Tarzımı değiştirmek istiyorum ?

Sponsorlu Bağlantılar

ultrayer6

ultrayer6

Üye


jim carrey gibi ol :ehe
 


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
naptn sen ya ben evde durdugumu blmem.d ilk kariyerimi 10 yasinda attm:ehe: babamla brlkte bil dersanesini isletrdm bana brakrdi. suanki aydin unv.sahibi dym:d hc bos zamanm olmadi benm calsmadn.eve gdeym bkac sey yazcam sana aksama kapama kendini boyle hayata
 
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
ne kadar asosyal insanmıssınz ya :D bari bilgsyarda profesyonel olun da bi bise yarasn evden ckmadgnz :D ( hakaret veya asagılama anlamayn)

bilgisayar bilgim süper ama
dışarı çıkmayanları bilgisayar konusuna bağlamalarına sinir oluyorum ne yapalım evde akşama kadar,pcdeyiz mecbur:d:

----------Eklendi @ 14:27:34 ---------- Yazıldı @ 14:25:57 ----------

naptn sen ya ben evde durdugumu blmem.d ilk kariyerimi 10 yasinda attm:ehe: babamla brlkte bil dersanesini isletrdm bana brakrdi. suanki aydin unv.sahibi dym:d hc bos zamanm olmadi benm calsmadn.eve gdeym bkac sey yazcam sana aksama kapama kendini boyle hayata
Sen şanslıymışsın
bende dışarı çıkmak eğlenmek yeni arkadaşlar edinmek istiyorum
gençliğimi yaşamak istiyorum ama olmuyor ya
dışarı çıkıyorum hava soğuk olsa bile sürekli terliyorum,kızarıyorum,elim ayağım birbirine dolanıyor :)

----------Eklendi @ 14:28:19 ---------- Yazıldı @ 14:27:34 ----------



jim carrey gibi ol :ehe
bu tavsiyeyi ilk veren sen değilsin,çok denedim ama olamadım
:ehe

----------Eklendi @ 14:29:57 ---------- Yazıldı @ 14:28:19 ----------

bende 15 yaşındayım aynen senin gibiyim kardes

e ne yapalım ergenliktenmiş
bekleyelim 16 yaşını,ama sorun şurda
benim aynı yaştaki diğer arkadaşlarım akşama kadar eve uğramıyor :d:
ya sorun 15'de değilse ,işte o zaman
16+'da çook sorun çekeriz :d:

----------Eklendi @ 14:33:10 ---------- Yazıldı @ 14:29:57 ----------

birde kendimi asosyal sanırdım vay arkadaş ??!!! Şaşırdım kaldım beyler yapmayın az çıkın dışarı bakın etrafta ne var herkes sana bakmıyor ki ne yaptığın umurlarında değil git çalışta bence sonuçta diyelim çırak oldun dediğin olayda başına geldi 1 ay hadi bilemedin 2 ay sonra sen hatılamıcan gülenler ise 1hafta sonra hatırlamayacak

biliyorum,hepsi geçici şeyler yapılan şakalar hiç bir zaman ciddi değildir zaten ,ilkokulda hep benle dalga geçenleri görüyorum şimdi,çocukluğu bırakmışlar
hal hatır soruyorlar
yani bunlarda geçici,biri senle dalga geçtimi ,pek ciddiye almamak gerek sen ciddiye almazsan o da çocukça hareketlere daha fazla devam etmez ve arkadaş olursunuz ?
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
sansli degilim elimdeki imkanlari kendm yaratiyorum.karamsar bakmiyorum.her frsati degerlendrmeye calisiyorum okdar:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
ama benim karşıma fırsatta çıkmıyor
sanki dünyanın en şanssız insanıyım

----------Eklendi @ 14:43:29 ---------- Yazıldı @ 14:36:39 ----------

yani haklısında olmuyor
mesela sen 10 yaşında
-baba ben gelmiyorum evde barbie ile oynayacağım diyebilirdin :)
bana biri çalışmak deyince,tembelliğe kaçıyorum
fakat ben böyle biri olamam annem,babam çok çalışkan
bende çalışmak istiyorum ama kendimi hep yorgun hissediyorum :(
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
bende ergenlik çağında sessiz sakindim kimseyle fazla konuşmam sessiz sessiz okula gidip gelirdim ama bu kadarda değildim gerçi şimdide pek bi fark yok boşver sen kafana göre takıl
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
sen dunden razsn kacmaya burdakiler sana ne yazsa faydasz.sende bitiyor cunku hersey
 
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
sen dunden razsn kacmaya burdakiler sana ne yazsa faydasz.sende bitiyor cunku hersey
ama ne yapayım abla
ne yapsam yarısında bozuluyor,aşırı derecede şanssızım ,nefret ediyorum kendimden :yagmur:

