Ace alirdim. ( Kamera eger sizin icin onemli degilse huawei x5 gayet iyi bir secim olur)
Samsung Ace'te Adreno 200 GPU var, zayif bir GPU takilmalar olmasi normal, Huawei X5'te Adreno 205 GPU var daha iyidir. Ayrica 5800 kullanmis biri olarak o telefonun kamerasindan hayir beklemeyin 5800 alacaksanizda.
fakat tahminimce sen ipod touch ı uygulama oyun bakımından alıyosun oyunların çoğuda paralı internetten indirmek içince jailbreak lazım o zamanda ipod un garantisi gidiyo ona göre al ipod touch 4 benim bir arkadaşdada var gerçekten süper özellikler iphone 4 de çok yakınZaten alırsam 2. el jbli alırım ama iki cihaz taşımak sıkıntıya sokar beni :S Çok fazla oyun oynamam ben zaten ama canım sıkıldığındada bırakamamelinde 5800 varsa ipod touch 4 al yanına güzel fikirfakat tahminimce sen ipod touch ı uygulama oyun bakımından alıyosun oyunların çoğuda paralı internetten indirmek içince jailbreak lazım o zamanda ipod un garantisi gidiyo ona göre al ipod touch 4 benim bir arkadaşdada var gerçekten süper özellikler iphone 4 de çok yakın
İnternetten baktığım kadarıyla iphonedaki ufak oyunlar angry birds tarzı ayrıca pes asphalt gangstar tarzı oyunlar da çok iyi acede de bunları gayet iyi açabiliyor videolarda gördüğüm kadarıyla. Android ve iosda zaten uygulamalar çok büyük bir avantaj.Oyun için psp ile kapışır hatta geçer ama 2 cihaz taşıyabilir miyim onu bilmiyorumIpod al dostum bi telefon özelliği eksik. Ace'i ezer geçer çoğu şeyde. Oyun içinde birebir.

İnce de işte yine de taşıma bana zor olur gibime geliyor :Sya taşırsın sorun olmaz ipod zaten incecik bişe sen 5800 dert et 3 tane ipod kalılığı= 5800![]()
Çanta taşıyan bir insan değilim de yani hem telefon hem oyun olarak kullanabileceğim bir şey daha iyi olurbence iPod al. 2 cihaz taşıma dert değil. Küçük bi çanta alırsın olur biter![]()
Zaten aşırı oyun oynamam önceki mesajımda dediğim gibi ufak oyunları angry birds bazı güzel oyunları gangstar nova merak ettim zaten 5800ı da değiştirmek istiyorum. Ace alsam beklenen performansı sunamaz mı ? İpoda karşılık app ve ekran olarak daha kalitesiz ama avantajı da kamera ve tek cihaz olması 
Alsen galaxyyi. 2sını taşımak zor olur

Arkadaşlar peki iphone 3gs hakkındaki yorumlarınız öğrenebilir miyim ?

----------Eklendi @ 08:29:26 ---------- Yazıldı @ 08:27:55 ----------
o artık çok eskidi. hatırladığım kadarıyla iOS5 iPhone 3 için çıkmayacak ama 3GS için çıkacak mı bilmiyorum.(bence ona da çıkmayacak) Zaten iPhone 5 çıkınca iPhone3G'yi falan bedavaya dağıtırlar![]()
