huawei ideos x5 ile ilgili görüşler !!!

Sponsorlu Bağlantılar

orhanparlak

orhanparlak

Üye
    Konu Sahibi
huawei ideos x5 ile ilgili görüşler !!!
arkadaslar forumda dolanırken goruyorum da arkadasın biri huawei için çin çan çon diyor böyle sacma sapan yorum yaparak cezalı duruma dustu. arkadası susturuyoruz yaptıgımız yorumlarla tamam ben hatalıyım dıyor fakat gidip başka bir konuda tekrar telefonu kötülüyor. eger sızınde bu telefon ıle ılgılı sıkayet yada begendıgınız yonlerı varsa buradan konusabılırız her turlu yorum yapabılırsınız:oke:
 


baranselona

baranselona

Üye
:kop: bu telefona laf söyleyenler aşağıdaki 2 tane 1000 lira üstü cihazla browser karşılaştırmasını izlesinler bu arada LG optimus 2x çift çekirdekli..... 1 GHZ lik cpu kullanıyor hani kazık yemişsiniz falan diyenler varya:hmmm

[video=youtube;C9gd4cgn1KE]http://www.youtube.com/watch?v=C9gd4cgn1KE&feature=player_embedded[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: cCc Maxcı cCc ve onurgunay35
orhanparlak

orhanparlak

Üye
    Konu Sahibi
aynen kardes bizde bi arkadasımla bunu anlatmaya çalısıyoruz adama gelmiş bize c6-01'i savunuyor. bu telefon 599 tl kacmaz diyenler var telefon arastırmadan konusuyorlar sonra burda arastırmadıkları telefonları kötülüyorlar. bunlerın çoğu nokıa fanı olmus artık.bende de huawei ideos x5 var kafam şu anda rahat almadan önce bır kac sıkıntı yasadım almasam mı diye ama aldıktan sonra da iyiki almışım bu telefonu dedim
 
fireman87

fireman87

Üye
İdeos x5'te dokunmatik sorunu olduğunu biliyorum..
 
orhanparlak

orhanparlak

Üye
    Konu Sahibi
biz kullanıyoruz neden oyle bır sey yok ?:hmmm
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Diğer konuya göz atarmısınız:islik
 
fireman87

fireman87

Üye
Her tellefonda olucak diye bir kural yok, bende araştırdıklarımı paylaşıyorum sizinle. Telefonun f/p devi olduğunu biliyorum, ama o sorunu var diyolar.
 
orhanparlak

orhanparlak

Üye
    Konu Sahibi
tamam bizde bir şey demiyoruz bunu kulanan biri olarak söylüyorum dokunmatiğinde bir kere bile sorun yaşamadım şu ana kadar
 
baranselona

baranselona

Üye
video çekme karşılaştırması

1000 liralık n8 12 mp carl zies lens li kamerası

550 liralık x5 5mp lens markasını bilmiyorum yani n8 in yarı fiyatına yarısından düşük çözünürlüklü....

[video=youtube;Im0ZWXO0NWk]http://www.youtube.com/watch?v=Im0ZWXO0NWk&feature=related[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: umutku84
onurgunay35

onurgunay35

Üye
Arkadaşlar yararlı bir konu olmuş eğer bu telefona laf atcaklar varsa buyursunlar burda laf atsınlar.Dokunmatik sorununu ilk kez senden duydum aldğımdan beri hiç öyle bi sorunla karşılaşmamıştım.
 
Ocean258

Ocean258

Üye
tasarımı ve ozellıklerı olarak guzel telefon ama benı bugune kadar yanıltmamıs olan cin malı urunlere karsı olan on yargım hala devam edıyor hatalarıyla yada sorunlarıyla ılgılı bı cok konu gordum forumlarda.. yınede sen bılırsın ama ben olsam almazdım
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Çin malı telefon asla almam. Kimseye de tavsiye etmem.
 

nonamex

Üye
IdeosX5 kullananlar, islemciyi ne kadar overclock edebiliyorsunuz ?
 
61semih

61semih

Üye
x5 ın turkce detaylı ıncelemesı arkadaslar
 

nonamex

Üye
Kiymetini bilin bu telefonun bence o vakit :ehe Ben Optimus Black'i max 1.2 ghz yapabiliyorum ustu stabil degil
 

Benzer Konular



Üst Alt