Amaru Shady
Üye
![]()
bence dunyada tek erkekler kalmıyo o halde erkekler ve gayLAR
D
![]()


Kadınlar olmasaydı insanların çiftleşme gereksinimi olmazdı, o yüzden gayler olmazdı![]()
Etrafı şey götürürdü ilk aklıma gelen![]()

insanlar çiftleşmek için dişi bulamadıkları için hayvanlarla çiftleşirdi yada ...![]()

insanlar çiftleşmek için dişi bulamadıkları için hayvanlarla çiftleşirdi yada ...![]()


şişme bebek satışları artardı![]()
![]()

ama onlarda erkek olcak

