dünyada sadece erkekler yaşasaydı.

Sponsorlu Bağlantılar



alessa23

Üye
Ne yapmasını bekliyosun :D
 
greenmile

greenmile

Üye
konu zaten açık şuanda bişey yapmama gerek var mı?:)
 
fireman87

fireman87

Üye
Soyunabilirsin :P:
 
greenmile

greenmile

Üye
sana karşı mı?
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
    Konu Sahibi
:kop::kop::kop::kop::kop:

----------Eklendi @ 20:33:49 ---------- Yazıldı @ 20:32:58 ----------



ne isiniz var konuyla guzel konu iste kapatmayin

----------Eklendi @ 20:34:23 ---------- Yazıldı @ 20:33:49 ----------



kapatirsaniz protestoya baslarim Illegal yaparim :ehe

zaten kapattırmayacağım diyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: backspace11
Fahrettin.Onay

Fahrettin.Onay

Üye
bence üreyemezler diye bişey yok öyle bişey oldu :D ama bunu isteyene bağlı :D:D:D:D
 
bboyQ7

bboyQ7

Üye
Bu konuyu düşünmesi bile çok zor :oke:
 

Mr.saxobeat

Üye
:ehe
 
Paranoya

Paranoya

Üye
çok saçma , zaten dünyada 2 cins vardır fazla düşünmeye gerek yok bence :oke:
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
insan soyu biterdi bence.erkekler doğuramaz :D
 
Tek şey Basket

Tek şey Basket

Üye
Milli Eğitim Bakanı Olmazdı.:yuru
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
aç kalırdım
 


Üst Alt