Tarzımı değiştirmek istiyorum ?

Sponsorlu Bağlantılar

Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Fırsatların önüne çıkmasını bekleme, fırsat yaratacak hamleler yap.

Saçının ya da giyiminin dağınık olması toplum içerisinde seni itici gösterir, bu gayet normal. Ne kadar dağınıksın bilemiyorum ama toplumun sana itici gözle bakmaması için biraz toparlanman iyi olur. Bu bir. İkincisi, sosyallik önemli bir mesele. Şimdiki gençler ya içine kapalı bir şekilde sorunlu olarak yetişiyor ya da aşırı sosyal bir şekilde değerlerinden kopuk bir şekilde. Bu ikisi arasında bir denge tutturman lazım. Bu dengeyi de sosyal aktivitelerle yapabilirsin anca. Sosyal aktivite derken o parti senin bu parti benim 'kop kop gençlik' diye dolaşanlar tarzı bir aktivite değil. Mesela, Tuba'nın dediği gibi çekirdek ailenin veya çevre ailenin mekânlarında varlık gösterebilirsin, bu çok önemli bir mesele çünkü böyle bir ortamda ailenin niteliğini belirleyen bir parça olmuş olursun ve aile içerisinde farkın belli olur. Eğer bu yoksa, müzik evi olur, resim-görsel sanat evi olur ya da ne bileyim düşünsel-siyasal gruplar olur.. Bunlardan sana yakın olanla ilgilenmeni öneririm. Çünkü bu tür ortamlarda toplumun her kesiminden insan tanımak mümkün, ne kadar çok insan tanırsan o kadar çok geliştirirsin kendini; bir yerde insanlardan yeni bir şeyler öğrenmeyi hedefleyerek yaşaman lazım.

Ben 6 yıl önce saz evine gitmeye başladım mesela ve bu gün o saz evinde ders veriyorum. Saz atölyesine gider gelirim 3 yıldır ( atölye saz evine bağlı bu arada ), bu gün kendi sazımı yapmaya uğraşıyorum.
7 yıl önce siyasal bir grup içerisinde yer aldım, sonra dayak falan yedik uzaklaştırıldık tabi ama yine de bağımız var bir şekilde :D
8 yıldır internetle uğraşıyorum bu gün 3 tane internet sitem var bir tane daha açacağım haftaya, ve maxicep gibi Türkiye'nin sayılı sitelerinden birisinde adminlik yapıyorum.
Üniversiteyi kazandım, tiyatro ekibi, sinema kulübü derken aldı başını gitti sosyallik. Her çeşit insanla tanıştım, insanları tanıdım. Onlar tanıttı daha doğrusu.

Her şey senin elinde. Fırsatını kendin yaratacaksın. :oke:

abi baya yazmışsın. Helal!
Yani anladığım kadarıyla BASARDIYSAN ISTEMIŞSIN DEMEKTIR. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ChavRash


Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
bende yazımmı kıskandım:dry:
 
  • Beğen
Tepkiler: ChavRash ve Nef'i
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
bende yazımmı kıskandım:dry:

:kop:

----------Eklendi @ 00:36:11 ---------- Yazıldı @ 00:32:18 ----------

hacı bide bak sen de çok sagopa dinliyon galiba.1-2 haftadır sagoyu kestim yerine derin darbe dinlemeye başladım sanki az daha düzeldim gibi :D

ben sagopayı bırakamam ya :) ahmet kaya daha pesimist onu dinlerken ağlıyorum ama sagopada sadece gözlerim doluyor fakat çok süper
http://www.maxicep.com/blogs/755/cok-guzel-1-000-000-kere-ust-uste-dinleyebilirim.html
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
.BlueTR

.BlueTR

Üye
benim de durum pek farklı degil.24 saat evdeyim.hep aynı tişörtleri giyiyorum.evde 40 tane tişört var ama 1 i beyaz.insanlarla konuşurken kızarıyorum.berber desen bende ögrenci traşından başka bilmiyorum.ama davranışlarımı degiştirmeye karar verdim.sonuç olarak bir insanı davranışları belirler.

