orhanparlak
Üye
huawei ideos x5 ile ilgili görüşler !!!
arkadaslar forumda dolanırken goruyorum da arkadasın biri huawei için çin çan çon diyor böyle sacma sapan yorum yaparak cezalı duruma dustu. arkadası susturuyoruz yaptıgımız yorumlarla tamam ben hatalıyım dıyor fakat gidip başka bir konuda tekrar telefonu kötülüyor. eger sızınde bu telefon ıle ılgılı sıkayet yada begendıgınız yonlerı varsa buradan konusabılırız her turlu yorum yapabılırsınız

bu telefona laf söyleyenler aşağıdaki 2 tane 1000 lira üstü cihazla browser karşılaştırmasını izlesinler bu arada LG optimus 2x çift çekirdekli..... 1 GHZ lik cpu kullanıyor hani kazık yemişsiniz falan diyenler varya
nerden biliyosun?????


