ee dunyada sadece erkekler kelıyo unutma:d KADIN NE

ee yenımı anladınızislik
ee yenımı anladınızislik


Yoksa Pislik-mi Diyecekdin ??? 



ama onlarda erkek olcak




neden? Kötü bi şey demedim' sadece sordum

sana takmam bile
Telefonunu"Dunyadaki son erkek ben olsam Benimle PES 2011 OYNARIM![]()
![]()

Dunyadaki son erkek ben olsam Benimle FIFA 11 oynarım
