Nokia n8 ile ilgili bir öneri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emre2574

emre2574

Üye
    Konu Sahibi
Qt kısa olarak linux tabanlı kodlama sistemi diyebilirim yani istersen sende qt ile program yazıp telefonuna yükleyebilirsin ki qt olan programlar aşırı hızlı fark ettiyseniz ki belle için qt arayüz olcak diyorlar sonra tamamen açık kaynak projesidir sınra istediğin programının kodlarına biraz daha kod ekleyerek platformlar arası geçiş yapabilirsin yani kısa olarak bu ama mükemmel birşey
uroloki vermıs bılgıyı :D
 


SilentOne

SilentOne

Üye
inş. gömülü gelir çünkü çok sıkıntılar çektiniz
 
Uruloki

Uruloki

Üye
gömülü gelcekten diyorlardan ziyade tanıtımda dediler zaten gelecek diye
 

muratcan1905

Üye
qt de korkulacak ne var anlamadım qt kurdum ve hiç bir sorunda çıkmadı.
 
emre2574

emre2574

Üye
    Konu Sahibi
qt de korkulacak ne var anlamadım qt kurdum ve hiç bir sorunda çıkmadı.
:D bundan once cok tartısması oldu.paylasılan bazı qtler ovı store ve harıtayı bozuyordu.o yuzden korkuyor mıllet.bende ondan korkuyorum eger ovı store gıderse flashlamak ıstemıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt