lg optimus black alınırmı ? ->>>

Sponsorlu Bağlantılar

technoshark

technoshark

Üye
abe toprağım naptın sen bakayım, nereden getireceksin bilelim bakalım :)
 


technoshark

technoshark

Üye
İstemem :)
 

nonamex

Üye
çok teekkür ediyorum nonamex,ben yüklenmiyor diye duymustum flash player eger gercektende eger flashın sürümleri yükleniyor netten tüm video sitelerini acıyorsa ve canlı tv programlarını acıyorsa alacagım bu teli. peki bi sorum daha olacak bu telde hdmi cıkısı yokmus ama buna benzer aparatlarla tv ye aktarabilirmiyiz böyle bi mkan var mı sence

Ne yazık ki bu konu hakkında bilgim yok. :hmmm Bu telefona flash player yüklenmiyor diyen iyi sallamış ama :ehe
 
technoblue

technoblue

Üye
Bu telefona flash player yüklenmiyor diyen iyi sallamış ama :ehe

malesef herkes saldıracak yer arıyor. lg'nin adını bilmeyen adam lg kötü diyor. kullanmadan ya da araştırma yapmadan konuşup insanların kafasını karıştırmak çok kolay. önemli olan yardımlaşmak ve en iyi bulmak için çaba sarfetmek. optimus black şu anda özellikleri ve fiyatı kıyaslandığında piyasadaki en iyi smartphone adayıdır.
 
onuraslan

onuraslan

Üye
    Konu Sahibi
videoyu izle ve telefonu al aga o kadar güzel yapmışlar

 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
Masha

Masha

Üye
Optimus black te HDMI çıkışı yok bende bakmıştım benim de zaten HDMI çıkışı tv yle falan işim olmuyor ekran kalitesi yetiyor bana uygulamlar oyun video falan film izleyebiliyorsun. Optimus black i aldığım zaman da herhangi bir aparat falan çıkmadı kutunun içinden
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark

spawn92

Üye
alınabilr bir cihaz fakat PowerVR SGX530 GPU kullanılıyor bu devirde böyle bi gpu kullanılması kötü olmuş
 
Redoxon_girl

Redoxon_girl

Üye
bu kadar övülen telefona rastlamamıştım hiç bi incelemek lazım herkese yorumlar için teşekkürler:bigstar:

Evet ben de öyle düşünüyorum :) ama LG çok başarılı bir iş çıkarmış Optimus serisinde:) Optimus Black
çok kaliteli bir Smartphone olmuş. Beni tek düşündüren yanı şarjı ama sanırım o da bütün smartphone'ların sorunu. Ama LG kalitede depar attı bana göre:)
 
  • Beğen
Tepkiler: onuraslan
Ocean258

Ocean258

Üye
3 hafta once taksımdekı satürnden aldım.. verdıgım her kuruş helal olsun.. kesınlıkle tavsıye ederım.. hatta telefonu kullandıkca fiyatının uygun oldugunu anlayacaksın..
 
log1n

log1n

Üye
videoyu izle ve telefonu al aga o kadar güzel yapmışlar

yanlış görmediysem iphone 4 ü yeniyor saçma olmuş bence iphone 4 ve lg optimus black arasında çook fark war.
 

atmaca6634

Üye
teşekkür edrim arkadaslar optmus black hakkındaki görüşleriniz için. iki haftadır fellik fellik arastırıyorum siteleri telefonu kullanan kullanıcıları yada mobil siteler hatta lg yetklileri ile de görüştüm bu kadar kna olmamıstım.benim için en önemli şeylerden biri de flash player muammasıydı flash yüklenebiliyor ve güncellenebiliyormus canlı tv programlarını da acıyormus. neyse sagolun arkdaslar
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
Masha

Masha

Üye
o zaman Lg optimus black alıcaksın değilmi bak ben aldım çok memnunum kaliteli ve tasarım açısından tam benlik dedim sadece G- tuşunu anlamadım uygulama ve oyun ücretsiz google marketten ne diyim hayırlı olsun şimdiden
 

nonamex

Üye
Almayı düşünüpte alan değil, almayan pişman oluyor öyle söyleyeyim :ehe
 
__Toprak__

__Toprak__

Üye
ben de 3 gün evvel aldım ve aranıza katıldım :yuru diyebileceğim tek birşey var; iyi ki de almışım :evet: ben ne hayatımda böyle parlak ve güzel bir ekran gördüm ne de bu kadar özelliğe ve sağlam şık kasaya rağmen bu kadar hafif(109 gr) bir cihaz gördüm :evet: kesinlikle çok memnunum, inanılmaz şık ve sağlam duruyor, hissetiriyor ayrıca 4 inç nova ekran gerçekten harikulade :yuru tabiki diğer tüm smartphonelar gibi bunun da şarjı az gitmekte ama normal kullanımda 1.5 günü görür 10-15 şarjdan sonra :oke: (süper ekranından biraz feragat edip otomatik parlaklıkta kullanmak akıllıca kağıt üstünde 700 nits testlerde ise 750 nitse kadar parlaklık değeri ölçülmüş hakikaten çok sağlam bir değer bu az enerji harcamaz yani)
 
  • Beğen
Tepkiler: technoshark
technoshark

technoshark

Üye
Seninde Bilgilerini almak isteriz arkadaşım :) aynı zamanda birşey diyecem sende türkçe anlatım yapsan bizleri aydınlatsan ? yada nonamex arkadaşım gibi resimlerini paylaşsan :)
 
Masha

Masha

Üye
ben de 3 gün evvel aldım ve aranıza katıldım :yuru diyebileceğim tek birşey var; iyi ki de almışım :evet: ben ne hayatımda böyle parlak ve güzel bir ekran gördüm ne de bu kadar özelliğe ve sağlam şık kasaya rağmen bu kadar hafif(109 gr) bir cihaz gördüm :evet: kesinlikle çok memnunum, inanılmaz şık ve sağlam duruyor, hissetiriyor ayrıca 4 inç nova ekran gerçekten harikulade :yuru tabiki diğer tüm smartphonelar gibi bunun da şarjı az gitmekte ama normal kullanımda 1.5 günü görür 10-15 şarjdan sonra :oke: (süper ekranından biraz feragat edip otomatik parlaklıkta kullanmak akıllıca kağıt üstünde 700 nits testlerde ise 750 nitse kadar parlaklık değeri ölçülmüş hakikaten çok sağlam bir değer bu az enerji harcamaz yani)
Evet ekranı gerçekten parlak ve kaliteli, ağırlığı kalınlığı ve 4 inç Nova Display ekranıda çok işime yarıyor yazın kullanmak bir başka oluyor bu telefonu anahtarlık gibi hafif android 2.2 froyo 2.3 e güncelleştirilebiliyor daha ne istenir sadece şu yanındaki G- özellliğini biri bana açıklarsa iyi olacak hala çözemedim :)
 
Ocean258

Ocean258

Üye
1 aydır kullanıyorum hıc bı sıkıntısını gormedım herkesede tekrar tekrar tavsıye ederım optımus black'i. en ıyı smartphone bu bence fıyatınada bakacakk olursak
 
  • Beğen
Tepkiler: Elektr0


Üst Alt