abe toprağım naptın sen bakayım, nereden getireceksin bilelim bakalım![]()

çok teekkür ediyorum nonamex,ben yüklenmiyor diye duymustum flash player eger gercektende eger flashın sürümleri yükleniyor netten tüm video sitelerini acıyorsa ve canlı tv programlarını acıyorsa alacagım bu teli. peki bi sorum daha olacak bu telde hdmi cıkısı yokmus ama buna benzer aparatlarla tv ye aktarabilirmiyiz böyle bi mkan var mı sence
Bu telefona flash player yüklenmiyor diyen iyi sallamış ama 
Bu telefona flash player yüklenmiyor diyen iyi sallamış ama![]()
onu alacagıma gider galaxy s2 alırım 100 lira daha koyup![]()

bu kadar övülen telefona rastlamamıştım hiç bi incelemek lazım herkese yorumlar için teşekkürler![]()
ama LG çok başarılı bir iş çıkarmış Optimus serisinde
Optimus Black
yanlış görmediysem iphone 4 ü yeniyor saçma olmuş bence iphone 4 ve lg optimus black arasında çook fark war.videoyu izle ve telefonu al aga o kadar güzel yapmışlar
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
evet millet yeni bir telefon alacam lg optimus black tavsiye ediyormusunuz alayımmı bu paraya

diyebileceğim tek birşey var; iyi ki de almışım
ben ne hayatımda böyle parlak ve güzel bir ekran gördüm ne de bu kadar özelliğe ve sağlam şık kasaya rağmen bu kadar hafif(109 gr) bir cihaz gördüm
kesinlikle çok memnunum, inanılmaz şık ve sağlam duruyor, hissetiriyor ayrıca 4 inç nova ekran gerçekten harikulade
tabiki diğer tüm smartphonelar gibi bunun da şarjı az gitmekte ama normal kullanımda 1.5 günü görür 10-15 şarjdan sonra
(süper ekranından biraz feragat edip otomatik parlaklıkta kullanmak akıllıca kağıt üstünde 700 nits testlerde ise 750 nitse kadar parlaklık değeri ölçülmüş hakikaten çok sağlam bir değer bu az enerji harcamaz yani)Evet ekranı gerçekten parlak ve kaliteli, ağırlığı kalınlığı ve 4 inç Nova Display ekranıda çok işime yarıyor yazın kullanmak bir başka oluyor bu telefonu anahtarlık gibi hafif android 2.2 froyo 2.3 e güncelleştirilebiliyor daha ne istenir sadece şu yanındaki G- özellliğini biri bana açıklarsa iyi olacak hala çözemedimben de 3 gün evvel aldım ve aranıza katıldımdiyebileceğim tek birşey var; iyi ki de almışım
ben ne hayatımda böyle parlak ve güzel bir ekran gördüm ne de bu kadar özelliğe ve sağlam şık kasaya rağmen bu kadar hafif(109 gr) bir cihaz gördüm
kesinlikle çok memnunum, inanılmaz şık ve sağlam duruyor, hissetiriyor ayrıca 4 inç nova ekran gerçekten harikulade
tabiki diğer tüm smartphonelar gibi bunun da şarjı az gitmekte ama normal kullanımda 1.5 günü görür 10-15 şarjdan sonra
(süper ekranından biraz feragat edip otomatik parlaklıkta kullanmak akıllıca kağıt üstünde 700 nits testlerde ise 750 nitse kadar parlaklık değeri ölçülmüş hakikaten çok sağlam bir değer bu az enerji harcamaz yani)