----------Eklendi @ 14:52:59 ---------- Yazıldı @ 14:50:01 ----------

bay evet tarzı filmler izledim hepsinde konu "herkes kendi şansını yaratır"dı
çok etkilendim ama film sonuçta gerçek değil ki :ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
ama ne yapayım abla
ne yapsam yarısında bozuluyor,aşırı derecede şanssızım ,nefret ediyorum kendimden :yagmur:

sansz degilsn bak kendnde dedn tembellik yapiyosun.isine geliyor evde oturmak.gt gde icine kapaniyosun kendne guvenn azaliyor.buyuzden bir ortama grmekte zorluk cekiyosun istemiyosun.yolda yururkn ble cekinerek yuruyosun yanlsmym.bunlarn hepsi ksr döngü gbi gelr zaten .sende btyo hersey.kendni gelstrmn lazm
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi


sansz degilsn bak kendnde dedn tembellik yapiyosun.isine geliyor evde oturmak.gt gde icine kapaniyosun kendne guvenn azaliyor.buyuzden bir ortama grmekte zorluk cekiyosun istemiyosun.yolda yururkn ble cekinerek yuruyosun yanlsmym.bunlarn hepsi ksr döngü gbi gelr zaten .sende btyo hersey.kendni gelstrmn lazm
Haklısın :hmmm doğru söze ne denir :good:

----------Eklendi @ 15:00:53 ---------- Yazıldı @ 14:58:39 ----------

Yarından itibaren dışarı çıkacağım fırsatları düşünüp ,kaçırmayacağım,bakalım ne olacak :hmmm
 
Mert

Mert

Üye
Bu şekilde çevremin yarısını oluşturdum. Saat 6 gibi dışarı çıkar top oynarım. Mutlaka birileriyle tanışırım. Aynı yere sürekli gidince sana verilen değer de artar. Yolda yürürken selam vereninde olur. Tabi efendi olursan. Artistlik yaparsan pek hoş olmaz:D

O şekilde tanıştığım birisiyle öyle iyi anlaştık ki ailelerimiz bile görüşüyor:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
sen kafana göre takıl kendini kasma ergenlikten çıkınca daha iyi anlayacaksın
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i
futbol123

futbol123

Üye
kardeşim ailen haklı dışarı git dolaş falan evde bos bos durmanı kimse istemez.İlk önce kuaföre gidiyorsun tek başına git abi apaçi stili falan yap yada üçgen model olabilir sen adama söyle o senin surat sekline göre bir model yapar:oke:
harclık almıyormusun? bende aynı sekilde bizim pederden para istiyorum git calış gibi seyler söylüyor bende diyorum bütün sene calıştım ve sınıfı gectim baba bir karne hediyesi bile almadın:nono: evde tabi oturucam diyorum iste babandan baba ben büyüdümde arkadaslarımla falan dolasıcaz de birazda acınaklı bak verir.Baktın vermiyor calış kardeşim evde canın sıkılmaz
 
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim ailen haklı dışarı git dolaş falan evde bos bos durmanı kimse istemez.İlk önce kuaföre gidiyorsun tek başına git abi apaçi stili falan yap yada üçgen model olabilir sen adama söyle o senin surat sekline göre bir model yapar:oke:
harclık almıyormusun? bende aynı sekilde bizim pederden para istiyorum git calış gibi seyler söylüyor bende diyorum bütün sene calıştım ve sınıfı gectim baba bir karne hediyesi bile almadın:nono: evde tabi oturucam diyorum iste babandan baba ben büyüdümde arkadaslarımla falan dolasıcaz de birazda acınaklı bak verir.Baktın vermiyor calış kardeşim evde canın sıkılmaz
tamam :)
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
çözdunmu sorunu D
 
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
sizle konuşunca bi özgüven geldi
yarın dışarı çıkıp iş bulurum
sonra gezerim falan :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Fırsatların önüne çıkmasını bekleme, fırsat yaratacak hamleler yap.

Saçının ya da giyiminin dağınık olması toplum içerisinde seni itici gösterir, bu gayet normal. Ne kadar dağınıksın bilemiyorum ama toplumun sana itici gözle bakmaması için biraz toparlanman iyi olur. Bu bir. İkincisi, sosyallik önemli bir mesele. Şimdiki gençler ya içine kapalı bir şekilde sorunlu olarak yetişiyor ya da aşırı sosyal bir şekilde değerlerinden kopuk bir şekilde. Bu ikisi arasında bir denge tutturman lazım. Bu dengeyi de sosyal aktivitelerle yapabilirsin anca. Sosyal aktivite derken o parti senin bu parti benim 'kop kop gençlik' diye dolaşanlar tarzı bir aktivite değil. Mesela, Tuba'nın dediği gibi çekirdek ailenin veya çevre ailenin mekânlarında varlık gösterebilirsin, bu çok önemli bir mesele çünkü böyle bir ortamda ailenin niteliğini belirleyen bir parça olmuş olursun ve aile içerisinde farkın belli olur. Eğer bu yoksa, müzik evi olur, resim-görsel sanat evi olur ya da ne bileyim düşünsel-siyasal gruplar olur.. Bunlardan sana yakın olanla ilgilenmeni öneririm. Çünkü bu tür ortamlarda toplumun her kesiminden insan tanımak mümkün, ne kadar çok insan tanırsan o kadar çok geliştirirsin kendini; bir yerde insanlardan yeni bir şeyler öğrenmeyi hedefleyerek yaşaman lazım.