bende geçen seneye kadar aynıydım bu sene çalışmaya falan başladıım sosyal çevrem arttı ama konuşurken kızarma olayına gelince bence özgüvenini arttırmalısın.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
:ehe:ehe

şimdi efendım evde hıc durmadm ben kız oldugum halde deısık bıseydım
iş hayatına babamla atıldım okadar ılerledımkı bana emanet edıyodu herseyı marketımız vardı toptancılardan bsey alınca ceklerı bıle ben yazıyodum babamın ımzasını da ezbere bıldıgımı söylemeden gecemycem:d: bak burdakı tecrube okulda da ıse yarıyor toplantılarda babana ımzalatmak ıstemedıgn bseyı kendın taklıt edeblyosn mesela :D
bısıklet turnuvaları duzenlenmstı burda tur onlara katılmstm dereceyle btrdm guzel sürerm:hmmm ordan bı sürü arkadasm oldu belkı kucuk seyler ama sosyal acıdan katkı saglar sana :D arada halısahaya gder mac yapardık bı kac erkegı pataklamıstm hala görurum yolda gulup gecerm gtmedıler bı rızeden:d: arada sıddette kullan kendıne guvenın gelr kasınanı pataklayacaksın ama çözum deıl tabı her zaman anlamayanı laftan ancak :good:
aynı sekılde ıstda yasadık bır ara ordada kolay uyum sagladm sabah yne uyanr babamn pesıne takılırdım:dry: aydın unv sımdıkı sahıbı benı cok severdı eh sevımlydı o ara kucuktum sımdı görse tanımaz orda da bseyler kaptım unvlı bır sürü genclk gelıyordu ama hepsı deısık cıns ınsanlardı
yada bana öyle gelıyordu tuhaf.. her ortama grdm neredeyse benım ıcın dogru olan tabı
baskalarına dogru gelen sana yanlıstr sana dogru gelen onlara yanlıs..ailemın ızını yıtrmedım hc en buyuk hazınem bu sanırım
hıcbsey saklamadım onlardan dogru yada yanlıs bana sonsuz guvenırler bu cok önemlı bsey sakın aılenın guvenını sarsma :) ben tarzımı yada karakterımı böyle oturttm ve hala yasıyorum tanıyosun ınsanları yasadıkcada tanımaya devam edeceksın
iyi kötü ..

dogru kısılerle arkadaslk kur en önemlsı kendın secebılecek durumdasın
nadır olsun öz olsun özentılk yada sırf cıkar ıcın bır dolu arkadas edınme
uyan bı sabah erkenden netın basına gecmek yerıne cık dısarı hava al dolas kendıne guvenın gelır
iş konusunda da bı yerden basla tembel mıy mıy erkek hıc mı kızın dıkkatını cekmez unutma tuttugunu koparan bırısı ol :D


İstemek başarmanın yarısıdır zaten. Ayrıca Borges'in bir sözü var; 'imkansız, reddedilmiş mümkündür'. :oke:



