş.
Neyse konumuza gelelim :
Tablet alacam 3 ürün inceledim ve sizden öneri istiyorum:
1) Apple Ipad 2
2) Motorola Xoom
3) Samsung Galaxy Tab.
Apple bilirsiniz çok rahat ve kullanışlıdır ona mı güveneyim ?
Yoksa birçok özelliği üzerinde bulunduran yep yeni tazecik telefon motorolanın çıkardığı tablet mi ?
Yoksa ucuz ama kullanışlı galaxy tab mi ?
Fiyat konusunda problem olmaz da kullanmışsanız şikayetiniz falan ne yazmanızı rica ediyorum. -teşekkürler
Neyse konumuza gelelim :
Tablet alacam 3 ürün inceledim ve sizden öneri istiyorum:
1) Apple Ipad 2
2) Motorola Xoom
3) Samsung Galaxy Tab.
Apple bilirsiniz çok rahat ve kullanışlıdır ona mı güveneyim ?
Yoksa birçok özelliği üzerinde bulunduran yep yeni tazecik telefon motorolanın çıkardığı tablet mi ?
Yoksa ucuz ama kullanışlı galaxy tab mi ?
Fiyat konusunda problem olmaz da kullanmışsanız şikayetiniz falan ne yazmanızı rica ediyorum. -teşekkürler