Ben 6 yıl önce saz evine gitmeye başladım mesela ve bu gün o saz evinde ders veriyorum. Saz atölyesine gider gelirim 3 yıldır ( atölye saz evine bağlı bu arada ), bu gün kendi sazımı yapmaya uğraşıyorum.
7 yıl önce siyasal bir grup içerisinde yer aldım, sonra dayak falan yedik uzaklaştırıldık tabi ama yine de bağımız var bir şekilde :D
8 yıldır internetle uğraşıyorum bu gün 3 tane internet sitem var bir tane daha açacağım haftaya, ve maxicep gibi Türkiye'nin sayılı sitelerinden birisinde adminlik yapıyorum.
Üniversiteyi kazandım, tiyatro ekibi, sinema kulübü derken aldı başını gitti sosyallik. Her çeşit insanla tanıştım, insanları tanıdım. Onlar tanıttı daha doğrusu.

Her şey senin elinde. Fırsatını kendin yaratacaksın. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i ve Tuba.Erva
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
Fırsatların önüne çıkmasını bekleme, fırsat yaratacak hamleler yap.

Saçının ya da giyiminin dağınık olması toplum içerisinde seni itici gösterir, bu gayet normal. Ne kadar dağınıksın bilemiyorum ama toplumun sana itici gözle bakmaması için biraz toparlanman iyi olur. Bu bir. İkincisi, sosyallik önemli bir mesele. Şimdiki gençler ya içine kapalı bir şekilde sorunlu olarak yetişiyor ya da aşırı sosyal bir şekilde değerlerinden kopuk bir şekilde. Bu ikisi arasında bir denge tutturman lazım. Bu dengeyi de sosyal aktivitelerle yapabilirsin anca. Sosyal aktivite derken o parti senin bu parti benim 'kop kop gençlik' diye dolaşanlar tarzı bir aktivite değil. Mesela, Tuba'nın dediği gibi çekirdek ailenin veya çevre ailenin mekânlarında varlık gösterebilirsin, bu çok önemli bir mesele çünkü böyle bir ortamda ailenin niteliğini belirleyen bir parça olmuş olursun ve aile içerisinde farkın belli olur. Eğer bu yoksa, müzik evi olur, resim-görsel sanat evi olur ya da ne bileyim düşünsel-siyasal gruplar olur.. Bunlardan sana yakın olanla ilgilenmeni öneririm. Çünkü bu tür ortamlarda toplumun her kesiminden insan tanımak mümkün, ne kadar çok insan tanırsan o kadar çok geliştirirsin kendini; bir yerde insanlardan yeni bir şeyler öğrenmeyi hedefleyerek yaşaman lazım.

Ben 6 yıl önce saz evine gitmeye başladım mesela ve bu gün o saz evinde ders veriyorum. Saz atölyesine gider gelirim 3 yıldır ( atölye saz evine bağlı bu arada ), bu gün kendi sazımı yapmaya uğraşıyorum.
7 yıl önce siyasal bir grup içerisinde yer aldım, sonra dayak falan yedik uzaklaştırıldık tabi ama yine de bağımız var bir şekilde :D
8 yıldır internetle uğraşıyorum bu gün 3 tane internet sitem var bir tane daha açacağım haftaya, ve maxicep gibi Türkiye'nin sayılı sitelerinden birisinde adminlik yapıyorum.
Üniversiteyi kazandım, tiyatro ekibi, sinema kulübü derken aldı başını gitti sosyallik. Her çeşit insanla tanıştım, insanları tanıdım. Onlar tanıttı daha doğrusu.

Her şey senin elinde. Fırsatını kendin yaratacaksın. :oke:

çok haklısınız :alkis
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
hacı bide bak sen de çok sagopa dinliyon galiba.1-2 haftadır sagoyu kestim yerine derin darbe dinlemeye başladım sanki az daha düzeldim gibi :D
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
246
TARİHÇİ
Elvis25
Cevap
0
Görüntüleme
43
Elvis25
Cevap
2
Görüntüleme
2K
PALA.
Cevap
0
Görüntüleme
659


Üst Alt