Yaz Tuba yaz, gençler tecrübelerimizden faydalansın. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ChavRash ve Nef'i
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
ilk önce kendine güven dışarıdakiler senden çok iyi durumda değiller önemli olan yakışıklı toplu düzenli olmak değil önemli olan kendini geliştirmen kendini sevdirmen iyi kötü bir iş hayatına atıl çevrendeki insanları izle analizlerde bulun insanlarla diyolog kur hergün önünden geçtiğin bakkala manava selam ver (mahallede ki) hal hatır sor bunları yaparkende gülümse hayatta hiç birşeyden de korkma yapamam dediklerinin üstüne git bunlara başlaman içinde bir adım atman yeterli hem gömlek giymek zorunda da değilsin tröst al kendine harçlığın yeter ona saçlarında dağınık olmasın her zaman tara uzunluk olarak şimdi yaz uzun saç bunaltir hem saç modellerini görmediğimiz için bu konu da yorum yapmam da anlamsız biraz
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i ve Tuba.Erva
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
evet ya su sac tşört konusuna gelınce
özentı olma nasıl rahatsan öyle davran ben bazen 3 gun aynı kıyafetı yıyorum sevıorum dye ne olacakkı nasıl rahatsan öyle davran tarzın o olsun..herkes hergun ayrı gycek dye bsey yok ıstersen 1 hafta gıy cok sklrsan gt bseyler al degıstr arada takılma bunlara
hep söylerım erkek olsaydım bı pantolon tşörtle atardım kendımı dısarı :) tarzını da kısılıgını de kendın yarat :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
konu tekrar hortlamış :ehe
bu arada geçen gün denize falan gittik,ne biçim ortamdı yav sanki millet birbirini kırk yıldır tanıyor :d:
:ehe:ehe

şimdi efendım evde hıc durmadm ben kız oldugum halde deısık bıseydım
iş hayatına babamla atıldım okadar ılerledımkı bana emanet edıyodu herseyı marketımız vardı toptancılardan bsey alınca ceklerı bıle ben yazıyodum babamın ımzasını da ezbere bıldıgımı söylemeden gecemycem:d: bak burdakı tecrube okulda da ıse yarıyor toplantılarda babana ımzalatmak ıstemedıgn bseyı kendın taklıt edeblyosn mesela :D
bısıklet turnuvaları duzenlenmstı burda tur onlara katılmstm dereceyle btrdm guzel sürerm:hmmm ordan bı sürü arkadasm oldu belkı kucuk seyler ama sosyal acıdan katkı saglar sana :D arada halısahaya gder mac yapardık bı kac erkegı pataklamıstm hala görurum yolda gulup gecerm gtmedıler bı rızeden:d: arada sıddette kullan kendıne guvenın gelr kasınanı pataklayacaksın ama çözum deıl tabı her zaman anlamayanı laftan ancak :good:
aynı sekılde ıstda yasadık bır ara ordada kolay uyum sagladm sabah yne uyanr babamn pesıne takılırdım:dry: aydın unv sımdıkı sahıbı benı cok severdı eh sevımlydı o ara kucuktum sımdı görse tanımaz orda da bseyler kaptım unvlı bır sürü genclk gelıyordu ama hepsı deısık cıns ınsanlardı
yada bana öyle gelıyordu tuhaf.. her ortama grdm neredeyse benım ıcın dogru olan tabı
baskalarına dogru gelen sana yanlıstr sana dogru gelen onlara yanlıs..ailemın ızını yıtrmedım hc en buyuk hazınem bu sanırım
hıcbsey saklamadım onlardan dogru yada yanlıs bana sonsuz guvenırler bu cok önemlı bsey sakın aılenın guvenını sarsma :) ben tarzımı yada karakterımı böyle oturttm ve hala yasıyorum tanıyosun ınsanları yasadıkcada tanımaya devam edeceksın
iyi kötü ..

dogru kısılerle arkadaslk kur en önemlsı kendın secebılecek durumdasın
nadır olsun öz olsun özentılk yada sırf cıkar ıcın bır dolu arkadas edınme
uyan bı sabah erkenden netın basına gecmek yerıne cık dısarı hava al dolas kendıne guvenın gelır
iş konusunda da bı yerden basla tembel mıy mıy erkek hıc mı kızın dıkkatını cekmez unutma tuttugunu koparan bırısı ol :D
Doğru kişi seçmek gerçekten önemli bunu acı tecrübelerimle öğrendim :D

ilk önce kendine güven dışarıdakiler senden çok iyi durumda değiller önemli olan yakışıklı toplu düzenli olmak değil önemli olan kendini geliştirmen kendini sevdirmen iyi kötü bir iş hayatına atıl çevrendeki insanları izle analizlerde bulun insanlarla diyolog kur hergün önünden geçtiğin bakkala manava selam ver (mahallede ki) hal hatır sor bunları yaparkende gülümse hayatta hiç birşeyden de korkma yapamam dediklerinin üstüne git bunlara başlaman içinde bir adım atman yeterli hem gömlek giymek zorunda da değilsin tröst al kendine harçlığın yeter ona saçlarında dağınık olmasın her zaman tara uzunluk olarak şimdi yaz uzun saç bunaltir hem saç modellerini görmediğimiz için bu konu da yorum yapmam da anlamsız biraz
Haklısın onlarda insan sonuçta :hmmm
mahalleye geleli 1 yıl oluyor benim yaşımdan çok çocuk var ama 1 tanesini tanımam :ah

evet ya su sac tşört konusuna gelınce
özentı olma nasıl rahatsan öyle davran ben bazen 3 gun aynı kıyafetı yıyorum sevıorum dye ne olacakkı nasıl rahatsan öyle davran tarzın o olsun..herkes hergun ayrı gycek dye bsey yok ıstersen 1 hafta gıy cok sklrsan gt bseyler al degıstr arada takılma bunlara
hep söylerım erkek olsaydım bı pantolon tşörtle atardım kendımı dısarı :) tarzını da kısılıgını de kendın yarat :)
herkesin sevdiği şeylerden nefret ediyorum genelde
mesela herkes Tarkana deli oluyor ama ben nefret ediyorum :D
bir elbiseyi seversem 1 ay onunla gezerim :d:
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
sen mahalleden başla o zaman :)
 
greenmile

greenmile

Üye
herşey özgüvende başlar,kendini kimseye beğendirme çabası içine girme yani başkalarının senin hakkındaki düşüncelerini değiştirmek maksatı ile hiçbir şey yapma.Kendin ol,kendine özen göster,insanlardan utanma,konuşurken insanların gözlerinin içine bak ve rahat ol.Gerisi gelecektir zaten
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i ve Tuba.Erva
Lina_TR

Lina_TR

Üye
bende öyle saçımı taramamg 2 tane gömlek 2 tshirtle idare ederim. Çıraklar benle dalga geçer ne aga kendine güven adam işe grince herşeyi sana öğretecek yavaş yavaş. Sora arkadaşlarınla gez dolaş değişmek o kadar kolay değildir. Edward senmisin :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Nef'i
Dampierre

Dampierre

Üye
yumurtakabuğu aklıma geldi yazını okurken:ehe
 

Kǔr Şâd

Üye
Sen ;

1 -> karakterin
0 -> hayallerin
0 -> sahip oldukların
0 -> ideallerin
0 -> düşüncelerin
0 -> geleceğe yatırımların
0 -> dostlukların
0 -> çevren
0 -> saygın.
0 -> sevgilin

ne etti : 100.00.00.000

Çevreni çıkart : 10.000.000
Saygınlığı çıkart : 10.000.000
peki ; karakteri çıkart. Kocaman bir 0


- Adam ol.
- Yavşak olma.
- Yalaka olma.
- Olgun ol.
- Ortam yap.
- Sağlam arkadaşlıklar edin.
- Herkes ile dost olma.
- Paranı saklama.
- Olabildiği kadar bar veya kafeye git.
- Body sporunu yap ( şiddetle öneririm kendine güvenin gelir )
- Çok iddialı olma hiçbir konuda, ama kendini belli et.
- Asla çocuk gibi davranma, yerine göre hareket et.
- Sakın sevgiline güvenme ve yanında çocuklaşma.
- Sakın sevgiline bağlanma, sev ama bağlanma.
- Okulda sakın cıvıklık yapma, ağır başlı ol.
- Çevren çok olsun dostun 3-4 tane olsun. Millet kıskansın sizi.
- Herşeyden önce, efendi ol.

