Samsung Galaxy Ace vs 5800 XM + İpod Touch 4 ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Ace vs 5800 XM + İpod Touch 4 ?
Soru başlıkta açık arkadaşlar sizce hangisi daha iyi bir seçim ?
 


nonamex

Üye
Ace alirdim. ( Kamera eger sizin icin onemli degilse huawei x5 gayet iyi bir secim olur)
 
Elektr0

Elektr0

Üye
Ace...:oke:
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Ace alirdim. ( Kamera eger sizin icin onemli degilse huawei x5 gayet iyi bir secim olur)

Tabiki kardeş kamera önemli aslında fotoğraf makinem var ama getiremediğim yerlerde de kaliteli bir makine gerekiyor.

Eğer ace alırsam avantaj olarak kamera olacak.
İpod alırsam kamera dışındaki çoğu yönde 5800 ve ipodla üstünlük kurabilirim ama 2 tane cihaz taşımak da bayağı zor gelir :S
İnternet izlediğim videolarda acedeki (android olduğu için süper oyunlar var zaten ama takılmalar falan oluyor kullanan var mı ?
 

nonamex

Üye
Samsung Ace'te Adreno 200 GPU var, zayif bir GPU takilmalar olmasi normal, Huawei X5'te Adreno 205 GPU var daha iyidir. Ayrica 5800 kullanmis biri olarak o telefonun kamerasindan hayir beklemeyin 5800 alacaksanizda.
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Ace'te Adreno 200 GPU var, zayif bir GPU takilmalar olmasi normal, Huawei X5'te Adreno 205 GPU var daha iyidir. Ayrica 5800 kullanmis biri olarak o telefonun kamerasindan hayir beklemeyin 5800 alacaksanizda.

Yok kardeş şuan zaten 5800 var elimde ya ipod touch alcam ikisini birden kullancam ya da samsung ace gibi android bir telefon alarak tüm güzel oyun ve uygulamaları da kullanmak istiyorum.Huawei markasını ilk defa modem alırken duymuştum ama hiçbir bilgim yok nasıl bir telefondur ? Ayrıca 2 gb hafıza kartı gangstar pes 100 nova tarzı oyunları oynamaya yeterli olur mu ? yoksa 8 veya 16 gb kart destekler mi ace ?
 

Kefelon

Üye
elinde 5800 varsa ipod touch 4 al yanına güzel fikir :oke: fakat tahminimce sen ipod touch ı uygulama oyun bakımından alıyosun oyunların çoğuda paralı internetten indirmek içince jailbreak lazım o zamanda ipod un garantisi gidiyo ona göre al ipod touch 4 benim bir arkadaşdada var gerçekten süper özellikler iphone 4 de çok yakın
 
pRime.

pRime.

Üye
Ipod al dostum bi telefon özelliği eksik. Ace'i ezer geçer çoğu şeyde. Oyun içinde birebir.
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
elinde 5800 varsa ipod touch 4 al yanına güzel fikir :oke: fakat tahminimce sen ipod touch ı uygulama oyun bakımından alıyosun oyunların çoğuda paralı internetten indirmek içince jailbreak lazım o zamanda ipod un garantisi gidiyo ona göre al ipod touch 4 benim bir arkadaşdada var gerçekten süper özellikler iphone 4 de çok yakın
Zaten alırsam 2. el jbli alırım ama iki cihaz taşımak sıkıntıya sokar beni :S Çok fazla oyun oynamam ben zaten ama canım sıkıldığındada bırakamam :D İnternetten baktığım kadarıyla iphonedaki ufak oyunlar angry birds tarzı ayrıca pes asphalt gangstar tarzı oyunlar da çok iyi acede de bunları gayet iyi açabiliyor videolarda gördüğüm kadarıyla. Android ve iosda zaten uygulamalar çok büyük bir avantaj.

Ipod al dostum bi telefon özelliği eksik. Ace'i ezer geçer çoğu şeyde. Oyun içinde birebir.
Oyun için psp ile kapışır hatta geçer ama 2 cihaz taşıyabilir miyim onu bilmiyorum :D
 

Kefelon

Üye
ya taşırsın sorun olmaz ipod zaten incecik bişe sen 5800 dert et 3 tane ipod kalılığı= 5800 :ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bence iPod al. 2 cihaz taşıma dert değil. Küçük bi çanta alırsın olur biter :oke:
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
ya taşırsın sorun olmaz ipod zaten incecik bişe sen 5800 dert et 3 tane ipod kalılığı= 5800 :ehe
İnce de işte yine de taşıma bana zor olur gibime geliyor :S
bence iPod al. 2 cihaz taşıma dert değil. Küçük bi çanta alırsın olur biter :oke:
Çanta taşıyan bir insan değilim de yani hem telefon hem oyun olarak kullanabileceğim bir şey daha iyi olur :D Zaten aşırı oyun oynamam önceki mesajımda dediğim gibi ufak oyunları angry birds bazı güzel oyunları gangstar nova merak ettim zaten 5800ı da değiştirmek istiyorum. Ace alsam beklenen performansı sunamaz mı ? İpoda karşılık app ve ekran olarak daha kalitesiz ama avantajı da kamera ve tek cihaz olması :D
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar peki iphone 3gs hakkındaki yorumlarınız öğrenebilir miyim ?
 

nonamex

Üye
Adreno 200 GPU + 800 mhz islemci var Ace'te GPU zayif, Huawei ideos X5'te 800 mhz + flash destegi bile sunan Adreno 205 GPU var ama kameradan kaybediyor oda... Karar vermesi zor
 
bebeaw

bebeaw

Üye
Huawei'nin dokunmatiği ace'nin ki kadar iyi değil zorlanabilirisin ,noktasal,+1le ace kazanır küçük çapta oyun demişsin çünkü :D,flash player zora sokuyor :D :hmmm
 
'Patron

'Patron

Üye
Alsen galaxyyi. 2sını taşımak zor olur
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Alsen galaxyyi. 2sını taşımak zor olur

:ehe

----------Eklendi @ 08:29:26 ---------- Yazıldı @ 08:27:55 ----------

Arkadaşlar peki iphone 3gs hakkındaki yorumlarınız öğrenebilir miyim ?

o artık çok eskidi. hatırladığım kadarıyla iOS5 iPhone 3 için çıkmayacak ama 3GS için çıkacak mı bilmiyorum.(bence ona da çıkmayacak) Zaten iPhone 5 çıkınca iPhone3G'yi falan bedavaya dağıtırlar :ehe
 
pRime.

pRime.

Üye
:ehe

----------Eklendi @ 08:29:26 ---------- Yazıldı @ 08:27:55 ----------



o artık çok eskidi. hatırladığım kadarıyla iOS5 iPhone 3 için çıkmayacak ama 3GS için çıkacak mı bilmiyorum.(bence ona da çıkmayacak) Zaten iPhone 5 çıkınca iPhone3G'yi falan bedavaya dağıtırlar :ehe

Ios 5 3gs için çıkıyor.
 
hoss

hoss

Üye
ideos x5 yada galay ace al , bu devirde iki cihaz taşınmaz
 
bebeaw

bebeaw

Üye
yada fiyatı yukarı çekip lg optimus black al daha iyi :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt