dünyada sadece erkekler yaşasaydı.

Sponsorlu Bağlantılar

pelın_

ee dunyada sadece erkekler kelıyo unutma:d KADIN NE
 


pelın_

ee yenımı anladınız:d:islik
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
(:)islik :islik
 
backspace11

backspace11

Üye
:islik simdi anladim :ehe:ehe:ehe
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
:oke::ehe
 
buket2

buket2

Üye
herkes gay olurdu:d:

----------Eklendi @ 16:33:37 ---------- Yazıldı @ 16:32:13 ----------

:) komik
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
    Konu Sahibi
neden?
 
  • Beğen
Tepkiler: backspace11
backspace11

backspace11

Üye
neden? Kötü bi şey demedim' sadece sordum

sen digil ben pislik dedigni soyledim

----------Eklendi @ 17:03:37 ---------- Yazıldı @ 17:00:36 ----------

"Dunyadaki son erkek ben olsam Benimle ..... " Kalin harflerle yazilmis cumleni tamamlayin :ehe

A) Son Pizzami Bolusurum
B) Yatarim :naughty: sana takmam bile
C) Pes 2011 oynarim
E) Parmaklarim :naughty: Telefonunu

----------Eklendi @ 17:08:17 ---------- Yazıldı @ 17:03:37 ----------

cavaplara yarin bakicam ben gidiyorum
 
fireman87

fireman87

Üye
"Dunyadaki son erkek ben olsam Benimle PES 2011 OYNARIM :ehe :bye2:
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
Dunyadaki son erkek ben olsam Benimle FIFA 11 oynarım :pro:
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
backspace11

backspace11

Üye
greenmile

greenmile

Üye
bu konun ömrü kısalıyor :)
 
greenmile

greenmile

Üye
bu konunu kapattırmayacam :D
 


Üst Alt