Kendimden örnekler ile verebileceğim bu kadar, saygılar.
 

bozokhan

Üye
pışt yaklaş yaklaş beni dinle ;) böyle bi metıni yazabilen bi insan yani o insan sen isen ki sensin,herşeyin çok daha iyisini yapmak için hazır ve uygundur zaten. Hamur iyi,şekil ver ve sür fırına ;) SEVGILER.
 

kankka

Üye
arkadaşım senin sorunun bendede var:good: ve yapabilceğin tek şey yapabildiğini yapmakdir bence yani ben öyle yapıyorum dışarı çıkmam sabahtan akşama kadar s60v5 platformunda oyun program çekerim(h)
 
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
Sen ;

1 -> karakterin
0 -> hayallerin
0 -> sahip oldukların
0 -> ideallerin
0 -> düşüncelerin
0 -> geleceğe yatırımların
0 -> dostlukların
0 -> çevren
0 -> saygın.
0 -> sevgilin

ne etti : 100.00.00.000

Çevreni çıkart : 10.000.000
Saygınlığı çıkart : 10.000.000
peki ; karakteri çıkart. Kocaman bir 0


- Adam ol.
- Yavşak olma.
- Yalaka olma.
- Olgun ol.
- Ortam yap.
- Sağlam arkadaşlıklar edin.
- Herkes ile dost olma.
- Paranı saklama.
- Olabildiği kadar bar veya kafeye git.
- Body sporunu yap ( şiddetle öneririm kendine güvenin gelir )
- Çok iddialı olma hiçbir konuda, ama kendini belli et.
- Asla çocuk gibi davranma, yerine göre hareket et.
- Sakın sevgiline güvenme ve yanında çocuklaşma.
- Sakın sevgiline bağlanma, sev ama bağlanma.
- Okulda sakın cıvıklık yapma, ağır başlı ol.
- Çevren çok olsun dostun 3-4 tane olsun. Millet kıskansın sizi.
- Herşeyden önce, efendi ol.

Kendimden örnekler ile verebileceğim bu kadar, saygılar.
Sorunu yanlış anladın gayet karakterli,efendi biriyim :hmmm
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bence özgüveni sagla.mesela bu gün özgüveni saglayıp,utanmadan bi internet kafeye gittim kotayı geçme ihtimalimi azalttım :D sorunun temelini ve çözümünü buldum,sorunun üstüne gidince gerçekten sorun çözülüyormuş :D temeli de ezilmekte yatıyormuş,ilkokulda beni çok ezmişlerdi ya :ağlarım: o yüzden kendime olan güvenimi kaybetmiştim,irademi kaybetmiştim,artık bulabilecegimi hissettim :ehe ben insanlara ilk başlarda önyargıyla yaklaşırım,bu da asosyalligimin sebebi :D birde sago dinlemeyi tam anlamıyla bırakmasam da azalttım yerine bissürü mozole albümü indirdim,müzikleri benziyor ama karamsar degil :D
 
Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
bence özgüveni sagla.mesela bu gün özgüveni saglayıp,utanmadan bi internet kafeye gittim kotayı geçme ihtimalimi azalttım :D sorunun temelini ve çözümünü buldum,sorunun üstüne gidince gerçekten sorun çözülüyormuş :D temeli de ezilmekte yatıyormuş,ilkokulda beni çok ezmişlerdi ya :ağlarım: o yüzden kendime olan güvenimi kaybetmiştim,irademi kaybetmiştim,artık bulabilecegimi hissettim :ehe ben insanlara ilk başlarda önyargıyla yaklaşırım,bu da asosyalligimin sebebi :D birde sago dinlemeyi tam anlamıyla bırakmasam da azalttım yerine bissürü mozole albümü indirdim,müzikleri benziyor ama karamsar degil :D
vay be :hmmm
haklısın dışardakiler zekasız ilkokul çocukları değil :hmmm ne var ki konuşamayacak en fazla ne diyebilirler :)
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
247
TARİHÇİ
Elvis25
Cevap
0
Görüntüleme
43
Elvis25
Cevap
2
Görüntüleme
2K
PALA.
Cevap
0
Görüntüleme
659


Üst Alt