ne kadar asosyal insanmıssınz yabari bilgsyarda profesyonel olun da bi bise yarasn evden ckmadgnz
( hakaret veya asagılama anlamayn)

Sen şanslıymışsınnaptn sen ya ben evde durdugumu blmem.d ilk kariyerimi 10 yasinda attm: babamla brlkte bil dersanesini isletrdm bana brakrdi. suanki aydin unv.sahibi dym:d hc bos zamanm olmadi benm calsmadn.eve gdeym bkac sey yazcam sana aksama kapama kendini boyle hayata

bu tavsiyeyi ilk veren sen değilsin,çok denedim ama olamadımLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
jim carrey gibi ol![]()

bende 15 yaşındayım aynen senin gibiyim kardes


birde kendimi asosyal sanırdım vay arkadaş ??!!! Şaşırdım kaldım beyler yapmayın az çıkın dışarı bakın etrafta ne var herkes sana bakmıyor ki ne yaptığın umurlarında değil git çalışta bence sonuçta diyelim çırak oldun dediğin olayda başına geldi 1 ay hadi bilemedin 2 ay sonra sen hatılamıcan gülenler ise 1hafta sonra hatırlamayacak


ama ne yapayım ablasen dunden razsn kacmaya burdakiler sana ne yazsa faydasz.sende bitiyor cunku hersey


ama ne yapayım abla
ne yapsam yarısında bozuluyor,aşırı derecede şanssızım ,nefret ediyorum kendimden![]()
Haklısın
sansz degilsn bak kendnde dedn tembellik yapiyosun.isine geliyor evde oturmak.gt gde icine kapaniyosun kendne guvenn azaliyor.buyuzden bir ortama grmekte zorluk cekiyosun istemiyosun.yolda yururkn ble cekinerek yuruyosun yanlsmym.bunlarn hepsi ksr döngü gbi gelr zaten .sende btyo hersey.kendni gelstrmn lazm
doğru söze ne denir 




evde tabi oturucam diyorum iste babandan baba ben büyüdümde arkadaslarımla falan dolasıcaz de birazda acınaklı bak verir.Baktın vermiyor calış kardeşim evde canın sıkılmaztamamkardeşim ailen haklı dışarı git dolaş falan evde bos bos durmanı kimse istemez.İlk önce kuaföre gidiyorsun tek başına git abi apaçi stili falan yap yada üçgen model olabilir sen adama söyle o senin surat sekline göre bir model yapar
harclık almıyormusun? bende aynı sekilde bizim pederden para istiyorum git calış gibi seyler söylüyor bende diyorum bütün sene calıştım ve sınıfı gectim baba bir karne hediyesi bile almadınevde tabi oturucam diyorum iste babandan baba ben büyüdümde arkadaslarımla falan dolasıcaz de birazda acınaklı bak verir.Baktın vermiyor calış kardeşim evde canın sıkılmaz

sizle konuşunca bi özgüven geldi
yarın dışarı çıkıp iş bulurum
sonra gezerim falan![]()


Fırsatların önüne çıkmasını bekleme, fırsat yaratacak hamleler yap.
Saçının ya da giyiminin dağınık olması toplum içerisinde seni itici gösterir, bu gayet normal. Ne kadar dağınıksın bilemiyorum ama toplumun sana itici gözle bakmaması için biraz toparlanman iyi olur. Bu bir. İkincisi, sosyallik önemli bir mesele. Şimdiki gençler ya içine kapalı bir şekilde sorunlu olarak yetişiyor ya da aşırı sosyal bir şekilde değerlerinden kopuk bir şekilde. Bu ikisi arasında bir denge tutturman lazım. Bu dengeyi de sosyal aktivitelerle yapabilirsin anca. Sosyal aktivite derken o parti senin bu parti benim 'kop kop gençlik' diye dolaşanlar tarzı bir aktivite değil. Mesela, Tuba'nın dediği gibi çekirdek ailenin veya çevre ailenin mekânlarında varlık gösterebilirsin, bu çok önemli bir mesele çünkü böyle bir ortamda ailenin niteliğini belirleyen bir parça olmuş olursun ve aile içerisinde farkın belli olur. Eğer bu yoksa, müzik evi olur, resim-görsel sanat evi olur ya da ne bileyim düşünsel-siyasal gruplar olur.. Bunlardan sana yakın olanla ilgilenmeni öneririm. Çünkü bu tür ortamlarda toplumun her kesiminden insan tanımak mümkün, ne kadar çok insan tanırsan o kadar çok geliştirirsin kendini; bir yerde insanlardan yeni bir şeyler öğrenmeyi hedefleyerek yaşaman lazım.
Ben 6 yıl önce saz evine gitmeye başladım mesela ve bu gün o saz evinde ders veriyorum. Saz atölyesine gider gelirim 3 yıldır ( atölye saz evine bağlı bu arada ), bu gün kendi sazımı yapmaya uğraşıyorum.
7 yıl önce siyasal bir grup içerisinde yer aldım, sonra dayak falan yedik uzaklaştırıldık tabi ama yine de bağımız var bir şekilde
8 yıldır internetle uğraşıyorum bu gün 3 tane internet sitem var bir tane daha açacağım haftaya, ve maxicep gibi Türkiye'nin sayılı sitelerinden birisinde adminlik yapıyorum.
Üniversiteyi kazandım, tiyatro ekibi, sinema kulübü derken aldı başını gitti sosyallik. Her çeşit insanla tanıştım, insanları tanıdım. Onlar tanıttı daha doğrusu.
Her şey senin elinde. Fırsatını kendin yaratacaksın.![]()

