nonamex
Üye
Bu android fanlığı, nokia düşmanlığı nedir arkadaş! Maaş bağlamışlar hepinize, hepiniz bir ağızdan nokia'ya sayıyosunuz.
Donanımdan anlamadığın ortada, donanım demek işlemci ve ram demek değildir. Bunu hala anlayamıyorsanız bi daha buraya yazmayın!
Yukarıda Android fanı olmadığımı yazdım

Mesajlarımı doğru düzgün okumayı beceremiyorsanız bir daha buraya yazmayın !
@ardaa_272
N8'deki web tarayıcısını açınca yaşayacağın hayal kırıklığını düşünüyorum da..
Yine Opera Mobile..

1 ay rahatız
arkadaşım hergün ordaym o bölümdeyim görmedim hiç gören varsa söylesn.Terbiyeni takın falan adam gbi konuş tepemi attırma!