Güzel bir çalışma olmuş...
emeği geçenlerin ellerine sağlık...
mouse kablosuz?
klavye usb ?
bu şekilde mi bağlantı yaptınız...
ikiside kablosuz 2 in 1 
Bir de HDMI dan LCD'ye bağlasan tam bilgisayar olurdu![]()

ellerine sağlık arkadaşım bağlantılar hakkındada az biraz detaya girseydin daha iyi olcak ama buda yeter sözü olanlara bence![]()
ikiside kablosuz 2 in 1 
çok teşekkür ederim ilginden dolayı

çalışmalarının devamını bekliyoruz :P

Vay be bilgisayar niyetine kullan telefonuvideo için teşekkürler..

hocam ben kablosuz notbook mause kullanabılırmıyım sadece mause kullanmak ıstıyorum kablosuz bı sekılde saygılar
fakat bazı mauseleri desteklemiyor.. Mesela bende microsoft var o kullanılırken logitech çalışmıyor..Sadece mouse, sadece keyboard, kablosuz ya da kablolu, kizilotesi ya da bluetooth, tek tek ya da takim olarak kullanilabiliyor kardesim...

gadaşım sagolasın.bu arada senin makine ucuyor maşallah nazar degmesin bizimki niye öyle degil?varmı bi ince püf noktası?fazla uygulamada yuklemedim?..
benim açılış ram 140 küsür oluyor
