Ortalamayı 84 te bırakan öğretmen :@

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Ortalamayı 84 te bırakan öğretmen :@
İngilizce öğretmenim. acaba çok mu uğraştı tam 84 ü ayarlayabilmek için:off:
Kimya öğretmenim. ortalamamı 83 te bırakıyor.:vur
Son olarak bu iki öğretmen karı-koca. Ailecek bana düşman kesilmişler yahu:bann:


Not:Bu konu sinirimi çıkarabilmek için açtığım bir konudur. :D
 


Burak

Üye
dövek mi la
 
Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Seneye de dersime girecekler:D
 

OğuzcanAbi

Üye
ingiliZce 63 kimya 40
yasasin ogrenci partisi :D
 

Burak

Üye
bravo oguz :D
 

OğuzcanAbi

Üye
sozlu vercek kimyaci daha kimya.olmassa.zayif yok :D
 
Nef'i

Nef'i

Üye
Yine ni ingilizce öğretmeni şu dünyada tek hayalim sniper olup tüm ingilizce öğretmenlerini öldürmek, sınıfın yarısının sözlüsüne 30 vermiş ve "50 versem de birşey değişmeyecek ki" diye bağrıyor sorana, neyse küfür etmek istemiyorum sonuçta lgs'de okul bize puan verecek ortalama 1 puan bile yüksek gelse etki eder, bikaç puanla sınıfta kalabiliriz :vur tüm sınıfın önünde çocuğa "sen çok çalıştın senin sözlünü 100 vereceğim" dedi 50 vermiş çocuk ertesi gün çok üzüldü hocaya dedi hoca da "sınavların kötü 50 versem bile birşey değişmeyecek" dedi, 5. sınıftan beri bayan olsun erkek olsun bir tane normal ingilizce öğretmeni görmedim 8. sınıfta o kadar uğraşıp bir performans ödevi hazırlamıştım sırf kurşun kalem yerine tükenmez kalem kullandığım için hoca tüm sınıfın önünde bana tokat attı :vur o ödev yırtıp attım ve tek bir ödev yapmadım sene sonuna kadar daha ingilizce öğretmenleriyle yaşadığım çok şey var ama iyi olan tek bir anım yok...
 

OğuzcanAbi

Üye
ingilizce hocamız iyi bizm
57 40 aldım 85 VERMİŞ
sen adam olursun dio :D
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
Türkçem 83 te of ya uyuz bu Türkçeci

TÜRKÇE snv1:90 snv2:84 snv3:75 not:4 ort:83
 

Burak

Üye
aga hoca sana tokat atacak boş yere ve sen öylece kabullenıcen olemı ?
Bana haksız yere vursalar yakarım butun okulu.
 
Nef'i

Nef'i

Üye
aga hoca sana tokat atacak boş yere ve sen öylece kabullenıcen olemı ?
Bana haksız yere vursalar yakarım butun okulu.
Hayatımın her anı berbat geçtiği için artık alıştım :yagmur:
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
3'ün 5'in hesabını yapan öğrenci.
Bkz. Öğretmenin takıldığı forum sitesinde açtığı konu başlığı :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: OğuzcanAbi
Nef'i

Nef'i

Üye
Ben o 30 veren hocadan intikamımı alıcam zaten pcden anlamıyor mail'ini verdi yazın mesaj atın diye oraya virüs atıcam anakartı yansın :vur
 

OğuzcanAbi

Üye
3'ün 5'in hesabını yapan öğrenci.
Bkz. Öğretmenin takıldığı forum sitesinde açtığı konu başlığı :ehe

:ehe:ehe
hoca sözlüme iki 100 verse :D
3.snavdan 100 alsam :naughty:


----------Eklendi @ 00:06:06 ---------- Yazıldı @ 00:05:10 ----------

3'ün 5'in hesabını yapan öğrenci.
Bkz. Öğretmenin takıldığı forum sitesinde açtığı konu başlığı :ehe

:ehe:ehe
hoca sözlüme iki 100 verse :D
3.snavdan 100 alsam :naughty:
 
Nef'i

Nef'i

Üye
Utku™;3513320' Alıntı:
Anakartını mı yakacaksın?:kop:
Anakartı olmazsa bile en az ram yakan bir virüs biliyorum
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
bizim coğrafya hocası arkadaşımı 84.33de bıraktı. Hocayla konuştuk "istersen sözlünü 100den 90 yapayım. 80den 4 al koymasin" dedi. :) bana 100 verdi tabi.

----------Eklendi @ 13:53:34 ---------- Yazıldı @ 13:20:58 ----------

sözlüyle beraber mi 84'te bıraktı ?
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Sıkma canını,ben Lise 1 de iken Matematikçimiz Okan beni 44 de bırakmıştı ve ben sınıfta kalmıştım.

Varsınn 85 olmasın 84 oluversin..
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt