look at me
Üye
Merhaba arkadaşlar, aranıza ben de katıldım :)
Yıllarca Samsung kullandım, bir kez de Nokia kullanayım dedim. Galaxy S'imi satıp X6 aldım. Gayet hoş. 
Yalnız aklımda sorular vardı, bana burayı önerdiler "maxicep gibi sitelere sor diye"
1. Ekranı gayet güzel, kapasitif, galaxy s kadar hassas. Tek sorun, iki parmakla yakınlaştırma özelliğini nasıl açacağım? Onun bir ayarı var mı?
2. Buna uygun güzel oyunlar arıyorum. Galaxy s imde avatar, nfs shift, asphalt 5, assassins creed ve angry birds vardı. X6'nın içinde dance fabulous diye bir oyunla birlikte geldi (açıkçası hiç hoşuma gitmedi, buna da o oyunlardan bulabilir miyiz?)
3. İnternette video izleyemedim. Flash player istiyor. Buna uygun flash player linki verir misiniz? Şimdiden tşk.
4. Kendi interneti çok yavaş, firefox varmı buna uygun. galaxy ste onu kullanıyodum çok hızlıydı.
5. 1 tane ev ekranı var :/ başka ev ekranlarını nerden ekliyoruz? bi de widget ekleyemedim ben buna.
şimdilik bu kadar arkadaşlar.
ben yapamadım bari siz yardım edin, şimdiden teşekkürler. 

Yalnız aklımda sorular vardı, bana burayı önerdiler "maxicep gibi sitelere sor diye"

1. Ekranı gayet güzel, kapasitif, galaxy s kadar hassas. Tek sorun, iki parmakla yakınlaştırma özelliğini nasıl açacağım? Onun bir ayarı var mı?
2. Buna uygun güzel oyunlar arıyorum. Galaxy s imde avatar, nfs shift, asphalt 5, assassins creed ve angry birds vardı. X6'nın içinde dance fabulous diye bir oyunla birlikte geldi (açıkçası hiç hoşuma gitmedi, buna da o oyunlardan bulabilir miyiz?)
3. İnternette video izleyemedim. Flash player istiyor. Buna uygun flash player linki verir misiniz? Şimdiden tşk.
4. Kendi interneti çok yavaş, firefox varmı buna uygun. galaxy ste onu kullanıyodum çok hızlıydı.
5. 1 tane ev ekranı var :/ başka ev ekranlarını nerden ekliyoruz? bi de widget ekleyemedim ben buna.
şimdilik bu kadar arkadaşlar.
ben yapamadım bari siz yardım edin, şimdiden teşekkürler. 
resmen assagilamis x6yi 
.

