kaptannova
Üye
acil telefonu yarın alıyorum. karşılaştırma..
beyler bugün 5800 denize düştü. açılmıyor. ümidimde yok zaten. bende wave2 almaya karar verdim. fakat tereddütlerim var. acaba 5800 a alışan birisi wave2 kullanabilir mi? gerek mesaj yazma gerek dokunmatik falan?
birde sorularım var. 5800 bildiğiniz gibi dışarıya verdiği ses çok yüksek ve net. peki wave 2 de bu böyle mi? benim için ses kalitesi ve dışarıya verdiği ses önemli. birde mesaj yazma. gerisini boşverdim.
acil yardım yarın alıcam telefonu?
telefon ekranı tırnkla çalışıyormu. gitar çaldığım için tırnaklarım uzun.
birde sorularım var. 5800 bildiğiniz gibi dışarıya verdiği ses çok yüksek ve net. peki wave 2 de bu böyle mi? benim için ses kalitesi ve dışarıya verdiği ses önemli. birde mesaj yazma. gerisini boşverdim.
acil yardım yarın alıcam telefonu?
telefon ekranı tırnkla çalışıyormu. gitar çaldığım için tırnaklarım uzun.
Simdiden hayırlı olsun.