Merhaba arkadaşlar, aranıza ben de katıldım :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

look at me

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar, aranıza ben de katıldım :)
Yıllarca Samsung kullandım, bir kez de Nokia kullanayım dedim. Galaxy S'imi satıp X6 aldım. Gayet hoş. :)

Yalnız aklımda sorular vardı, bana burayı önerdiler "maxicep gibi sitelere sor diye" :)

1. Ekranı gayet güzel, kapasitif, galaxy s kadar hassas. Tek sorun, iki parmakla yakınlaştırma özelliğini nasıl açacağım? Onun bir ayarı var mı?

2. Buna uygun güzel oyunlar arıyorum. Galaxy s imde avatar, nfs shift, asphalt 5, assassins creed ve angry birds vardı. X6'nın içinde dance fabulous diye bir oyunla birlikte geldi (açıkçası hiç hoşuma gitmedi, buna da o oyunlardan bulabilir miyiz?)

3. İnternette video izleyemedim. Flash player istiyor. Buna uygun flash player linki verir misiniz? Şimdiden tşk.

4. Kendi interneti çok yavaş, firefox varmı buna uygun. galaxy ste onu kullanıyodum çok hızlıydı.

5. 1 tane ev ekranı var :/ başka ev ekranlarını nerden ekliyoruz? bi de widget ekleyemedim ben buna.

şimdilik bu kadar arkadaşlar. :) ben yapamadım bari siz yardım edin, şimdiden teşekkürler. :)
 


'Patron

'Patron

Üye
arkadas sanirim dalga gecmis :kop: resmen assagilamis x6yi :D
 
ozgunb

ozgunb

Üye
1- Çoklu dokunma desteği yok. 2- Oyunların bazılarını forumda bulabilirsin. 3- Flash player yok. Sadece youtubeden izlenir. 4- Opera mini kullan. 5- widget desteği yok ama ev ekranları forumda var.
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
arkadaşlar konuyu yalnış yerde sürdürüyorsunuz Hoşgeldim, Hoşgeldin Buraya Açacaksiniz Konuları
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
bence nickini degiştirip ferrarisini satan adam yap :ehe.
1-çoklu dokunmatik desteklemiyor.aslında ekranı kapasitif oldugu için sonradan eklenebilir ama nokia koymamış
2-oyun mu? :ehe kardeş buna uygun 3d oyun olarak 3-5 tane oyun var.toonwarz,wave blazer,squadron gibi polarbit oyunlarına bakabilirsin.angry birdsle nfs shifti de bulabilirsin.
3-şu flaş player olayının hallolması imkansız.
4-firefox yok ama opera var
5-ev ekranı her zaman bir tanedir fazla ekleyemezsin.ama cfw falan atarsan belkide onlarda geliyordur.hem c6 yazılımı atarsan widget ekleyebilirsin.
 
AbdulkadirAvan

AbdulkadirAvan

Üye
bencede eğlenmek için yani
 
nalcam22

nalcam22

Üye
arkadaş x6 aldım derken alıştıra alıştıra de milletin inme inmesin
 
'Patron

'Patron

Üye
Galaxy s satılıp x6mı alınır :D
 
erdi_s

erdi_s

Üye
aaaahhhhh aaahhhhh forumda olmasak şimdi :d:
 

look at me

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar dalga geçtiğim fln yok. öyle yazmışsınız da. cidden galaxy s'i satıp x6 aldım.

bir de arkadaşlar ben sadece nokiayı da denemek istemiştim yani hep samsung samsung bi yere kadar dimi.

ama yanlış mı yaptım acaba, hani öyle diyorsunuz da :///
 
nalcam22

nalcam22

Üye
of arkadaş sen çok yanlış yaptın
 

nonamex

Üye
arkadaşlar dalga geçtiğim fln yok. öyle yazmışsınız da. cidden galaxy s'i satıp x6 aldım.

bir de arkadaşlar ben sadece nokiayı da denemek istemiştim yani hep samsung samsung bi yere kadar dimi.

ama yanlış mı yaptım acaba, hani öyle diyorsunuz da :///

Galaxy S, 1 ghz işlemcisi olan, GPU destekli Android işletim sistemi olan bir telefon. Gayet hızlı ve performanslı çalışan bir telefon.
X6 434 mhz işlemcisi olan, oyun oynamak için GPU'su bile olmayan bir telefon. Ayrıca S60V5 geleceği olmayan bir sistem. Düşük işlemcisi sebebiyle yavaş bir telefon.

Galaxy S'te oynadığınız oyunları X6'da oynamak hayal olur.
 
'Patron

'Patron

Üye
arkadaşlar dalga geçtiğim fln yok. öyle yazmışsınız da. cidden galaxy s'i satıp x6 aldım.

bir de arkadaşlar ben sadece nokiayı da denemek istemiştim yani hep samsung samsung bi yere kadar dimi.

ama yanlış mı yaptım acaba, hani öyle diyorsunuz da :///
Hadi nokiayı denıceksende git ne bilim c7 al n8 al n9 çıkcak onu al :)
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
uf uf uf yılın hatası.
 
Del Rey

Del Rey

Üye
arkadaşlar dalga geçtiğim fln yok. öyle yazmışsınız da. cidden galaxy s'i satıp x6 aldım.

bir de arkadaşlar ben sadece nokiayı da denemek istemiştim yani hep samsung samsung bi yere kadar dimi.

ama yanlış mı yaptım acaba, hani öyle diyorsunuz da :///

Evet, Nokia çok daha iyi bana göre Samsung'dan ama sen de Samsung'un amiral gemilerinden birini satıp, Nokia'nın eski sürümünü almışsın. Aynı fiyata N8 veya C7 alınabilirdi. Biraz daha beklesen N9 bile çıkardı.

Ama kamerası Galaxy S'ten daha iyidir, Widget ekranı bulunuyor, Ses kalitesi müthiştir ayrıca Ovi Müzik'ten sınırsız ücretsiz orjinal müzik indirebilirsin yanında verilen kod sayesinde, Tasarımı da çarpıcıdır. X6 bir müzik telefonudur.
 

pelın_

:eheHOSGELDIN
 

mobilci07

Üye
zengin .. ler :D :d:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt