dünyada sadece erkekler yaşasaydı.

Sponsorlu Bağlantılar



Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
eşeyli üremiştir o
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Hort :D
 

e.c

Üye
bartu banlanma riskin varmı kardeşim :d:
 

kankka

Üye
***** film olmazdı :) en azından karşılıklı olmazdı :ehe:
 
lolaman

lolaman

Üye
Bartu konu hortlatıcı :D
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Konuya bak :D
 
yavuzkaraca

yavuzkaraca

Üye
niye böyle şeyler düşünüyorsun ki...başka düşünecek konu.hayal edilecek bişey kalmadı mı ki.. :)
 
lolaman

lolaman

Üye
Evet ya mesela herkes hayvan olsaydı nasıl olurdu :D
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ligler 70 er takımdan oluşurdu :ehe
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
    Konu Sahibi
o olmazdı :ağlarım:
 
larten123

larten123

Üye
odun derdi olmazdı :kıskıs:
 
0yLesineBiri

0yLesineBiri

Üye
kan gövdeyi götürürdü :ehe
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
birbirlerini dıt dıt dıt :d: :kop2:
 
CABBAR

CABBAR

Üye
"Karı dırdırı" deyimi olmazdı ya da "Kadınlar hamamına çevirdiniz" diye bi deyim olmazdı. Forumda gereksiz bilgiler diye bi başlık var orada görmüştüm "bi erkek günde ortalama 2 bin kelime ile bi kadın 7 bin kelime konuşuyormuş":):):):):):):)
 
StunnerDead

StunnerDead

Üye
Eller nasır tutardı :D:oley
 
NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
Farkına bile varmazdın.Zira sırf erkek olsaydı demekki üremede sıkıntı çekmiyoruz bu yüzden kadına ihtiyaç duymuyoruz tek cinsiyet normal bişey olurdu.
 


Üst Alt