lg optimus black alınırmı ? ->>>

Sponsorlu Bağlantılar

Elektr0

Elektr0

Üye
yanlış görmediysem iphone 4 ü yeniyor saçma olmuş bence iphone 4 ve lg optimus black arasında çook fark war.

bana göre LG optimus black'ıN yanına yaklaşamaz ... !phon34

----------Eklendi @ 16:40:34 ---------- Yazıldı @ 16:34:34 ----------

Evet ekranı gerçekten parlak ve kaliteli, ağırlığı kalınlığı ve 4 inç Nova Display ekranıda çok işime yarıyor yazın kullanmak bir başka oluyor bu telefonu anahtarlık gibi hafif android 2.2 froyo 2.3 e güncelleştirilebiliyor daha ne istenir sadece şu yanındaki G- özellliğini biri bana açıklarsa iyi olacak hala çözemedim :)

Butonun ana işlevi fotograflara bakarken, webde gezinirken ya da uygulamalar arasında geçiş yaparken çevrinmeyi sağlıyor.Butonun gerçekleştirebildiği başka bir işlev ise, kilit ekranından direkt olarak kameraya geçiş yapılabilmesi. Düğmeye basılı tutarak ürünü salladığınızda kameraya ulaşabiliyorsunuz.:ağlarım: Ödünç Alıntıdır...:kop::ehe
 


fireman87

fireman87

Üye
Ee hala almadınmı optimus black'i ? Bu kadar yorumdan sonrada almazsan bişey demiyorum :ehe
 
log1n

log1n

Üye
Alınmaz bence..:hmmm
 

Jetlak

Üye

ya bir git kullanmadan yorum yapıyorsunuz şöyle :) insanın sinirini bozuyorsunuz telefon çok da güzel ayrıca fiyat performans telefonu fazla olmadı aldığım ama muhteşem bir cihaz o g tuşu da pek gerekli bir şey değil Masha yani en azından ben kullanmıyorum gereksiz geldi :)

----------Eklendi @ 01:17:21 ---------- Yazıldı @ 01:13:41 ----------

onu alacagıma gider galaxy s2 alırım 100 lira daha koyup |-)

hee zor alırsın s2 yi sen yüz lira daha koyup :) güldürmeyin insanı neredeyse iki katı fiyatı var s2 nin ayrıca bence s2 ye hiç gerek yok şu ana kadar calıstıramadığım uygulama olmadı
 
mobilegeek

mobilegeek

Üye
Galaxy S alınır 100 TL daha konulursa ancak. :d:
Optimus 2X doğubankta varmış yahu spot falan ama bence oyun için smartphone aranıyorsa onu almak lazım. Bir Eminönü turu farz oldu. :oke:
 
fireman87

fireman87

Üye
sen alacam de ben sana kvk garantili orjinal 0 galaxy s2 1 milyar 100 milyona bulurum (h)

Baba bende istiyorum 1100 liraya, kaçırmam direk alırım.. Ama kvk'lı olucak. Hadi cevabını bekliyorum :islik:
 
Ocean258

Ocean258

Üye
yok daha neler 1100 lıraya kvklı galaxy s2 bul su konuya yorum yazan herkese bı tane alıcam.. :oke:
 
technoshark

technoshark

Üye
yok daha neler 1100 lıraya kvklı galaxy s2 bul su konuya yorum yazan herkese bı tane alıcam.. :oke:

Ben bu olaya girmedim getirir felan :) gerçi 1700 tl lik telefon, gelsede garantisiz yada kaptıkaçtıdır :)
 

atmaca6634

Üye
arkdaslar biri bana yardım etsin lütfen yeni aldım bu telefonu ama güncelleme yapamıyorum lg mobile updateyi indiremiyorum bi defa indirdim telefonu görmedi yapamadım türkcel uygulamalarını silemedim dahası rom işlemlerini falan yapmadım tüm bunları resimli bi şekilde foruma eklermisiniz lütfen yardım edin ayrıca içindeki micro sg deki lg pcsuiteyi de kuramadım kurdum ama telefonla eşleştiremedim görmüyor tanımıyor usb mi sırasıyla yapmam gereken işlemleri(güncelleme,rom,pc suite) bunların hepsni resimli bi şekilde anlatabliri misiniz arkdaslar kafayı yiyecem iki gündür
 
CS BETA

CS BETA

Üye
yok daha neler 1100 lıraya kvklı galaxy s2 bul su konuya yorum yazan herkese bı tane alıcam.. :oke:

kvk olmasada arkadaşın dedigi gibi 1100 e bulunur yalnız paralel ithalat garantisi olur yada hiç olmaz :)

Sensationlar 1100' lere düşmüş... 1000 e var kayıtlı değil
 
Ocean258

Ocean258

Üye
onu alıp ne yapacaksın be kardesım :)) degmez yanı..
 
Masha

Masha

Üye
Arkadaşlar ben Optimus black kullanıyorum kullanmadan kötülemeniz yanlış baştan diyim size kötülemek bu kadar kolaysa tamam ama bilmediğiniz bir konu hakkında yorum yapmayınız nova display özeliği hangi telefonda var söylermisiniz benim işime çok yarıyo ayrıca özellikler bakımından parlaklık ekran kalitesi ağırlık kalınlık hepside sizin kazık yediğiniz telefonlardan fiyat ve özellik olarak bin kat daha iyi ;) ben bütün telefonları kullandım yorum yapıyosanız adam gibi yapın ;)
 

nonamex

Üye
Arkadaşlar ben Optimus black kullanıyorum kullanmadan kötülemeniz yanlış baştan diyim size kötülemek bu kadar kolaysa tamam ama bilmediğiniz bir konu hakkında yorum yapmayınız nova display özeliği hangi telefonda var söylermisiniz benim işime çok yarıyo ayrıca özellikler bakımından parlaklık ekran kalitesi ağırlık kalınlık hepside sizin kazık yediğiniz telefonlardan fiyat ve özellik olarak bin kat daha iyi ;) ben bütün telefonları kullandım yorum yapıyosanız adam gibi yapın ;)

Nova Display zaten, ekran parlaklığını ne kadar kıssam bile ekran her zaman parlak ve canlı..

Hangi telefonda var başka bu özellik ? Kullanmadan elinize almadan kötülüyorsunuz :)
 
Uruloki

Uruloki

Üye
nonamex navigasyonu nasıl hallediyorsun hangi program var
 
CS BETA

CS BETA

Üye
LG Optimus Mach LU3000 yanılmıyorsam aynı ekrandan,,, beyaz model gelecek aynı özellikler ama o biraz göz alıcı :)
 

McCeNe

Üye
optimus black şu nada piyasadaki en iyi smartphone adayıdır. 2mp ön kamera, nova display ekran teknolojisi, wifi direct, uzaktan yardım gibi bir çok yeniliği bizlerle tanıştıran, tasarımı bu kadar harika ve kalite konusunda güven verirken fiyatı da oldukça uyguna geliyor. smartphone almayı düşünen herkese tereddütsüz tavsiye ederim.
 
Redoxon_girl

Redoxon_girl

Üye
Ben de karar verdim vazgeçtim galaxyden :D Optimus Black alıyorum :) Nova Display girdi kanıma :)
 
Ocean258

Ocean258

Üye
bende aldım verdıgım her kurusta helal olsun.. hıc bı sorun gormedım telefonda.. tasarım super şarj gayat ıyı.. ekran kalıtesı ve parlaklıgı super.. hızlı wifi iyi.. uygulamaları bedava.. herkese tavsıye ederım
 


Üst Alt